Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook logo

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na filmove, glazbu, mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebookova nova značajka pod nazivom Save korisnicima omogućava spremanje linkova iz News Feeda i Facebook Pagea koje onda mogu kasnije pregledavati.

Značajka je dostupna za Andorid i iOS mobilne uređaja te na desktop verziji Facebooka.

Kako spremiti poveznice, filmove, glazbu ili nešto treće?

Korisnici mogu vrlo jednostavno spremiti određene poveznice, filmove ili knjige. Najprije je potrebno odabrati, primjerice, poveznicu iz News Feeda ili s Facebook Pagea te kliknuti i odabrati save, kao što je u nastavku navedeno.

Osim toga, važno je naglasiti kako korisnici prethodno trebaju imati pristup internetu te ne mogu spremati postove ili fotografije.

Kako spremiti poveznicu?
 
Kako spremiti poveznicu, knjigu ili film?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Nakon što korisnici spreme određene poveznice, one su vidljive samo njima te ih mogu vidjeti na lijevoj strani naslovne stranice. Također, mogu ih podijeliti s prijateljima, pohraniti ih, ali i izbrisati.

Poveznice, filmove, knjige i ostale stvari bit će razvrstane prema sadržaju, a Facebook će korisnike podsjećati da pogledaju spremljen sadržaj.

Kako pregledati poveznicu koju smo spremili?
 
Kako pregledati sadržaj koji smo spremili?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Ako se ova značajka pokaže dobrom i korisnom, mogla bi biti velika konkurencija Pocketu koji trenutno broji 12 milijuna registriranih korisnika. Pocket je aplikacija koju je 2007. godine osnovao Nate Weiner s namjerom da pomogne ljudima spremati zanimljive članke, video isječke i druge materijale koje bi korisnici kasnije mogli pogledati detaljnije i uživati u njima.

Nakon što se svi podaci spreme u Pocket (džep), popis sadržaja vidljiv je na bilo kojem pametnom telefonu, tabletu ili računalu. Korisnici tako mogu pregledavati sadržaj dok čekaju u redu, kod kuće na kauču, kad putuju, a za sam pregled ne moraju biti spojeni na Internet.

Sve u svemu, Facebook bi s novom značajkom i svojih 1, 28 milijardi korisnika mogao dostojno konkurirati, a vrijeme će pokazati što korisnici više preferiraju.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Facebook i dalje želi ostati na vrhu

Zuckerberg odlučio kupiti WhatsApp za 19 milijardi dolara

Budući da izvršni direktor Facebook-a Mark Zuckerberg nije uspio prošle godine kupiti Snapchat, odlučio se na kupnju WhatsApp-a.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Logo

Glazba po izboru korisnika

8tracks.com

Glazbene liste unutar 8tracksa stvaraju korisnici koji ih tada mogu dijeliti na društvenim mrežama, kao i preslušavati liste drugih korisnika.

Facebook logo

Facebook

Kako izbrisati Facebook Search History?

Ako još uvijek ne znate kako izbrisati veliku količinu informacija koja je nastala pretraživanjem stranica ili samo jednim klikom miša, ne brinite. U samo nekoliko koraka riješit ćete se nepotrebnih informacija.

facebook

Facebook grupe

Studentski život na društvenim mrežama zagrebačkih studentskih domova

Društvena mreža Facebook vrlo je korisna. Navedeno dokazuju i Facebook grupe zagrebačkih studentskih domova u kojima si mladi međusobno pomažu, zabavljaju se, komuniciraju i dijele korisne informacije.