Užurbani život

5 načina kako pobijediti stres

Stresna situacija

Unatoč svim svakodnevnim izazovima zbog kojih se javlja stres, moguće ga je pobijediti. Donosimo 5 načina koji će vam pomoći u tome.

U današnjem užurbanom načinu života stres je postao dio naše svakodnevice. Pojavljuje se zbog različitih životnih zahtjeva s kojima se teško suočavamo. Problemi s financijama, nedostatak vremena, nemogućnost rješavanja zadanog zadatka na poslu ili pak učenje za važan ispit samo su neki od čimbenika koji uzrokuju stres. Iako se na svakog manifestira drugačije, postoje neki zajednički simptomi poput znojenja, glavobolje, otpadanja kose, umora, problemi s probavom, depresija i napadaji panike.

U malim količinama on može odigrati pozitivnu ulogu u nama i poticati nas na bolje, ali ako se javlja u prevelikim količinama onda može izazvati fizičke i emocionalne probleme s kojima se je teško nositi. Ovdje možete saznati kako pobijediti stres unatoč svim svakodnevnim izazovima zbog kojih vam se on javlja. 

1. Kupka 

Nakon napornog dana sve što vam navečer treba je topla kupka! Osim što obnavlja, izgrađuje, čisti i hrani naše tijelo, voda također i opušta. Zato napuniti kadu s vodom i uz to zapaliti dvije-tri svjećice za ambijent uopće ne zvuči kao loša ideja. 

2. Disanje

Duboko disanje iliti meditacija najbolja je vježba za pročišćavanje našeg organizma i uma. Dovoljno je samo 5 do 10 minuta dubokog disanja za učinkovite rezultate. Ono djeluje kao masaža za naše unutarnje organe i smiruje naš um od negativnih misli te samim time potiče bolje raspoloženje. Raspoloženje igra ključnu ulogu jer su upravo pozitivne misli i kontrola nad osjećajima bitne za život bez stresa.



Foto: Giphy

3. Šetnja

Poznato je da bilo kakva tjelovježba pomaže da se osjećamo bolje zbog hormona sreće koji izlučuje, no kod većine ljudi vježba predstavlja negativnu konotaciju. To je prihvatljivo, jer budimo realni, tko će svojih jedinih pola sata u danu za sebe iskoristiti na vježbanje. Zato je šetnja kroz prirodu ili neki zeleni park odlično rješenje. Nije potrebno ni hodanje kroz park već samo sjedenje na klupici. Zvuči pomalo smiješno, ali nije li bolja opcija sjediti na svježem zraku i slušati cvrkut ptica i šum lišća nego sjediti doma na krevetu ili kauču i gledati televizor?

4. Smijanje

Smijanje jako dobro utječe na naše zdravlje jer smanjuje stres izlučivanjem endorfina baš kao i vježbanje. Iako je jako teško iskreno se smijati u izazovnim situacijama, ono što nas može potaknuti na smijeh su smiješni videi ili komedije. Stoga zavaliti se u krevet i uz najdraži napitak ili grickalice gledati neku smiješnu komediju zvuči kao primamljivo provođenje vremena. 

5. Slušanje glazbe

Klasična glazba ili bilo kakva glazba prirode dokazano djeluje na nas tako što smanjuje anksioznost. Prema znanstvenicima najbolji je izbor za otklanjanje stresa Beethovena 7. simfonija. Prve tri minute ove simfonije odličan su zvuk za podizanje energije, iscjeljivanje, opraštanje i otpuštanje svih unutrašnjih tenzija.


Foto: Giphy

Komentari na članak

Vezani članci

Goethe Guerillas - Predrasude, FOTO: http://blog.goethe.de/

Dosta predrasuda

Zašto podcjenjujete ono što vam se ne sviđa?

Što god vi završili, ako se niste nigdje kretali osim u 4 zida sa zadubljenom glavom u knjigu, rijetko koji poslodavac će vas htjeti za svog zaposlenika.

Isto

Dobre navike

6 jednostavnih trikova za svladati umor tijekom učenja

Studenti zbog mnogih razloga često znaju osjećati umor, i to baš u trenutcima kada to nije poželjno. Donosimo šest metoda koje vam mogu pomoći u uspješnom savladavanju osjećaja pospanosti i manjka energije.

Pamćenje

Rješenja za kvalitetnije pamćenje

Sedam zdravstvenih čimbenika koji negativno utječu na tvoje pamćenje

Većina ljudi danas posebno i ne razmišlja o činjenici da postoje i negativni čimbenici koji utječu na sposobnost pamćenja. Bilo da se radi o premalo sati sna, nedovoljnom unosu vitamina ili čak o nekoj psihičkoj bolesti, tvoje ti pamćenje prema ovim čimbenicima može mnogo toga reći o tvojemu zdravlju.

Čaj

Šalica zdravlja

Čaj – prirodni napitak koji poboljšava koncentraciju i kreativnost

Hladni su zimski dani izvrsni za tople čajeve koji će vas ugrijati, a još kada vam kažemo da ćete pomoću njih poboljšati koncentraciju i bolje učiti za nadolazeće ispite, ovi zdravi napitci postat će vam omiljeni izbor u stresnim situacijama.

Beba spava

Odmori se, za promjenu

Kako neprospavana noć djeluje na tvoj organizam

Shvaćamo olako ideju o nespavanju, gledajući na to kao odličan izlaz iz kroničnog nedostatka vremena. Međutim, posljedice su nespavanja dramatične.