Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook logo

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na filmove, glazbu, mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebookova nova značajka pod nazivom Save korisnicima omogućava spremanje linkova iz News Feeda i Facebook Pagea koje onda mogu kasnije pregledavati.

Značajka je dostupna za Andorid i iOS mobilne uređaja te na desktop verziji Facebooka.

Kako spremiti poveznice, filmove, glazbu ili nešto treće?

Korisnici mogu vrlo jednostavno spremiti određene poveznice, filmove ili knjige. Najprije je potrebno odabrati, primjerice, poveznicu iz News Feeda ili s Facebook Pagea te kliknuti i odabrati save, kao što je u nastavku navedeno.

Osim toga, važno je naglasiti kako korisnici prethodno trebaju imati pristup internetu te ne mogu spremati postove ili fotografije.

Kako spremiti poveznicu?
 
Kako spremiti poveznicu, knjigu ili film?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Nakon što korisnici spreme određene poveznice, one su vidljive samo njima te ih mogu vidjeti na lijevoj strani naslovne stranice. Također, mogu ih podijeliti s prijateljima, pohraniti ih, ali i izbrisati.

Poveznice, filmove, knjige i ostale stvari bit će razvrstane prema sadržaju, a Facebook će korisnike podsjećati da pogledaju spremljen sadržaj.

Kako pregledati poveznicu koju smo spremili?
 
Kako pregledati sadržaj koji smo spremili?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Ako se ova značajka pokaže dobrom i korisnom, mogla bi biti velika konkurencija Pocketu koji trenutno broji 12 milijuna registriranih korisnika. Pocket je aplikacija koju je 2007. godine osnovao Nate Weiner s namjerom da pomogne ljudima spremati zanimljive članke, video isječke i druge materijale koje bi korisnici kasnije mogli pogledati detaljnije i uživati u njima.

Nakon što se svi podaci spreme u Pocket (džep), popis sadržaja vidljiv je na bilo kojem pametnom telefonu, tabletu ili računalu. Korisnici tako mogu pregledavati sadržaj dok čekaju u redu, kod kuće na kauču, kad putuju, a za sam pregled ne moraju biti spojeni na Internet.

Sve u svemu, Facebook bi s novom značajkom i svojih 1, 28 milijardi korisnika mogao dostojno konkurirati, a vrijeme će pokazati što korisnici više preferiraju.

Komentari na članak

Vezani članci

Mobilne aplikacije

Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Markov trg

"Reformiramo obrazovni i znanstveni sustav - nove boje znanja"

Građani raspravljaju s Vladom RH o obrazovnom sustavu

Teme su katolički vjeronauk, trajanje obrazovanja, opći smisao obrazovanja i našeg obrazovnog sustava te spremnost Vlade da zaista napravi vidljive reforme koje će unaprijediti obrazovni sustav.

Beogradski profesor Branislav Boričić, naslovna

Sveučilište u Beogradu

Beogradski profesor uveseljava svojim Facebook statusima

Dr. Branislav Boričić dekan je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Beogradu i profesor kakvog bi sigurno mnogi poželjeli!

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.

Društvene mreže

Umjesto Facebooka i Twittera

Sve poznatije društvene mreže

Svaka od ovih društvenih mreža nudi nešto novo i jedinstveno.