Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Gangplank

Interdisciplinarni stvaralački proces

Savladajte prikupljanje zvuka i crtanje svjetlom na Gangplanku

Gangplank je međunarodna suradnička umjetnička platforma koja se bavi istraživanjem interdisciplinarnog stvaralačkog procesa u izvedbenim umjetnostima. Prijave za sudjelovanje na radionicama u Rijeci traju do 25. lipnja.

STEMI

Igračka nove generacije

INTERVJU: Robot STEMI namijenjen učenju robotike, 3D modeliranja i programiranja pomoću mobilnih aplikacija

Robot STEMI dovoljno je jednostavan za djecu iznad 13 godina, ali i dovoljno složen za starije koji se vole baviti robotikom.

Google Analytics

Google Analytics Academy

Prijavite se na Google Analytics akademiju

Ako želite naučiti nešto više o Google Analyticsu, iskoristite ovu priliku i sudjelujte u besplatnoj online edukaciji koja počinje 11. ožujka.

Naslovna

Uredi s pet zvjezdica

FOTO: Najljepši uredi popularnih tehnoloških kompanija

Najpopularnije tehnološke kompanije na svijetu svoj prostor čine kreativnim i zanimljivim kako bi njihovi zaposlenici bili motivirani.

k

Učenje bez opterećenja

Bez muke nema nauke?

Svi znamo da se može učiti i bez toga da se zarade žuljevi na stražnjici od sjedenja. Ako će vam zatrebati kreativnije ideje upijanja znanja, dajemo vam par prijedloga u nastavku.