Savjeti za početak nove akademske godine

Pet neobičnih načina za povećanje kvalitete sna

5 neobičnih načina za povečanje kvalitete sna

Kako biste izbjegli nesanicu, isprobajte naše neobične savjete za podizanje kvalitete sna – uspjeh je zagarantiran!

Kao što već svi studenti znaju, svaki je početak nove akademske godine strašno težak: ranojutarnje ustajanje, često trčanje s predavanja na predavanje ili s predavanja na posao. Sav taj stres može negativno utjecati na vašu kvalitetu sna. Kako se ne biste ustajali umorniji nego što ste bili navečer, donosimo vam pet savjeta koji će vam pomoći da pobijedite nesanicu te će vam podići kvalitetu sna.

1. Biljke

Ako želite poboljšati kvalitetu sna, svakako razmislite o nabavljanju određenog tipa bilja koji pozitivno djeluje na poboljšanje lvalitete sna. Na primjer, aloe vera proizvodi kisik tijekom noći, što ultimativno podiže i njegovu kvalitetu. Miris lavande proizvodi osjećaj smirenosti i snižava krvni tlak. Bršljan i sansevieria (ili zmije) biljke su poznate po svojoj ulozi pročišćivača zraka. Također, jasmin je nadaleko poznat, ne samo po svojoj divnoj sposobnosti da nas uspava nego nam i pomaže da se idućega jutra ustajemo odmorni i produktivni.

FOTO: Robert Čulina/Studentski.hr

2. Nosite čarape!

Jeste li znali da nošenje čarapa tijekom spavanja podiže kvalitetu sna? Kao što svi znamo, nošenje čarapa drži noge toplima, što dovodi do proširenja krvnih žila, što pak govori vašem mozgu da je vrijeme za spavanje. Osim toga, ako se tijekom noći često dižete i odlazite do kupaonice, čarape će vam pomoći da održite neprekinuti san. Naime, znanstvenici su dokazali da je veća šansa da ćete brže zaspati ako su vam noge i ruke toplije. Detalje pročitajte u istraživanju.

3. Prekinite s popodnevnim spavanjem

Ako vam je potreban kratki odmor, uzmite ga prijepodne i neka bude što kraći, ili ga jednostavno prekočite. Iako poslijepodnevno spavanje može imati brojne pogodnosti poput povećanja produktivnosti u drugom dijelu dana, pokušajte ga izbjeći ako patite od nesanice.

Foto: Pinterest

4. Aromaterapija

Ako želite povećati svoju kvalitetu sna, poprskajte jastuk uljem jasmina i lavande ili bilo kojom uljnom kombinacijom. Esencijalna ulja koja su poznata po svojoj opuštajućoj kvaliteti su ylang ylang, sandalovo drvo, kamilica i mažuran. Ako pak želite biti kreativni, pokušajte napraviti parfem mirisne kombinacije koja vam najviše odgovara. Također, prije kupovine mirisnih ulja, svakako provjerite kvalitetu i čistoću ulja koje ste izabrali.

5. Spavajte goli

Jeste li znali da je temperatura vašeg tijela odgovorna za brzi san ili za iscrpljujuću nesanicu? Naime, niža vam tjelesna temperatura pomaže da brže zaspite. S obzirom na tu činjenicu, preporučuje se tuširanje hladnom vodom prije odlaska na spavanje, kao i spavanje bez odjeće. Ako vas zanimaju prednosti spavanja bez odjeće, pronađite ih na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

Alkohol, zabava

Piti ili ne piti?

10 razloga zbog kojih biste trebali prestati piti alkohol

Mladi u vrlo ranoj dobi počinju konzumirati alkoholna pića zbog njihove primamljivosti. Brojni su razlozi zašto bismo to trebali sprječavati, a mi vam navodimo deset o kojima vjerojatno nikada niste razmišljali.

Produktivnost2

Ususret ispitima

Savjeti za povećanje koncentracije i produktivnosti

Nakon ovih pet ključnih koraka uspjet ćete se koncentrirati na skriptu ispred vas.

Facebook logo

Korisni savjeti

Rizici korištenja Facebooka

Svakodnevno dijelimo mnoštvo informacija, slika, video materijala. Dijelimo li ih samo s pravim prijateljima ili do njih može doći bilo tko?

Hrana i učenje

Zdrave prehrambene navike

Jednostavni savjeti za zdravu prehranu

Nije se lako zdravo i pravilno hraniti kada imamo puno obaveza, ali nije ni nemoguće. Zato usvojite navike koje će vam pomoći da to ostvarite.

Find job

Trikovi za zapošljavanje

Pogreške koje radimo pri pronalaženju posla

Ove će vam jednostavne smjernice povećati šansu za pronalaskom posla. Vaše će se prijave isticati između ostalih i poslodavci će vas percipirati kao ozbiljnog i zrelog kandidata za radno mjesto.