Efikasan način do tijela kakvog želite

Intervalni trening za savršenu formu

Fitness

Dovedite svoje tijelo u vrhunsku formu.

Temperature rastu, odjeća je sve laganija i ljeto nam se opasno približilo. Svi mi, i djevojke i dečki, želimo izgledati najbolje što možemo kada se uputimo na plažu i skinemo u kupaći kostim.

Da bismo vam u tome pomogli, predstavljamo vam intervalni sustav treninga. ovaj sustav kombinira seriju vježbi niskog i visokog intenziteta, s periodima odmora. Mnogi stručnjaci slažu se da je ovaj način treninga idealan i izuzetno efikasan način za gubljenje neželjenog masnog tkiva. Ono što ovaj način vjebanja čini toliko efikasnim jest činjenica da stavlja vaše tijelo pod stalni izazov. Stalno se prebacujete s jedne grupe mišića na drugu pa nema velikog umora niti pritiska na određeni mišić. Naravno morate odabrati sustav vježbi koji odgovara vašoj kondiciji. Kako tijelo nije naviknuto na jednu rutinu, ono ne zna što slijedi i zato konstantno radi.

Ako se pitate kako bi takav trening konkretno izgledao, nudimo vam jednostavan plan. Započnite s 15 minuta umjerenog tempa, pod čime podrazumijevamo da možete govoriti, iako morate „uloviti“ zraka. Ako primijetite da možete voditi normalan razgovor, pojačajte tempo. Čim tih 15 minuta istekne, nastavljate furioznim tempom čitavih 60 sekundi. Unutar tih 60 sekundi morate se tjerati do svojih krajnjih granica. Kada 60 sekundi istekne, sljedećih 60 se odmarajte, a kad i one isteknu, ponovno dajte sve od sebe sljedećih 60 sekundi. Izvedite 4 do 5 takvih serija. Na kraju odradite još 15 minuta umjerenim tempom da se „ohladite".

Ovaj sustav treninga savršen je za studente, budući da ne zahtjeva nikakvu dodatnu opremu ili članarinu u nekakvom fitness centru jer se može izvoditi i kod kuće. Isto tako, iznimno je prilagodljiv. Samo primjenite isti princip na vježbe koje vama odgovaraju. Možete dodati i bučice ili utege za zglobove ako osjetite da ste dosegli tu razinu fizičke spremnosti. A u nuždi, pomoći će i bočice od 0.5l ili 1l ispunjene vodom. Naravno, pripazite na ozljede i pobrinite se da uzimate dovoljno tekućine kako ne biste dehidrirali.

Kako bismo vam pomogli da sve najčešće vježbe za „kritične zone" izvedete pravilno i time maksimizirate njihov učinak (i smanjite mogućnost ozljeda), donosimo vam 5 kratkih videa poznatih fitness trenera, koji će vam korak po korak objasniti kako da se što prije dovedete u formu.

1. Goblet čučanj

 2. Sklekovi

 3. Zamah girjom (ili bučicom)

 4. Goblet čučanj-iskorak s podignutom nogom

5. Jednoručno veslanje bučicom

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Studenti s fasciklima

Posao za mlade

Postani građanin svijeta uz Global TESOL college

Rasturaš engleski? Tražiš posao? Voliš putovati?

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!

Red u Studentskom

Studentski centar Zagreb

Štrajka u SC-u će biti, ali veće će menze ipak raditi

Iako je najavljeno da menze neće raditi, a bilo je upitno hoće li se za vrijeme štrajka moći podizati studentski ugovori, predstavnici Zbora kažu da neće biti obustavljen rad većih studentskih restorana.