Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook logo

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na filmove, glazbu, mjesta te ih pogledati kasnije.

Facebookova nova značajka pod nazivom Save korisnicima omogućava spremanje linkova iz News Feeda i Facebook Pagea koje onda mogu kasnije pregledavati.

Značajka je dostupna za Andorid i iOS mobilne uređaja te na desktop verziji Facebooka.

Kako spremiti poveznice, filmove, glazbu ili nešto treće?

Korisnici mogu vrlo jednostavno spremiti određene poveznice, filmove ili knjige. Najprije je potrebno odabrati, primjerice, poveznicu iz News Feeda ili s Facebook Pagea te kliknuti i odabrati save, kao što je u nastavku navedeno.

Osim toga, važno je naglasiti kako korisnici prethodno trebaju imati pristup internetu te ne mogu spremati postove ili fotografije.

Kako spremiti poveznicu?
 
Kako spremiti poveznicu, knjigu ili film?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Nakon što korisnici spreme određene poveznice, one su vidljive samo njima te ih mogu vidjeti na lijevoj strani naslovne stranice. Također, mogu ih podijeliti s prijateljima, pohraniti ih, ali i izbrisati.

Poveznice, filmove, knjige i ostale stvari bit će razvrstane prema sadržaju, a Facebook će korisnike podsjećati da pogledaju spremljen sadržaj.

Kako pregledati poveznicu koju smo spremili?
 
Kako pregledati sadržaj koji smo spremili?; FOTO: Screenshot/Facebook
 
 

Ako se ova značajka pokaže dobrom i korisnom, mogla bi biti velika konkurencija Pocketu koji trenutno broji 12 milijuna registriranih korisnika. Pocket je aplikacija koju je 2007. godine osnovao Nate Weiner s namjerom da pomogne ljudima spremati zanimljive članke, video isječke i druge materijale koje bi korisnici kasnije mogli pogledati detaljnije i uživati u njima.

Nakon što se svi podaci spreme u Pocket (džep), popis sadržaja vidljiv je na bilo kojem pametnom telefonu, tabletu ili računalu. Korisnici tako mogu pregledavati sadržaj dok čekaju u redu, kod kuće na kauču, kad putuju, a za sam pregled ne moraju biti spojeni na Internet.

Sve u svemu, Facebook bi s novom značajkom i svojih 1, 28 milijardi korisnika mogao dostojno konkurirati, a vrijeme će pokazati što korisnici više preferiraju.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Ugasiti ili ne Facebook profil?

10 razloga zbog kojih bismo trebali ugasiti Facebook profil

Najveća društvena mreža svakim se danom suočava sa sve više nezadovoljnih korisnika. Ni tinejdžeri više ne žele čitati svakih pet minuta novi status o tome tko je popio više piva, a ni da ih nadziru roditelji koji su netom otvorili profil.

Facebook dislike

DRUŠTVENE MREŽE

Trećina ljudi ne podnosi dio svojih Facebook prijatelja

Na Facebooku postoji značajan broj prijateljstava koja nisu prava. Ljudi zbog različitih razloga zadržavaju kontakt s ljudima s kojima se u stvarnosti ne bi rado družili.

Mobitel

Moderna čuda

10 činjenica koje niste znali o društvenim mrežama

Iako su društvene mreže dio naših života, kladimo se da brojne činjenice o njima niste znali.

DOniram

Humanitarna akcija DON!RAM

Studenti pokrenuli inicijativu za pomoć izbjeglicama

Prikupljanje donacija trajat će od 10 do 23 sata, a koncert, na kojem će nastupiti brojni studentski bendovi, klape i zborovi, počinje u 16 sati.

Mobilne aplikacije

Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.