ILookLikeAnEngineer

Žene u borbi protiv seksizma

Kako izgleda inženjer u industriji tehnologije?

Stereotip kaže da se žene u industriji tehnologije nalaze na pozicijama tajnica, no već godinama žene pobijaju ovu tvrdnju.

Ice bucket challenge

Humanitarna akcija na društvenin mrežama

Ice Bucket Challenge: viralnim videom do 115 milijuna dolara

Sjećate se viralnih videa takozvanog Ice Bucket Challengea? Skupljeno je 115 milijuna dolara. Saznajte kako se raspodijelio novac.

Blood Sport

Obustavljeni projekt

VIDEO: Igrajući video igru gubite pravu krv

Uređaj povezan s gamepadom izvlači vašu krv ako se povrijedite igrajući igricu - krvavi sport u kojemu ne želite izgubiti.

13. Liburnia Film Festival

Na platformi Indiegogo

Liburnia Film Festival pokrenuo crowdfunding kampanju

LFF želi prikupit 3500 dolara za nagradu publike, za najbolji film po izboru žirija i za rad Saše Jantoleka.

Untold festival

Untold Festival

Rumunjski glazbeni festival nudi besplatan ulaz darivateljima krvi

Organizatori festivala potiču darivanje krvi uz pomoć grofa Drakule i besplatnih ulaznica.

Minas Tirtith

Moguća gradnja replike grada iz kultnog Gospodara prstenova

Prikuplja se novac za gradnju Minas Tiritha

Za izgradnju grada potrebne su približno 2 milijarde funti, a novac se mora prikupiti u 60 dana.

Izum

Inovativno prijevozno sredstvo

Japanski inženjeri predstavili WalkCar

Zabavno prijevozno sredstvo koje stane u torbu.

Dove "Speak Beautiful" kampanja

Zašto mislimo da smo ružni?

Dove kampanje za podizanje samopouzdanja

Globalna direktorica Dove Self-Esteem projekta Meaghan Ramsey prošle je godine održala inspirativan govor na TED Talku.

Adam i Leonard Nimoy

Dokumentarni film

Sin Leonarda Nimoya želi snimiti dokumentarac o Spocku

Sin Leonarda Nimoya najavio je snimanje dokumentarca o njegovu životu i karijeri, ponajviše o ulozi Mr. Spocka. Dokumentarcem „For the love of Spock" proslavit će se 50. obljetnica „Zvjezdanih staza"

Durex prvi emotikon za siguran seks

Podržite akciju korištenjem hashtaga #CondomEmoji

Durex kreira prvi službeni emotikon za siguran seks

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti...

Vitastiq na VERN'u

Startup srijeda na Veleučilištu VERN

Predstavljen startup Vitastiq u koji je investirano 210 tisuća dolara

Riječ je o prvom osobnom uređaju u svijetu koji se koristi za provjeru stanja vitamina i minerala u tijelu metodom elektro-akupunkture

Kampanja eSkills for Jobs

Potpišite i vi kampanju „eSkills for Jobs“

Gotovo 2500 građana potpisalo je za brze promjene u informatičkom obrazovanju mladih

Otvoreno pismo koje su potpisali ambasadori inicijative „eSkills for Jobs“, u samo je nekoliko dana dobilo podršku brojnih strukovnih udruga, udruženja, pojedinaca ali i građana.

Golden Sempler nagrada

Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?

Azil Dumovec i Red Čuvara grada Zagreba u suradnji s Prijateljima životinja pozivaju na pomoć životinjama

Prijatelji kroz stoljeća

Počinje kampanja za čuvanje slabih i bespomoćnih životinja

Azil Dumovec, Prijatelji životinja i Rad Čuvara grada Zagreba pozivaju na pružanje pomoći životinjama na različite načine. Uskoro će plakati s njihovom porukom krasiti brojne lokacije.

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.

Činčile su zakon

Kampanja protiv uzgoja životinja radi krzna

Višnjić, Kostelić, Vanna, Nižetić, Šulentić: "Činčile su zakon!"

– Naziv kampanje ''Činčile su zakon'' dvosmislena je poruka koja govori o tome koliko su činčile simpatična, predivna, inteligentna i zanimljiva bića koja trebaju našu pomoć, ali i o tome da su već...

Rovinj

„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.

Ritam kulturizma 2016.

Ritam kulturizma 2016.

Osmislite promotivnu kampanju i osvojite 1000 kuna

Sudionici moraju osmisliti kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika. Prijave su otvorene do 8. travnja. Rješenja je potrebno predati do 17. trav...

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Kampanja Tehničkog fakulteta

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Prošli su tjedan na riječkim pločnicima osvanuli natpisi „Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?" koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi, otkriveno je nekoliko dana kasnije.

Snickers

Nastavak kampanje u Australiji

Cijena čokoladica Snickers ovisit će o raspoloženju potrošača

Ako su kupci loše volje, manje će platiti omiljene čokoladice.