Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Mobitel

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Objavljeno je prvo izvješće istraživanja čiji je cilj otkriti koliko dugo nas zadržavaju društvene mreže nakon prvog klika. Iako se Google+ i LinkedIn ne nalaze među najposjećenijim mrežama, najduže zadržavaju pažnju korisnika.

Istraživanje je proveo Shareaholic koji omogućuje jednostavno istraživanje sadržaja te njegovo dijeljenje. Glavno pitanje koje je pokrenulo cijelo istraživanje je: “Kakvo je ponašanje korisnika nakon klika na poveznicu kada su zapravo u interakciji s linkom koji su objavili naši prijatelji s društvenih mreža?”

U šest mjeseci (od rujna 2013. do veljače 2014.) praćen je tijek pregledavanja društvenih mreža, broj posjećenih stranica te prosjek boravka na stranici na 200 najposjećenih stranica (250 milijuna korisnika).

Statistika
Izvor: Flickr/Nikolaos Bogioglou
 

Pokazalo se kako Google + i LinkedIn, iako privlače manji broj posjetitelja, duže zadržavaju svoje korisnike. Na Google+ korisnici potroše oko tri minute na pregledavanje podijeljenih poveznica te pregledaju 2,45 stranica tijekom posjeta, a tek u 50 posto slučajeva „skoče“ na druge stranice.

Kod LinkedIna je slična situacija, korisnike podijeljene poveznice zadržavaju više od dvije minute, pregledaju 2,23 stranice po posjeti mreže, a na druge stranice odu tek u 51,28 posto slučajeva.

Iako Twitter i Facebook imaju sličnu statistiku, korisnici se zadržavaju nešto manje na tim stranicama. Razlog tome može biti što i Facebook i Twitter djeluju prenapadno, s raznim vrstama informacijama, što na Google+ i LinkedInu nije slučaj.

Youtube je u vodstvu u većini brojki, s prosječnom dužinom posjete od skoro četiri minute, što i nije čudno jer se radi o video sadržajima.

Reddit i StumbleUpon pripadaju drugačijoj vrsti društvenih mreža na kojima se u suštini skupljaju poveznice na različite sadržaje te nije čudno što je postotak odskakivanja s Reddita veći od 70 posto.

Komentari na članak

Vezani članci

Zaljubljivanje-ljubavni par

Varanje u vezi moglo bi biti rezultat hormonalne rekacije

Otkriven razlog zašto ljudi varaju u vezama

Američki „Journal of Experimental Psychology“ donosi rezultate istraživanja Sveučilišta Harvard i Texas koji tvrde kako je varanje u ljubavnim vezama posljedica hormonalne reakcije testosterona i kortizola.

Google - naslovna

Na današnji dan

Google, sretan ti rođendan!

Google danas slavi punoljetnost, a mi vam tim povodom donosimo zanimljivosti o počecima ove kompanije i tajne tehnološkog diva koje sigurno niste znali.

Google Plus logo

Google Plus više nije obavezan

Korisnici Googleovih usluga više neće trebati otvoriti profil na Google Plusu

Otvaranje Google Plus profila više neće biti obavezno za nove korisnike Googleovih usluga.

Napuštanje Facebooka

No one cares

Zašto izgledate budalasto kada napuštate Facebook

Neomiljeni su oni korisnici koji na sva zvona moraju razglasiti kako napuštaju ovu društvenu mrežu zbog niza razloga koji uvijek podsjećaju da su oni superiorniji.

2

Smanjen broj učenika i škola

Više učitelja, a kvaliteta obrazovanja niža

Porazni su rezultati za Hrvatsku jer se smanjuje broj učenika u osnovnim i srednjim školama, dok se broj nastavnika postupno povećava.