Digitalna agencija Degordian

Postanite dio tima za upravljanje društvenim mrežama

Ispunjavanje obrazaca

Ukoliko ste ovisnik o društvenim mrežama, a volite kreativno pisanje i imate ideje kako ih poboljšati, onda ste na prvom mjestu. Agencija Degordian traži stažiste na mjestu upravljanja društvenim medijima!

Digitalna agencija Degordian, koja sebe predstavlja kao agenciju koja sa strašću riješava marketinške probleme i inspirira vašu znatiželju, traži stažiste

Ukoliko imate dovoljan broj računa na društvenim mrežama i želite biti dio dinamičnog tima, Degordian smatra da biste bili izvrsni u njihovoj firmi.

Zajednički cilj svih stažista bio bi stvaranje značajnog sadržaja kroz pričanje priča. Kako bi se prijavili za ovo radno mjesto, potrebno je biti studentom koji voli svakakve društvene segmente.

Student koji želi naučiti upravljati društvenim mrežama za lokalne i globalne brendove. Degordian naglašava kako traže odgovornu i organiziranu osobu koja uz sve fakultetske obaveze ima vremena i za aktivnosti izvan nastave. Stoga je ovo idealna prilika za sve koji vole raditi i na radnom mjestu istraživati nove stvari u dinamičnom okruženju.

Ukoliko ste proaktivni, znatiželjni i društveni te odlično funkcionirate u timu, ali i samostalno, bit ćete pravi izbor za ovu agenciju. Moto agencije je "Od strasti do profesije", a u nastavku možete vidjeti  i video sa njihovog Youtube kanala koji će vas uvesti u radnu atmosferu. 

Na natječaj se prijavljujete putem prijavnice koja je objašnjena na kraju teksta, a radno mjesto je upravljanje društvenim medijima

Postoji nekoliko stavki koje je potrebno ispuniti kako biste mogli pristupiti prijavi, a to su:

- studentski ugovor

- fakultet nakon kojega ćete biti prvostupnik ili magistar (trenutno ste u fazi koja je blizu tome)

- visoki stupanj zainteresiranosti za medijski marketing

- interes za kreativno pisanje i prezentiranje ideja u pisanom obliku

- odlično poznavanje gramatike i pravopisa hrvatskog i engleskog jezika

- dobre organizacijske vještine

- mogućnost rada minimalno 16 sati tjedno

A što ćete raditi?

- upravljanje društvenim mrežama - paralelni rad na nekoliko društvenih profila, mreža i stranica

- stvaranje planova vezanih uz društvene mreže za različite brendove na mjesečnoj bazi

- izgradnja i održavanje veza s fanovima pojedinog brenda

- sudjelovanje u brainstormingu

- surađivanje s ostalim timovima poput tima za rukovođenje računovodstva ili tima za sadržaj i autorsko pravo

- analiza i izvještaji vezani uz društvene medije

- sudjelovanja u različitim istraživanjima i pravljenju marketinških projekata

Ukoliko su spomenuti poslovi upravo za vas, pogledajte što vam agencija nudi:

- šansu za profesionalni razvoj u području društvenih medija i digitalnog marketinga

- rad u mladom i ambicioznom timu 

- odličnu radnu atmosferu

- mogućnost da "visiš" na Facebooku cijeli dan :)

- edukaciju vezanu uz društvene medije i digitalni marketing od strane kolega u tom području rada

- rad u smjenama radnim danom i vikendima ovisno o vašem rasporedu

- šansu za dodatnu zaradu

Agencija naglašava kako traže puno, ali puno i nude. Radnu atmosferu olakšava skupina odličnih ljudi koji su uvijek spremni na smijeh, ali i na pomoć

Što morate poslati kako bi vaša prijava bila uspješna?

1. CV odnosno životopis

2. Dokaz vaše motivacije! Sastavite pismo ili nešto što će objasniti i pokazati vaše ambicije. Agencija vam daje i šalabahter: kažu kako obožavaju gledati motivacijske videe u trajanju jedne minute.

Mjesto rada je grad Zagreb, a prijave su otvorene do 20. listopada 2015.godine. Prijaviti se možete na ovom linku

P.S. prijavnice je potrebno poslati na hrvatskom jeziku. Uz hrvatski, dodatan je plus ukoliko je prijava i na engleskom!

Komentari na članak

Vezani članci

Natječaj Hrvatskog studentskog zbora

Natječaj za koordinatora studentskih pravobranitelja Republike Hrvatske

Natječaj Hrvatskog studentskog zbora

Hrvatski studentski zbor raspisuje natječaj za koordinatora studentskih pravobranitelja Republike Hrvatske.

Poslovni dnevnik

Hrvatska udruga za odnose s javnošću nagrađuje studente

Prijavite svoj rad iz odnosa s javnošću za nagradu "Mlada nada"!

Prijave traju do 1. prosinca u 12:00, a rad se može prijaviti u tri kategorije.

Dijamanti

Anamarija Dimač

Kad narastem, želim biti sponzoruša

Živimo u sjebanoj državi. Džaba ti znanje kad ga nemaš gdje iskoristiti. Poslodavci ti već u startu poruče da uz životopis dostaviš i svoju sliku, što u prijevodu znači – ako si ružan, zajebi one petice na faksu. Ako nemaš sise, zajebi ih još više…

Job Hunt 2016

Otkrivanje poslovnog svijeta kroz praksu i pripravništvo

Otvorene prijave za "The Job Hunt 2016"

Do kraja veljače su otvorene prijave za "The JOB HUNT 2016" studentima na završnim godinama studija. Projekt će se održati od 7. do 11. ožujka.

Mediatoolkit

Suradnja uspješnog startupa i portala Studentski.hr

Mediatoolkit proširuje formalno obrazovanje iz studentskih klupa

U Mediatoolkitu naglašavaju važnost prakse i stjecanja iskustva tijekom studija, povrh formalnog obrazovanja iz studentskih klupa. Stoga će svojim resursima omogućiti dodatno razvijanje projekta Studentski.hr koji okuplja velik broj volontera.