Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Oops znak

Zanimljive prognoze

Najveće pogreške u predviđanju o napretku čovječanstva

„Zafrkavanje s izmjeničnom strujom je gubljenje vremena. Nitko je nikada neće koristiti.“

Predavanje na Sveučilištu o robotima iz Japana

Predavanje i demonstracija

Roboti iz Japana stižu u Split

Želite uživo vidjeti robote? Dođite 7. ožujka u Sveučilišnu knjižnicu u Splitu, poslušajte predavanje koje će održati prof. Takahashi i sudjelujte u njegovoj demonstraciji robota.

ICTBusiness

Novi projekt ICTBusinessa

Kreće ICTBusiness.info Radio - Link

Radio – Link započeo je s emitiranjem na Gradskom radiju u Osijeku u proljeće 2001. godine i dosad je, u nekoliko oblika i termina emitiranja, doživio 461 izdanje.

Ikone aplikacija Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest

Uvjeti korištenja

Stvari koje možda niste znali da ste ugovorili preko „Uvjeta korištenja”

Tko uopće čita Uvjete korištenja? Jesmo li dovoljno svjesni na što pristajemo? Ako još uvijek ne znate što se sve nalazi u Uvjetima korištenja, pročitajte u članku.

Google Analytics

Studentski.hr istražuje

Postoji li mogućnost ovisnosti o Google Analyticsu?

Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku grupe ljudi kako bismo istražili postoji li mogućnost da korištenje usluge preraste u ovisnost.