Suradnja EFZG-a i bonbona

Studenti zagrebačkog Ekonomskog fakulteta dobili su novu chill zonu u bojama brenda bonbon

Bonbon EFZG

Bonbon se se na suradnju s Ekonomskim fakultetom odlučio kako bi studentima omogućio noviju, bržu i funkcionalniju opremu te da se osjećaju ugodnije dok borave na fakultetu.

Hodnici zagrebačkog Ekonomskog fakulteta ovih su dana oživjeli u novim bojama. Studenti najbrojnijeg fakulteta zagrebačkog sveučilišta od sada će se između predavanja moći družiti u šarenoj chill zoni koju je svojim bojama uredio brend za mlade Hrvatskog Telekoma – bonbon. U bonbon chill zoni dobili su prostor za rad na zajedničkim projektima, mjesto na kojem će se moći odmoriti i napuniti mobitele ili brzinski ponoviti gradivo prije ispita. 

Sredstva koja je Ekonomski fakultet ostvario sponzorstvom bonbona uložena su u nabavu nove računalne opreme, a bonbon je dodatno investirao i u preuređenje računalne dvorane čiji su zidovi ukrašeni porukama kao što je Sve što ne položiš, prenosiš u iduću godinu. Naime, one asociraju na prednosti bonbona poput prenošenja neiskorištenog prometa u sljedeći mjesec, a na jeziku bliskom studentima. 

Foto: bonbon

Prodekan doc. dr. sc Božidar Jaković rekao je da realizacijom ovog projekta fakultet osnažuje svoju funkciju javne obrazovne i znanstvene ustanove, učvršćuje odnose sa studentima i ostalim subjektima iz poslovnog okruženja te aktivno provodi transfer novih znanja, što će omogućiti stjecanje konkretnih praktičnih znanja i vještina koje će moći primijeniti u svojem svakodnevnom životu i budućem poslovanju.

– Studente nastojimo što više poticati u njihovu radu, aktivnostima i inicijativama jer oni su oslonac budućeg razvoja. Zato su nam projekti poput ovog posebno važni jer nas dodatno povezuju i s gospodarskim sektorom i s našim studentima. Drago nam je što nas je bonbon, koji je ponajprije namijenjen mladima i korisnicima koji žive dinamično baš kao i naši studenti, prepoznao kao važnog strateškog partnera. – izjavio je prodekan Jaković.

Foto: bonbon

Bonbon se na suradnju s Ekonomskim fakultetom odlučio kako bi studentima omogućio noviju, bržu i funkcionalniju opremu te da se osjećaju ugodnije dok borave na fakultetu.

– Studenti koji pohađaju predavanja i vježbe iz informatičkih predmeta imaju sve veće zahtjeve jer i sami rade na zahtjevnim projektima za koje su nužni adekvatni uvjeti za rad. Vjerujemo kako će sada još lakše ostvarivati zadatke u sklopu projekata i biti motiviraniji za rad s modernom računalnom opremom. – izjavila je Nikolina Turuk, stručnjakinja za komunikacije u bonbonu.

Komentari na članak

Vezani članci

Erste Chillin Zone EFZG

Stolni tenis i izlet u auli EFZG-a

Odmorite se u Erste Chillin' Zoni na EFZG-u

Neformalno otvorenje obilježeno je stolnoteniskim miniturnirom na koji se dobrovoljno prijavilo desetak studenata.

Zgrada HNB-a

FINANCIJSKA (NE)PISMENOST

Studenti ekonomije slabo poznaju osobne financije

Mladi ljudi u Hrvatskoj svjesni su da uz postojeće stanje državnih financija i problem starenja stanovništva sami moraju osigurati svoju mirovinu, pokazalo je istraživanje magazina Banka predstavljeno na okruglom stolu „Osiguravatelji u 2012. – prioriteti su financijska pismenost“

Poklon

Primjereno studentskom džepu

Uveseliti posebnu osobu poklonom bez potrošene kune – evo 5 načina kako

Pretvaranje u osobnog slugu, izrada magične bilježnice – tek su neki od načina kako iznenaditi voljenu osobu za rođendan, diplomu ili neku drugu prigodu bez posezanja za novčanikom.

Autobus, putovanje

UŠTEDI NOVAC I PUTUJ

Destinacije koje možeš posjetiti za 500 kuna te kako zaraditi taj novac ne radeći ništa

Sretnik si koji rijetko (čitaj: nikada) osvoji nagradu u nagradnim igrama? Ne stigneš kupovati na popustima, a uvijek se čudiš prijateljima kada opisuju što su sve kupili na popustu ili još bolje iskoristili akciju 1+1? Ti si taj sretnik kojega troškovi uvijek muče kao i oni dodatni koje nikada ne očekuješ? Već si se naviknuo da uvijek sve padne na tvoju grbaču? U redu je, ima nas još. Zato čitaj dalje jer imamo rješenje kako uštedjeti više od 500 kuna godišnje, ali i ponude kako korisno iskoristiti taj novac!

Consalting day 2015

Konferencija Financijskog kluba

Consulting Day 2015: „Digital strategy” i „innovation consulting” novi su trendovi industrije

Na panel raspravi, predstavnici PwC-a, EY-a i Deloitte-a složili su se da je konkurencija na hrvatskom tržištu velika.