Međuljudski odnosi

Savjeti koji će vam olakšati život s ljudima koje ne volite

druženje u kafiću

Osim dragih nam osoba, okružuju nas ljudi koje ne volimo i s kojima nikako ne možemo na zelenu granu. No, postoje načini kako da si olakšate život i prestanete se živcirati zbog takvih osoba.

Kroz život se susrećemo s različitim ljudima koji postanu dio našeg života kao prijatelji ili partneri, ali poznajemo i one s kojima ne možemo uspostaviti dobar odnos. Ljudi koji nam se ne sviđaju često su iritantni te nas svojim ponašanjem izluđuju. Iako se izbjegavanje, skrivanje i pretvaranje čine kao najbolja opcija, to ne rješava problem.

S takvim je osobama potrebno suočiti se, pogotovo ako s njima provodite puno vremena, kao što je to s kolegama na poslu. Psiholozi preporučuju sljedeće savjete koji će vam olakšati život s osobama koje ne volite, piše Independent.

1. Ne mogu se svi svima sviđati

Ako prihvatite činjenicu da se ne možete svima sviđati i da se ne mogu svi vama sviđati, onda ste već u početku učinili velik korak. Svi smo različiti, što podrazumijeva činjenicu da imamo različite osobnosti, mišljenja, ideje, vizije i želje. I dok s nekima kliknemo na prvu, s drugima nikada nećemo ostvariti takav odnos.

2. Humanost prije svega

Bez obzira na to što mislite ili osjećate prema toj osobi ili osobama, ponašajte se pristojno i kulturno. Ako ćete prvi iskazati nepoštovanje, onda zauzvrat ne očekujte drugačije ponašanje. To što nam se neka osoba ne sviđa ne znači da moramo zaboraviti svoje manire i ljudskost.

3. Kratka i jednostavna komunikacija

Budući da nam je često muka kada moramo pričati s takvim osobama, komunikacija bi trebala biti vrlo jednostavna. Nema potrebe da ulazite u osobne i duboke teme, već razgovarajte o neutralnim stvarima poput vremena i aktualnih događaja.

4. Budite svjesni svojih očekivanja

Često zaboravljamo da nismo svi isti pa od drugih očekujemo ono što bismo mi napravili ili rekli u određenoj situaciji. Zbog toga smo razočarani i frustrirani. Zato je važno da ne postavljamo nerealna očekivanja jer štetimo samima sebi.

5. Napravite prostora

Nitko vas ne prisiljava na to da se družite ili provodite vrijeme s ljudima koje ne volite. Uvijek možete otići uz neku ispriku, a ako je riječ o kolegama na poslu, premjestite se u drugu prostoriju ili drugi dio prostora kako biste napravili određenu udaljenost koja će vam pomoći da se opustite i saberete misli.

6. Pokažite da ste pametniji

Ako je riječ o osobama koje vas vrijeđaju tako što stalno ističu vaše mane kako bi istaknuli sebe u odnosu na vas, onda budite pametniji i primite to smireno tako što ćete ih otvoreno upitati u čemu je problem. To je nešto što neće očekivati i samo će ispasti smiješni. U ovom je slučaju najgore početi se braniti i prepirati.

7. Pustite ih da izađu iz vašeg života

Ponekad je riječ o ljudima koji crpe vašu energiju i s njima nikada nećete moći uspostaviti donekle normalan odnos. Ako vidite da se situacija nimalo ne popravlja, već pogoršava, onda je najbolje maknuti se od njih i usredotočiti se na ono što vam je važno.

Komentari na članak

Vezani članci

Success kid/uspjeh

U novu godinu s novim odlukama

Mali savjeti za veću produktivnost

Da biste bili produktivniji, ne morate raditi više, nego promišljenije. Odustanite od loših navika što prije. Mi vas upozoravamo na 12 pogubnih.

Autohop

5 savjeta Autohopa

Naučite putovati uz ograničeni budžet

Servis za dijeljenje vožnje Autohop dijeli i savjete o putovanju uz ograničeni budžet.

Životopis

Od pravog fonta do pravih vještina

Savjeti za životopis koji dovodi do zaposlenja

Kvalitetan životopis ključ je isticanja u očima poslodavca i predstavlja sliku potencijalnog zaposlenika. Upravo zbog toga donosimo vam deset savjeta za što bolji životopis.

Pamćenje

Rješenja za kvalitetnije pamćenje

Sedam zdravstvenih čimbenika koji negativno utječu na tvoje pamćenje

Većina ljudi danas posebno i ne razmišlja o činjenici da postoje i negativni čimbenici koji utječu na sposobnost pamćenja. Bilo da se radi o premalo sati sna, nedovoljnom unosu vitamina ili čak o nekoj psihičkoj bolesti, tvoje ti pamćenje prema ovim čimbenicima može mnogo toga reći o tvojemu zdravlju.

meditacija

Meditacija u svakodnevnom životu

Vježbajte mozak, usmjerite misli i pobjegnite od stresa

Istraživanja provedena na Harvardu 2011. pokazuju da se meditacijom povećava gustoća sive tvari u hipopotamusu vašeg mozga koji je odgovoran za bolje pamćenje, učenje i mentalno zdravlje