Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

youth unemployment

Hrvatska na visokom 9. mjestu

Grčka predvodi listu zemalja s najvećim rizikom nezaposlenosti mladih

Business Insider objavio je listu zemalja gdje su mladi u najvećem riziku od moguće nezaposlenosti. Popis zemalja rangirali su uzevši u obzir ekonomske i geopolitičke razloge koji su vodili do takvog stanja u pojedinoj zemlji.

FB stranica BOŽJA RUKA

Facebook događaj koji organizira "BOŽJA RUKA"

Događaj „Recimo ne marihuani i metal glazbi“ podigao veliku virutalnu prašinu

Ovaj je Facebook event u jedan dan podigao pravu Facebook prašinu, a o njemu se priča i izvan granica virtualnog svijeta.

Android logo

Aplikacija za izgubljene mobitele

Upravitelj Android uređaja

Ova aplikacija mogla bi biti ključna u trenutcima kada žurite na faks, a mobitel je izgubljen negdje u hrpi smeća u sobi.

Mobitel

Pet najboljih

Društvene mreže koje bi mogle postati popularne

Donosimo vam pet društvenih mreža koje bi se uskoro mogle koristiti diljem svijeta.