Budi djetinjast

10 savjeta kako povećati samopouzdanje

Balončići

Djetinjasti su ljudi sretniji i imaju više samopouzdanja. Ne vjeruješ? Dođi u našu tvrđavu od jastuka i objasnit ćemo ti.

Samopouzdanje utemeljeno na našim postignućima može biti ugroženo pojavom druge osobe koja je postigla isto što i mi ili čak više od nas. Ako smo spremni povremeno biti zaigrani i neozbiljni pred drugim ljudima, na pravom smo putu da samopouzdanje izgradimo na dobrim temeljima.

Kako izgleda osoba puna samopouzdanja? Je li to netko svjestan svojih vrlina i kvaliteta ili netko tko povremeno radi djetinjaste stvari pred drugim ljudima? Zašto ne oboje.

Iako svi pokušavamo prikriti svoje mane i nedostatke kako se ne bismo osjećali loše ili manje vrijedno, zapravo trebamo prihvatiti sami sebe onakvima kakvi jesmo. Trebamo poraditi na onim stvarima na koje možemo utjecati, a ne zabrinjavati se oko stvari na koje ne možemo. Univerzalna je istina da smo svi glupi na neki način, sve ovisi o perspektivi. 

Ako sudiš ribu po njenoj sposobnosti da se popne na drvo, provest ćeš cijeli život misleći da je glupa. – rekao je Albert Einstein.

Prihvaćanjem svojih nedostataka počinjemo graditi samopouzdanje, ali isto činimo i šalama na svoj račun. Dopusti sebi da budeš slobodan bez obzira na to koliko godina imaš, ali, naravno, sve ovisi o prilici u kojoj se nalaziš.

Evo nekoliko savjeta kako možeš biti djetinjasti u javnosti, a time si izgraditi samopouzdanje:

  1. Pleši kao da te nitko ne gleda.
  2. Trči kao Phoebe.
  3. Idi u park i puštaj zmaja.
  4. Napravi mjehuriće od sapuna i lovi ih.
  5. Gradi kule u pijesku.
  6. Nemoj se ograničavati kada ideš na maskenbal – obuci se kao svoj najdraži lik iz crtića.
  7. Vozi se na kolicima u supermarketu.
  8. Igraj UNO na hodniku fakulteta.
  9. Pjevaj na ulici.
  10. Maši neznancima koji prolaze u autobusu ili vlaku (vjerojatno ih više nikad nećeš vidjeti, ali osjećat ćeš se bolje kada ti uzvrate mahanje).

Komentari na članak

Vezani članci

Neverbalna komunikacija

Neverbalna komunikacija

Sedam pogrešaka u govoru tijela koje druge mogu udaljiti od vas

Nemojte si dopustiti da govorom tijela pokazujete nervozu i nedostatak samopouzdanja. Ispravite pogreške i zadivite potencijalnog poslodavca ili partnera!

Istezanje

Motivacija za vježbanje

Vježbajte radi zdravlja, a ne radi mršavljenja

Mlade se žene danas motiviraju na različite načine kako bi svojim vježbanjem poboljšale svoj izgled, svoj um i svoje zdravlje. No nisu sve vrste motivacije ispravne – neke vas jako lako mogu udaljiti od cilja koji ste si postavile i dovesti vas do još većeg nezadovoljstva.

Spavanje

Probudite se svježi i odmorni

Samo 15 minuta više sna može značajno utjecati na vaše zdravlje

Kvalitetan san neophodan je za vaše fizičko i mentalno zdravlje. Mi vam donosimo jednostavne i praktične savjete uz koje ćete se konačno dobro naspavati i značajno poboljšati kvalitetu svog života.

https://www.pexels.com/photo/person-s-hands-808960/

Grickanje noktiju

Znate li što je onihofabija i kako prestati s tom navikom?

Stručni je naziv za naviku koju ima čak 30% svjetske populacije onihofabija, a može izazvati neželjene zdravstvene posljedice. Jednom kad krenete teško je stati, a zašto to radimo, svatko ima svoje objašnjenje.

Praonica rublja

Svijest o čistoći

Učestalo pranje posteljine važnije je nego što mislimo

Iako nam nije omiljeno, pranje posteljine izrazito je potrebno. Studenti obraćaju više pozornosti na druge okolnosti nego na svoje zdravlje. Na posteljini je više bakterija nego što mislimo pa je potrebno i češće pranje.