Efikasan način do tijela kakvog želite

Intervalni trening za savršenu formu

Fitness

Dovedite svoje tijelo u vrhunsku formu.

Temperature rastu, odjeća je sve laganija i ljeto nam se opasno približilo. Svi mi, i djevojke i dečki, želimo izgledati najbolje što možemo kada se uputimo na plažu i skinemo u kupaći kostim.

Da bismo vam u tome pomogli, predstavljamo vam intervalni sustav treninga. Ovaj sustav kombinira seriju vježbi niskog i visokog intenziteta, s periodima odmora. Mnogi stručnjaci slažu se da je ovaj način treninga idealan i izuzetno efikasan način za gubljenje neželjenog masnog tkiva. Ono što ovaj način vjebanja čini toliko efikasnim jest činjenica da stavlja vaše tijelo pod stalni izazov. Stalno se prebacujete s jedne grupe mišića na drugu pa nema velikog umora niti pritiska na određeni mišić. Naravno morate odabrati sustav vježbi koji odgovara vašoj kondiciji. Kako tijelo nije naviknuto na jednu rutinu, ono ne zna što slijedi i zato konstantno radi.

Ako se pitate kako bi takav trening konkretno izgledao, nudimo vam jednostavan plan. Započnite s 15 minuta umjerenog tempa, pod čime podrazumijevamo da možete govoriti, iako morate „uloviti“ zraka. Ako primijetite da možete voditi normalan razgovor, pojačajte tempo. Čim tih 15 minuta istekne, nastavljate furioznim tempom čitavih 60 sekundi. Unutar tih 60 sekundi morate se tjerati do svojih krajnjih granica. Kada 60 sekundi istekne, sljedećih 60 se odmarajte, a kad i one isteknu, ponovno dajte sve od sebe sljedećih 60 sekundi. Izvedite 4 do 5 takvih serija. Na kraju odradite još 15 minuta umjerenim tempom da se „ohladite".

Ovaj sustav treninga savršen je za studente, budući da ne zahtjeva nikakvu dodatnu opremu ili članarinu u nekakvom fitness centru jer se može izvoditi i kod kuće. Isto tako, iznimno je prilagodljiv. Samo primjenite isti princip na vježbe koje vama odgovaraju. Možete dodati i bučice ili utege za zglobove ako osjetite da ste dosegli tu razinu fizičke spremnosti. A u nuždi, pomoći će i bočice od 0.5l ili 1l ispunjene vodom. Naravno, pripazite na ozljede i pobrinite se da uzimate dovoljno tekućine kako ne biste dehidrirali.

Kako bismo vam pomogli da sve najčešće vježbe za „kritične zone" izvedete pravilno i time maksimizirate njihov učinak (i smanjite mogućnost ozljeda), donosimo vam 5 kratkih videa poznatih fitness trenera, koji će vam korak po korak objasniti kako da se što prije dovedete u formu.

1. Goblet čučanj

 2. Sklekovi

 3. Zamah girjom (ili bučicom)

 4. Goblet čučanj-iskorak s podignutom nogom

5. Jednoručno veslanje bučicom

Komentari na članak

Vezani članci

Trening udruge Modla

Regionalni susret udruge Modla

„Neprestano ulaganje u sebe ključ je uspjeha u svakome poslu"

Tijekom rujna na zagrebačkom se Sljemenu održao projekt „Find Your Potential". Na petodnevni trening pristiglo je 20 polaznika iz zemalja regije.

Aktivna Hrvatska u Dubrovniku

Aktivna Hrvatska

Asja Petersen energično predstavila najefikasniji trening

– Ovim treningom ne radi se samo jedna mišićna skupina, već se vježba tijelo u cjelini. Takav način vježbanja sada je trend u svijetu, a pokazao se kao najefikasnija vrsta treninga. – istaknula je Asja Petersen.

Studentske IMPRO grupe

Udruga Kreativan trening

Studentske IMPRO grupe

Grupu će činiti 10 polaznika, a treninzi će se održavati nedjeljama u Kranjčevićevoj ulici u Zagrebu.

Slika s nastupa

Neobična životna priča mladog Zadranina

INTERVJU: Andrija Jokić otkriva sve o pro wrestlingu, jedinstvenom spoju ekstremnog sporta i glume

Donosimo vam inspirativnu priču o Andriji Jokiću, prvom i jedinom hrvatskom pro wrestleru. Saznajte kako se počeo baviti sportom kojim se dotada nitko nije bavio u Hrvatskoj te otkrijte kako izgledaju njegovi treninzi i život u ringu.

Studenti

Za studentice, studente i one koji se tako osjećaju

Impro grupa za razvijanje improvizacijskih vještina

Impro aktivnosti su svjetski trend kojima se postiže flesksibilnost i snalažljivost u komuniciranju. Studenti u Zagrebu imaju priliku trenirati u Centru za kulturu Trešnjevka i na taj način ovladati vještinom improviziranja.