Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook logo

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na filmove, glazbu, mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebookova nova značajka pod nazivom Save korisnicima omogućava spremanje linkova iz News Feeda i Facebook Pagea koje onda mogu kasnije pregledavati.

Značajka je dostupna za Andorid i iOS mobilne uređaja te na desktop verziji Facebooka.

Kako spremiti poveznice, filmove, glazbu ili nešto treće?

Korisnici mogu vrlo jednostavno spremiti određene poveznice, filmove ili knjige. Najprije je potrebno odabrati, primjerice, poveznicu iz News Feeda ili s Facebook Pagea te kliknuti i odabrati save, kao što je u nastavku navedeno.

Osim toga, važno je naglasiti kako korisnici prethodno trebaju imati pristup internetu te ne mogu spremati postove ili fotografije.

Kako spremiti poveznicu?
 
Kako spremiti poveznicu, knjigu ili film?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Nakon što korisnici spreme određene poveznice, one su vidljive samo njima te ih mogu vidjeti na lijevoj strani naslovne stranice. Također, mogu ih podijeliti s prijateljima, pohraniti ih, ali i izbrisati.

Poveznice, filmove, knjige i ostale stvari bit će razvrstane prema sadržaju, a Facebook će korisnike podsjećati da pogledaju spremljen sadržaj.

Kako pregledati poveznicu koju smo spremili?
 
Kako pregledati sadržaj koji smo spremili?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Ako se ova značajka pokaže dobrom i korisnom, mogla bi biti velika konkurencija Pocketu koji trenutno broji 12 milijuna registriranih korisnika. Pocket je aplikacija koju je 2007. godine osnovao Nate Weiner s namjerom da pomogne ljudima spremati zanimljive članke, video isječke i druge materijale koje bi korisnici kasnije mogli pogledati detaljnije i uživati u njima.

Nakon što se svi podaci spreme u Pocket (džep), popis sadržaja vidljiv je na bilo kojem pametnom telefonu, tabletu ili računalu. Korisnici tako mogu pregledavati sadržaj dok čekaju u redu, kod kuće na kauču, kad putuju, a za sam pregled ne moraju biti spojeni na Internet.

Sve u svemu, Facebook bi s novom značajkom i svojih 1, 28 milijardi korisnika mogao dostojno konkurirati, a vrijeme će pokazati što korisnici više preferiraju.

Komentari na članak

Vezani članci

FB chat - Reformiramo obrazovni sustav - Vlada RH

Sat vremena premalo

Što je Vlada RH odgovorila na pitanja korisnika Facebooka?

Može se samo reći da je sat vremena premalo da se odgovori na nezadovoljstvo i upite korisnika. Oni su postavljali pitanja o obrazovanju od same osnovne škole, do neaktualnosti kurikuluma u srednjoj školi, ali o bolonji, odnosno njenom provođenju na različitim sveučilištima i fakultetima.

Instagram Zoom

Ispunjena želja većine korisnika

Opcija Zoom još više pojednostavljuje korištenje Instagrama

Fotografiju, ali i videozapise možete povećati pokretom dva prsta, a može se također zumirati i sav sadržaj koji je prikazan u "feedu" korisnika. 

Messenger

Facebook kopira WhatsApp?

Facebookov Messenger više nije vezan uz Facebook

U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.

Savski nasip

Josip Maslov

Studentski heroji

Svi oni su djelovali u ime revolucije, bilo na facebooku, bilo okupljeni na sastancima u vlažnim podrumima i svi oni su sanjali pobjedu uz pomoć mapa, planova, jeftinih politika i fantastičnih ideja i svi su oni zajedno razjedinjeni - prdnuli u vjetar.

Facebook logo

Facebook

Uskoro dolaze poveznice na članke i vijesti

U posljednjih se godinu dana gotovo utrostručila potraga za vijestima na Facebooku.