Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Futura radionice

Sveučilište u Dubrovniku

Novi ciklus besplatnih radionica „Od ideje do aplikacije“

Informatički klub FUTURA organizira novi ciklus besplatnih radionica „Od ideje do aplikacije“. Radionice će se održavati subotom tijekom ožujka, travnja i svibnja, a bit će organizirane u četiri modula.

Sir

Kralj namirnica

Ljubitelji sira imaju nove razloge za radost

Znanstvenici su objavili rezultate studije o učincima konzumacije sira na ljudsko zdravlje, a oni su veoma ohrabrujući za ljubitelje ove namirnice.

Istraživanje

Prikupljanje materijala za Central European Conference on Information and Intelligent Systems

Sudjelujte u istraživanju: Digitalni sadržaji i studiranje

Ne postoji student kojemu nije poznat proces pronalaska potrebne literature za kolokvije i ispite te njihovo pribavljanje. Sudjelujte u istraživanju o načinima digitalnog pristupanja studijskoj literaturi do 12. svibnja i iznesite svoja iskustva.

PObjednički tim FON Hackathon

Velik uspjeh na regionalnom natjecanju

Tim Fakulteta organizacije i informatike osvojio prvo mjesto na FON Hackathonu

Zero Molecule činili su sadašnji i bivši studenti Danijel Vincijanovič, Božidar Labaš, Denis Pavlović i David Ante Macan, a mentor tima bio je asistent na FOI-ju Boris Tomaš.

Online učenje

EduCentar istraživanje o hrvatskom školstvu

„Davanje instrukcija iz matematike i fizike omogućilo mi je tjedan dana ljetovanja“

EduCentar je proveo istraživanje na gotovo 300 građana o potrebi instrukcija.