Efikasan način do tijela kakvog želite

Intervalni trening za savršenu formu

Fitness

Dovedite svoje tijelo u vrhunsku formu.

Temperature rastu, odjeća je sve laganija i ljeto nam se opasno približilo. Svi mi, i djevojke i dečki, želimo izgledati najbolje što možemo kada se uputimo na plažu i skinemo u kupaći kostim.

Da bismo vam u tome pomogli, predstavljamo vam intervalni sustav treninga. ovaj sustav kombinira seriju vježbi niskog i visokog intenziteta, s periodima odmora. Mnogi stručnjaci slažu se da je ovaj način treninga idealan i izuzetno efikasan način za gubljenje neželjenog masnog tkiva. Ono što ovaj način vjebanja čini toliko efikasnim jest činjenica da stavlja vaše tijelo pod stalni izazov. Stalno se prebacujete s jedne grupe mišića na drugu pa nema velikog umora niti pritiska na određeni mišić. Naravno morate odabrati sustav vježbi koji odgovara vašoj kondiciji. Kako tijelo nije naviknuto na jednu rutinu, ono ne zna što slijedi i zato konstantno radi.

Ako se pitate kako bi takav trening konkretno izgledao, nudimo vam jednostavan plan. Započnite s 15 minuta umjerenog tempa, pod čime podrazumijevamo da možete govoriti, iako morate „uloviti“ zraka. Ako primijetite da možete voditi normalan razgovor, pojačajte tempo. Čim tih 15 minuta istekne, nastavljate furioznim tempom čitavih 60 sekundi. Unutar tih 60 sekundi morate se tjerati do svojih krajnjih granica. Kada 60 sekundi istekne, sljedećih 60 se odmarajte, a kad i one isteknu, ponovno dajte sve od sebe sljedećih 60 sekundi. Izvedite 4 do 5 takvih serija. Na kraju odradite još 15 minuta umjerenim tempom da se „ohladite".

Ovaj sustav treninga savršen je za studente, budući da ne zahtjeva nikakvu dodatnu opremu ili članarinu u nekakvom fitness centru jer se može izvoditi i kod kuće. Isto tako, iznimno je prilagodljiv. Samo primjenite isti princip na vježbe koje vama odgovaraju. Možete dodati i bučice ili utege za zglobove ako osjetite da ste dosegli tu razinu fizičke spremnosti. A u nuždi, pomoći će i bočice od 0.5l ili 1l ispunjene vodom. Naravno, pripazite na ozljede i pobrinite se da uzimate dovoljno tekućine kako ne biste dehidrirali.

Kako bismo vam pomogli da sve najčešće vježbe za „kritične zone" izvedete pravilno i time maksimizirate njihov učinak (i smanjite mogućnost ozljeda), donosimo vam 5 kratkih videa poznatih fitness trenera, koji će vam korak po korak objasniti kako da se što prije dovedete u formu.

1. Goblet čučanj

 2. Sklekovi

 3. Zamah girjom (ili bučicom)

 4. Goblet čučanj-iskorak s podignutom nogom

5. Jednoručno veslanje bučicom

Komentari na članak

Vezani članci

Pravni fakultet/Sveučilište

344. rođendan zagrebačkog sveučilišta

Tjedan Sveučilišta u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu utemeljeno je u drugoj polovini 17. stoljeća. To je ujedno i najstarije hrvatsko sveučilište, a u Europi je svrstano u sveučilišta s najdužom tradicijom.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.