Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Zadivljena cura gleda na komp, "blowing"

Pascalina

LinkedIn profili i ljubavno „stalkanje”

Iako se LinkedIn službeno koristi za jačanje postojećih veza u poslovnom svijetu, jednostavnu prezentaciju obrazovanja, iskustva i vještina te za lakše praćenje novosti iz krugova koji nas zanimaju, povremeno ga ipak koristimo i u druge svrhe.

Privatnost

14 članica Europske unije optužilo Google

Google optužen za kršenje privatnosti

Google koristio podatke i komentare svojih korisnika bez njihova znanja u reklamne svrhe.

Restoran

Američko istraživanje pokazalo

Istraživanje: Gdje sjede mršavi ljudi u restoranima?

Istraživanje je pokazalo da različiti faktori odlučuju o tome gdje će sjediti osobe koje se hrane zdravije, a gdje osobe koje preferiraju brzu hranu.

Project Lightning

Informativna platforma za praćenje događaja

Twitterov tajni projekt "Lightning"

Spomenuta opcija nalazit će se u okviru glavne stranice sa sadržajem, a imat će zadatak da prikazuje aktualne događaje kao i udarne vijesti.

iPhone i YouTube

Možete li se zamisliti bez ovih aplikacija?

7 tehnoloških inovacija koje nisu postojale prije 10 godina

Internet je sa sobom donio mnogo promjena i tehnoloških inovacija. U članku vam donosimo 7 tehnoloških inovacija koje nisu postojale prije deset godina, a danas ih većina ljudi svakodnevno koristi.