Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook logo

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na filmove, glazbu, mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebookova nova značajka pod nazivom Save korisnicima omogućava spremanje linkova iz News Feeda i Facebook Pagea koje onda mogu kasnije pregledavati.

Značajka je dostupna za Andorid i iOS mobilne uređaja te na desktop verziji Facebooka.

Kako spremiti poveznice, filmove, glazbu ili nešto treće?

Korisnici mogu vrlo jednostavno spremiti određene poveznice, filmove ili knjige. Najprije je potrebno odabrati, primjerice, poveznicu iz News Feeda ili s Facebook Pagea te kliknuti i odabrati save, kao što je u nastavku navedeno.

Osim toga, važno je naglasiti kako korisnici prethodno trebaju imati pristup internetu te ne mogu spremati postove ili fotografije.

Kako spremiti poveznicu?
 
Kako spremiti poveznicu, knjigu ili film?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Nakon što korisnici spreme određene poveznice, one su vidljive samo njima te ih mogu vidjeti na lijevoj strani naslovne stranice. Također, mogu ih podijeliti s prijateljima, pohraniti ih, ali i izbrisati.

Poveznice, filmove, knjige i ostale stvari bit će razvrstane prema sadržaju, a Facebook će korisnike podsjećati da pogledaju spremljen sadržaj.

Kako pregledati poveznicu koju smo spremili?
 
Kako pregledati sadržaj koji smo spremili?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Ako se ova značajka pokaže dobrom i korisnom, mogla bi biti velika konkurencija Pocketu koji trenutno broji 12 milijuna registriranih korisnika. Pocket je aplikacija koju je 2007. godine osnovao Nate Weiner s namjerom da pomogne ljudima spremati zanimljive članke, video isječke i druge materijale koje bi korisnici kasnije mogli pogledati detaljnije i uživati u njima.

Nakon što se svi podaci spreme u Pocket (džep), popis sadržaja vidljiv je na bilo kojem pametnom telefonu, tabletu ili računalu. Korisnici tako mogu pregledavati sadržaj dok čekaju u redu, kod kuće na kauču, kad putuju, a za sam pregled ne moraju biti spojeni na Internet.

Sve u svemu, Facebook bi s novom značajkom i svojih 1, 28 milijardi korisnika mogao dostojno konkurirati, a vrijeme će pokazati što korisnici više preferiraju.

Komentari na članak

Vezani članci

Privatnost

Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

k

Učenje bez opterećenja

Bez muke nema nauke?

Svi znamo da se može učiti i bez toga da se zarade žuljevi na stražnjici od sjedenja. Ako će vam zatrebati kreativnije ideje upijanja znanja, dajemo vam par prijedloga u nastavku.

Fejs

Novost na društvenoj mreži

Facebook ukida opciju ''Other''

Sve što ćete morati znati da pošaljete poruku nekome je ime, a poruke će se direktno prikazati nakon što ih pošaljete.

Možda je prestar za nju, ali za mali pogled nikada

Fotke koje će vas oduševiti

FOTO: Najveći "photobomb" majstori

Ukoliko ste ponekad htjeli nekome malo uništiti odličnu fotografiju, inspiraciju pronađite ovdje.