Suradnja EFZG-a i bonbona

Studenti zagrebačkog Ekonomskog fakulteta dobili su novu chill zonu u bojama brenda bonbon

Bonbon EFZG

Bonbon se se na suradnju s Ekonomskim fakultetom odlučio kako bi studentima omogućio noviju, bržu i funkcionalniju opremu te da se osjećaju ugodnije dok borave na fakultetu.

Hodnici zagrebačkog Ekonomskog fakulteta ovih su dana oživjeli u novim bojama. Studenti najbrojnijeg fakulteta zagrebačkog sveučilišta od sada će se između predavanja moći družiti u šarenoj chill zoni koju je svojim bojama uredio brend za mlade Hrvatskog Telekoma – bonbon. U bonbon chill zoni dobili su prostor za rad na zajedničkim projektima, mjesto na kojem će se moći odmoriti i napuniti mobitele ili brzinski ponoviti gradivo prije ispita. 

Sredstva koja je Ekonomski fakultet ostvario sponzorstvom bonbona uložena su u nabavu nove računalne opreme, a bonbon je dodatno investirao i u preuređenje računalne dvorane čiji su zidovi ukrašeni porukama kao što je Sve što ne položiš, prenosiš u iduću godinu. Naime, one asociraju na prednosti bonbona poput prenošenja neiskorištenog prometa u sljedeći mjesec, a na jeziku bliskom studentima. 

Foto: bonbon

Prodekan doc. dr. sc Božidar Jaković rekao je da realizacijom ovog projekta fakultet osnažuje svoju funkciju javne obrazovne i znanstvene ustanove, učvršćuje odnose sa studentima i ostalim subjektima iz poslovnog okruženja te aktivno provodi transfer novih znanja, što će omogućiti stjecanje konkretnih praktičnih znanja i vještina koje će moći primijeniti u svojem svakodnevnom životu i budućem poslovanju.

– Studente nastojimo što više poticati u njihovu radu, aktivnostima i inicijativama jer oni su oslonac budućeg razvoja. Zato su nam projekti poput ovog posebno važni jer nas dodatno povezuju i s gospodarskim sektorom i s našim studentima. Drago nam je što nas je bonbon, koji je ponajprije namijenjen mladima i korisnicima koji žive dinamično baš kao i naši studenti, prepoznao kao važnog strateškog partnera. – izjavio je prodekan Jaković.

Foto: bonbon

Bonbon se na suradnju s Ekonomskim fakultetom odlučio kako bi studentima omogućio noviju, bržu i funkcionalniju opremu te da se osjećaju ugodnije dok borave na fakultetu.

– Studenti koji pohađaju predavanja i vježbe iz informatičkih predmeta imaju sve veće zahtjeve jer i sami rade na zahtjevnim projektima za koje su nužni adekvatni uvjeti za rad. Vjerujemo kako će sada još lakše ostvarivati zadatke u sklopu projekata i biti motiviraniji za rad s modernom računalnom opremom. – izjavila je Nikolina Turuk, stručnjakinja za komunikacije u bonbonu.

Komentari na članak

Vezani članci

CRM projekt na EFZG-u

Ekonomski fakultet Zagreb

Produljenje nastave za tri tjedna studentima ekonomije rezultiralo uspješnim CRM pilot-projektom

„Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom.“ – rekao je Miroslav Mandić.

Zgrada

Sveučilište u Zagrebu

Ekonomski fakultet okuplja svjetske znanstvenike na radionici „Getting it published in OM/SCM"

Dvodnevna će radionica na EFZG-u okupiti istaknute svjetske znanstvenike u području operacijskog menadžmenta i upravljanja opskrbnim lancem koji će temeljem dugogodišnjeg iskustva u uredništvu renomiranih međunarodnih znanstvenih časopisa unaprijediti rad domaćih znanstvenika.

SCZG izvana

Studentski poslovi

Od učlanjenja u studentski servis do karijere – jednostavnim korakom otvorite svoja vrata u budućnost

Kada ste na početku studija i sve vam je novo, teško je natjerati se zakoračiti u Studentski centar, a pogotovo javiti se na oglas za posao. Zato vam donosimo savjete na što pripaziti: od učlanjenja u studentski servis do isplate prve plaće.

Zlatni indeks

Studenti nagrađuju poduzeća

Otvoren natječaj za studentsku nagradu Zlatni indeks

Zlatni indeks je prilika da poduzeća pokažu svoje društveno odgovorno poslovanje široj javnosti, promoviraju svoj rad kroz medije, izgrade pozitivan imidž i privuku kvalitetne studente u svoja poduzeća.

Foodiversity

Prije i poslije razdoblja sarme i kolača

Foodiversity otkriva kakvu hranu studenti preferiraju

Uživanje u ukusnoj hrani i negodovanje zbog okusa iz menze – nešto je što je zajedničko studentima iz koje god regije dolaze i u kojem god gradu studiraju, ali postoji par zanimljivosti o razlikovanju njihovih prehrambenih preferencija upravo prema tome otkud su.