Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook i ovisnost

Facebook i ovisnost

Nekoliko znakova koji upućuju na ovisnost o Facebooku

Provodite li više vremena na Facebooku nego u društvu prijatelja? Kada niste na Facebooku često razmišljate jeste li nešto propustili ili se loše osjećate zbog toga?

Davor Rostuhar

Intervju s Davorom Rostuharom

„Ništa nije savršeno, svijet treba uvijek popravljati“

– Ali, ako me pitaš za moj put i za moje osobno mišljenje, mogu ti reći da Bog kojeg tražim već dugo ne stanuje u crkvama i hramovima, da znanje za kojim vapim, već dugo ne živi u institucijama, da pravda koju zahtijevam, već dugo ne živi na sudovima. Sve to živi svugdje, u svemu, u tebi i u meni. – poručuje Davor Rostuhar.

Lynda

21 dan da steknete novu vještinu

LinkedIn i Lynda.com nude besplatne tečajeve svojim korisnicima!

Elektroničke su poruke korisnici trebali dobiti prije par dana pa, ako još niste, brzo prihvatite ovu dragocjenu LinkedIn ponudu i steknite novu vještinu!

IRO

Predstavljeno izvješće istraživanja Eurostudent V

Gotovo polovica studenata u Hrvatskoj radi uz studij

U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa RH predstavljeni su rezultati istraživanja o socijalnim i ekonomskim uvjetima studentskog života u Hrvatskoj.

Apple logo

Samo u Europskoj uniji

Nova politika iTunesa – kupi, poslušaj i vrati!

Korisnik koji želi vratiti kupljenu glazbu u iTunes trgovini, može to učiniti bez ikakvog objašnjenja, no to se pravilo ne odnosi za poklon bonove.