Razvoj novog algoritma

Facebook će u budućnosti sam prepoznavati lica korisnika

Facebook logo

Facebook je toliko unaprijedio svoju mogućnost prepoznavanja lica da više ne treba vidjeti lice kako bi ga prepoznao

Facebook je toliko unaprijedio svoju mogućnost prepoznavanja lica da više čak ni ne treba vidjeti lice kako bi ga prepoznao.

Facebookov tim za umjetnu inteligenciju radi na algoritmu koji će moći prepoznati korisnike čak i kada im lice nije točno vidljivo na fotografijama, pomoću niza drugih vizualnih karakteristika. Yann LeCun, voditelj tima, tako kaže da, na primjer, Marka Zuckerberga možemo prepoznati prema sivoj majici.

Ljudi su sposobni prepoznati druge, a da ne vide lice osobe. U Facebooku kažu da ovaj eksperimentalni algoritam može s čak 83 posto točnosti prepoznati korisnika. Iako nisu poznati uvjeti pod kojima se odvija prepoznavanje korisnika u ovom eksperimentu, možemo slobodno reći da je visoki postotak prepoznavanja za krajnjeg korisnika iznenađujuće visok.

Metoda je korisna i Facebooku koji želi da se korisnici pouzdaju u njegove fotografske sposobnosti. 

Kako će ovo utjecati na daljnju zaštitu privatnosti korisnika društvenih mreža, nitko još ne može predvidjeti.

Komentari na članak

Vezani članci

3D emotikoni

Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Social networks icons

Od chat rooma do novinarskih izvora

Svakodnevnica društvenih mreža

Društvene mreže primarno služe za održavanje postojećih i stvaranje novih socijalnih veza i kontakata.

Eiffelov toranj

Nova pošast Facebooka

Alternativni leksikon alternativne etimologije

"Gradi se krilo u Vrapču za žrtve ove grupe."

HP Sprout

Nešto novo i sasvim drugačije

Upoznajte HP Sprout: osobno računalo koje je u potpunosti drugačije od drugih

HP je na ovom inovativnom računalu radio i nekoliko godina.

Nova tehnologija Facebooka

Lagano rješenje u nekoliko koraka

Isključite automatsko pokretanje videa na Facebooku

Već neko vrijeme na Facebooku je normalno da se video zapisi sami pokreću kada se korisnik duže zadrži na tom dijelu naslovnice. No, u nekoliko koraka moguće je to zaustaviti.