Efikasan način do tijela kakvog želite

Intervalni trening za savršenu formu

Fitness

Dovedite svoje tijelo u vrhunsku formu.

Temperature rastu, odjeća je sve laganija i ljeto nam se opasno približilo. Svi mi, i djevojke i dečki, želimo izgledati najbolje što možemo kada se uputimo na plažu i skinemo u kupaći kostim.

Da bismo vam u tome pomogli, predstavljamo vam intervalni sustav treninga. Ovaj sustav kombinira seriju vježbi niskog i visokog intenziteta, s periodima odmora. Mnogi stručnjaci slažu se da je ovaj način treninga idealan i izuzetno efikasan način za gubljenje neželjenog masnog tkiva. Ono što ovaj način vjebanja čini toliko efikasnim jest činjenica da stavlja vaše tijelo pod stalni izazov. Stalno se prebacujete s jedne grupe mišića na drugu pa nema velikog umora niti pritiska na određeni mišić. Naravno morate odabrati sustav vježbi koji odgovara vašoj kondiciji. Kako tijelo nije naviknuto na jednu rutinu, ono ne zna što slijedi i zato konstantno radi.

Ako se pitate kako bi takav trening konkretno izgledao, nudimo vam jednostavan plan. Započnite s 15 minuta umjerenog tempa, pod čime podrazumijevamo da možete govoriti, iako morate „uloviti“ zraka. Ako primijetite da možete voditi normalan razgovor, pojačajte tempo. Čim tih 15 minuta istekne, nastavljate furioznim tempom čitavih 60 sekundi. Unutar tih 60 sekundi morate se tjerati do svojih krajnjih granica. Kada 60 sekundi istekne, sljedećih 60 se odmarajte, a kad i one isteknu, ponovno dajte sve od sebe sljedećih 60 sekundi. Izvedite 4 do 5 takvih serija. Na kraju odradite još 15 minuta umjerenim tempom da se „ohladite".

Ovaj sustav treninga savršen je za studente, budući da ne zahtjeva nikakvu dodatnu opremu ili članarinu u nekakvom fitness centru jer se može izvoditi i kod kuće. Isto tako, iznimno je prilagodljiv. Samo primjenite isti princip na vježbe koje vama odgovaraju. Možete dodati i bučice ili utege za zglobove ako osjetite da ste dosegli tu razinu fizičke spremnosti. A u nuždi, pomoći će i bočice od 0.5l ili 1l ispunjene vodom. Naravno, pripazite na ozljede i pobrinite se da uzimate dovoljno tekućine kako ne biste dehidrirali.

Kako bismo vam pomogli da sve najčešće vježbe za „kritične zone" izvedete pravilno i time maksimizirate njihov učinak (i smanjite mogućnost ozljeda), donosimo vam 5 kratkih videa poznatih fitness trenera, koji će vam korak po korak objasniti kako da se što prije dovedete u formu.

1. Goblet čučanj

 2. Sklekovi

 3. Zamah girjom (ili bučicom)

 4. Goblet čučanj-iskorak s podignutom nogom

5. Jednoručno veslanje bučicom

Komentari na članak

Vezani članci

https://cdn.pixabay.com/photo/2017/04/22/10/15/sport-2250970__340.jpg

Rezultati istraživanja

Samo jedan trening može nekome spasiti život

Poznato je da vježbanje poboljšava fizičko i psihičko zdravlje, no postavlja se pitanje kada ono zaista počinje djelovati na organizam. Nedavno istraživanje pokazalo je kako samo jedan trening smanjuje opseg srčanog udara, a njegov učinak traje od četiri do pet dana.

Uvod u NLP

Učinkovita komunikacija

Besplatni trening za urbanog čovjeka koji želi narasti

U subotu, 11. lipnja Melita Manojlović, „life“ i „business coach“ i NLP trener održat će besplatnu radionicu i edukaciju „NLP Practitioner“.

Mentalni trening Aktivne Hrvatske

Aktivna Hrvatska

200 vježbača na atraktivnom treningu, savjete pružio i tim s Kineziološkog fakulteta

– Danas nije nimalo neuobičajeno da svoje slobodno vrijeme provodimo u sjedilačkim aktivnostima, ispred nekog ekrana, u automobilu i slično. Potrebno je uložiti dodatne napore kako bismo se svi malo više pokrenuli i bili tjelesno aktivniji. – istaknula je dr. Iva Pejnović Franelić.

Studenti

Za studentice, studente i one koji se tako osjećaju

Impro grupa za razvijanje improvizacijskih vještina

Impro aktivnosti su svjetski trend kojima se postiže flesksibilnost i snalažljivost u komuniciranju. Studenti u Zagrebu imaju priliku trenirati u Centru za kulturu Trešnjevka i na taj način ovladati vještinom improviziranja.

Guza

Predavanje ciklusa "Sila se budi"

Uz S4S oblikovat ćete stražnjicu kojom se možete pohvaliti na Instagramu

Kako baš vi možete doći do zategnute stražnjice koju se nećete libiti pokazivati prijateljima i pogotovo onima koji to nisu, otkrijte na predavanju "JLO butt."