Razvoj novog algoritma

Facebook će u budućnosti sam prepoznavati lica korisnika

Facebook logo

Facebook je toliko unaprijedio svoju mogućnost prepoznavanja lica da više ne treba vidjeti lice kako bi ga prepoznao

Facebook je toliko unaprijedio svoju mogućnost prepoznavanja lica da više čak ni ne treba vidjeti lice kako bi ga prepoznao.

Facebookov tim za umjetnu inteligenciju radi na algoritmu koji će moći prepoznati korisnike čak i kada im lice nije točno vidljivo na fotografijama, pomoću niza drugih vizualnih karakteristika. Yann LeCun, voditelj tima, tako kaže da, na primjer, Marka Zuckerberga možemo prepoznati prema sivoj majici.

Ljudi su sposobni prepoznati druge, a da ne vide lice osobe. U Facebooku kažu da ovaj eksperimentalni algoritam može s čak 83 posto točnosti prepoznati korisnika. Iako nisu poznati uvjeti pod kojima se odvija prepoznavanje korisnika u ovom eksperimentu, možemo slobodno reći da je visoki postotak prepoznavanja za krajnjeg korisnika iznenađujuće visok.

Metoda je korisna i Facebooku koji želi da se korisnici pouzdaju u njegove fotografske sposobnosti. 

Kako će ovo utjecati na daljnju zaštitu privatnosti korisnika društvenih mreža, nitko još ne može predvidjeti.

Komentari na članak

Vezani članci

Telefon

Na današnji dan

VIDEO: Slučajni telefonski poziv promijenio smjer komunikacije

Na današnji je dan davne 1876. godine uspostavljen prvi telefonski poziv – Alexander G. Bell slučajno je telefonirao svome asistentu.

Social networks icons

Početak, uspon, pad i odlazak u prošlost

Vijek trajanja društvenih mreža

CompuServe, AOL, SixDegrees... Jeste li čuli za ove društvene mreže?

Facebook: djevojka na laptopu

Tko će paziti na vaš profil kada umrete?

Ostavite svoj Facebook profil u nasljeđe

Za 45 godina na Facebooku će biti više profila mrtvih korisnika nego onih živih. Mlade Facebook korisnike to još ne brine, no...

Yahoo

Od Facebooka i Intela do Hewlett-Packarda

10 najbolje ocijenjenih kompanija za stjecanje iskustva

Facebook je ocijenjen kao najbolja kompanija za stjecanje iskustva. Do rezultata istraživanja Glassdoor je došao prikupljajući povratne informacije zaposlenih pripravnika.

za zen tarifa

Back to school

Nakon ljetnih tulumarenja očekuje te pravo zen raspoloženje

Uzmi odmor od neumornog tulumarenja proteklih mjeseci, budi u zenu uz Za Zen!