Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

učenje

IDU ROKOVI

Kako vam slušanje prave glazbe može pomoći s učenjem

„Kako ti to ne smeta, zaista mi nije jasno!“ Pružamo vam znanstveno objašnjenje učenja sa slušalicama u ušima, kao i kratku i kvalitetnu plejlistu za produktivno učenje.

Kako djeca reagiraju na walkman?

Stara tehnologija

VIDEO: Kako djeca reagiraju na walkman

Vjerujem da se sjećate walkmana, uređaja s kojima smo gotovo odrasli. No kako na walkman reagiraju današnja djeca saznajte u članku.

U-Multirank logo

U-Multirank

U-Multirank: Pronađite sveučilište po Vašoj mjeri!

U-Multirank nudi studentima jedinstvenu perspektivu vršnjaka pokrivajući više od 850 visokih učilišta, 1 000 fakulteta i 5 000 studijskih programa iz čak 74 zemlje svijeta!

Dan e-učenja

Informacijske i komunikacijske tehnologije

7. Dan e-učenja

7. po redu sveučilišni Dan e-učenja u auli Rektorata Sveučilišta u Zagrebu.

Google Doodle

Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.