Živimo u vremenu brzog pronalaska informacija, brzog života i još bržih odluka, stoga je važnije nego ikad povezati se i ostaviti dojam na važne ljude u našem budućem polju rada. Sukladno tome, postoji i poznata izreka – nije stvar u tome što znaš, nego koga znaš. Donosimo neke savjete koji će ti olakšati kretanje u poslovnom svijetu.
– Networking je u svojoj suštini povezivanje s ljudima. Povezivanje s ljudima je pak možda najvažnija vještina koju bilo tko može imati. Ljudi kupuju od ljudi, ljudi zapošljavaju ljude i ljudi daju priliku onim ljudima koji im se dopadnu. – kaže Bill Connolly, profesionalni trener za karijeru.
– Najlakše je početi od toga da se trudimo biti dobra osoba. Zatim treba početi polako i zadati si dohvatljive ciljeve. Izaberite jedan događaj u mjesecu i odlučite na njemu razgovarati s najmanje pet osoba. Nije važno tko su oni ni koliko mogu odmah pomoći u tvojoj karijeri. Najvažnije je prisiliti sam sebe na nešto što nam je inicijalno neugodno. – savjetuje Connolly.

– Znam se sastati s kolegama na večeri ili piću i oni bi još raspravljali o ljudima koje poznaju. Kada firma zna kakve ljude traži, ona uvijek drži oči otvorene kako bi dobile dobrog zaposlenika kad se otvori slobodno radno mjesto. – priznaje Alaina Leary, koja se bavi networkingom u tvrtki Connelly Partners.
– Fokus treba biti na stvaraju prave povezanosti s drugom osobom. Treba stvoriti poznanstva prije nego što nam trebaju. To je cijela istina. – napominje Connolly.

– Pomozi drugima, bilo tako da ih upoznaš s nekim važnim ili na podijeliš članak koji su napisali na svojim društvenim mrežama. Radi na gradnji percepcije da si vrijedan i željan pomoći. Drugi će tvoju pomoć cijeniti i možda će neočekivano jednog dana tebi otvoriti neka vrata. – savjetuje Connolly.
– Jednostavno uvijek budi društven i otvoren za sve vrste ljudi. Nikad ne znaš tko zna koga i tko bi te mogao dovesti do nekih sjajnih prilika, a usput ćeš i steći prijatelje. –