LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Influenceri pod povećalom javnosti

Pokrenuta inicijativa #cancelshushu; cilj je osvještavanje štetnih praksi u influencer marketingu

Ističu kako njihov cilj nije masovni bojkot Maje Šuput, već pružanje glasa publici kojoj se gadi praksa svake tvrtke koja stavlja profit ispred svih ostalih načela poslovanja.

Ističu kako njihov cilj nije masovni bojkot Maje Šuput, već pružanje glasa publici kojoj se gadi praksa svake tvrtke koja stavlja profit ispred svih ostalih načela poslovanja.

Potaknuti nedavnom objavom Maje Šuput na Instagramu, u kojoj u sklopu kampanje protiv nasilja na internetu reklamira Faks Helizim, zabrinuti građani (kako sami sebe nazivaju), pokrenuli su kampanju #cancelshushu.

Inicijativa je to kojom žele ukazati na štetne marketinške prakse domaćih influencera i podići osviještenost o, kako ističu, potpuno neprimjerenoj povredi privatnosti djece za vlastitu financijsku dobit i normalizaciji lijenog i štetnog marketinga koji koristi broj pratitelja kao jedini kriterij za ulaganje. 

– Zbog ova dva problema dolazi do goleme štete za nekoliko strana, počevši od generacije djece koja odrastaju pod povećalom javnosti i izložena su brojnim potencijalnim traumama pa sve do ogromnog broja potrošača koji biraju čak i proizvode u ljekarnama po kriteriju influencera koji ih promovira. Primjerice, veći broj ljekarnika nam je iz osobnog iskustva prijavio da mušterije dolaze i traže "ono što koristi ona influencerica", pritom pričajući o influencerici kao o bliskoj prijateljici za koju podrazumijeva da svi znaju što koristi. Moć izloženosti ovim ljudima na dnevnoj bazi je ogromna i ne treba se uzimati zdravo za gotovo koliko su utjecajne, a potpuno nespremne na pozitivno djelovanje u javnosti, čemu svjedoči i nedavni poziv Maje Šuput na javni linč novinarke 24sata koja je doslovno prenijela komentare o njenom djetetu koje je sama izložila publici od 500.000 ljudi (samo na instagramu!) - ironija je jednostavno nevjerojatna – govore inicijatori iza #cancelshushu. 

Ističu kako njihov cilj nije masovni bojkot Maje Šuput, već pružanje glasa publici koja se kloni rudimentarnog oglašavanja i kojoj se gadi praksa svake tvrtke koja stavlja profit ispred svih ostalih načela poslovanja.

Više informacija o inicijativi, kao i cijeli tekst apela koji su uputili dječjoj pravobraniteljici, dostupno je na poveznici
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli @staradenasiglazbenici

FOTO: UNSPLASH