Novi festival na Jadranu

IZVJEŠTAJ: Otvoren prvi Croatia Rocks festival na Zrću uz The Vaccines

1
Pogledaj fotogaleriju
11
12
14
15
2

+8

Croatia Rocks organizira poznata britanska ekipa koja stoji iza Hideout festivala, zato nas i ne čudi što je bilo organizacijske „stenjave“ u određenim segmentima.

Ako 19. srpnja ne ubrojimo kao prvi dan, kada se održavao službeni pre-party, možemo reći da je novi festival na Zrću i Jadranu imao svoju premijeru jučer. Radi se o Croatia Rocksu, ogranku festivala Ibiza Rocks koji ove godine slavi 10 godina postojanja. Croatia Rocks organizira poznata britanska ekipa koja stoji iza Hideout festivala, zato nas i ne čudi što je bilo organizacijske „stenjave“ u određenim segmentima.

Festival smještajne kapacitete većinom ima u kampu Straško. Odličan je to kamp koji je prikupio više nagrada za veličinu i kvalitetu – uz obično kampiranje, može se kampirati s gotovo svim prijevoznim sredstvima, a može se unajmiti bungalov. Unutar kampa cijene su malo nabildane, bar što se kafića i supermarketa tiče, no svakako se isplati spustiti niz plažu i uživati u optimalno zagrijanoj vodi. Navodno u kampu postoji i bazen.

Po dolasku smo se došli prijaviti na recepciju, na kojoj smo proveli sljedeća tri sata. Problem? Organizatori su nam dali potvrdu za kamp, ali nisu poslali vaučer. Što sad? Zovi Collegium, za koji smo slučajno saznali da pomažu u smještaju posjetitelja. Nakon toliko natezanja (tko ima vaučere, postoje li vaučeri, hoćemo li ući unutra, zašto klima nije jača?) zahvaljujući ekipici iz Collegiuma došli smo do našeg šatora. To je ujedno značilo da smo propustili dnevne pool partyje u Aquariusu i Papayi – Shut the Front Door, Toyboy i Robin, Jaymo i Andy George, Doorly, Elmood, Mensa i Super K, Dj Uch i Little Prince.

Drugi fail jest to što je „press“ najmanje informiran o svemu. Rasporedi izvođača nisu objavljeni do dva dana prije, i to samo koji izvođači će nastupati, ali ne i kada. Naravno, žele da ljudi kupuju programske knjižnice za 50 kuna. No, opet, press bi barem trebao raspolagati takvim informacijama. Nadalje, umjesto press, na narukvicama nam piše VIP. Klasa i te sheme, ali radije bismo da imamo narukvicu press i uključenu narukvicu za prijevoz. Ovako, što se tiče prijevoza možemo birati: platiti 15 kuna za jednosmjernu kartu ili pješačiti 45 minuta do kampa (što smo i napravili).

Na Zrće smo upali taman kada su britanski The Vaccines počeli svoj set. Po rasporedu sviranja, pisalo je da će imati 75-minutni nastup. Pisalo je. Odsvirali su na kraju sat vremena na pozornici Papaye, no i kroz tih sat vremena moglo se zaključiti koliko su dečki dobri uživo. Odsvirali su mješavinu hitova s prvog i drugog elipa te EP-ja „Melody Calling“, ali su i neke nove stvari predstavili okupljenima. S obzirom na to da je barem 90% publike bilo iz Velike Britanije, nije nas začudilo što suvereno vladaju diskografijom. „Wetsuit“ je definitivno rasplesao ekipu, već pijani Britanci našli su se u riječima „Teenage Icona“, „Bad Mood“ i „All in White“ nastavili su zagrijavati ekipu. Iako smo se radovali uživo čuti i „klasike“ poput „Post break-up sex“, to se nije dogodilo. U svakom slučaju, dečki su iznijeli set najbolje što su mogli, stoga svakako preporučamo pohođenje njihove aktualne turneje.

Iza njih je stage zauzeo Patrick Nazemi sa svojim prijateljima. Nazemi je inače redovit DJ na Ibizi, a tijekom podneva održao je set i na pool partyjima. Kao što je na početku rekao, nastojao je izmiješati apsolutno sve žanrove! Počevši od old school hip-hopa, preko hitova 90-ih do EDM-a i deep housea. Ono što nam se nije svidjelo bili su povremeno pregrubi prijelazi koji su izbacivali iz takta, ali i stavljanje u reportoar pjesama koje se prekinu nakon 30 sekundi sviranja. Nazemi je uza sebe doveo još nekoliko DJ-eva koji su mu pomagali u puštanju. Ipak, nedovoljno interesantno da ostanemo do kraja. Nakratko smo se prebacili u Aquarius, gdje su Bondax odrađivali svoj set. Završili smo večer s njima i uputili se lagano pješke do kampa.

Nadamo se da će setovi ipak trajati malo duže ili točnije, kao što je i napisano. 

Komentari na članak

Vezani članci

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Kokice

Filmska umjetnost

„Iz ništavila”, pobjednik Vukovar film festivala, stiže u domaća kina

U hrvatska kina stiže triler koji je, uz pobjedu u Vukovaru i osvojenu nagradu u Cannesu, pobrao i mnoga druga ugledna priznanja među kojima posebno valja istaknuti ono Udruženja „online" kritičara New Yorka koje ga je proglasilo najboljim stranim filmom godine.

Pedalafest: crtanje kredom

Pedalafest 2014.

Izvještaj: Pedalafest na tri dana pretvorio Zagreb u biciklističku Meku

Sindikat biciklista prošli je vikend pretvorio Zagreb u europsko središte biciklističke kulture.

https://www.flickr.com/photos/35250353@N07/4245712431/in/photolist-7tboot-e6sXsR-7gcEDR-edSvRS-8MNViU-GiEmqc-ndNvGY-9K4NLb-dMaQLv-aZ1QA6-7ggzss-aZ1QK2-i5YJb-4sRa1U-oDap3H-c57o9b-8Degsd-7FdQoe-62Ubpy-8nGUud-oZWpmR-9K2asT-4Rb64k-dZTXZB-9uWNxG-6diyRg-dZZDsA-4QKXxC-ef2giB-gXFejc-cSS74A-2cJ4YzV-Gv1PNC-dqDTpE-mHp6FG-dqDGx2-7gcEJg-drwfTR-dqDGGR-aEkHVR-dqCYiD-5xxEaR-pB4Q4p-5xDDmj-4WbvBZ-dqDCZJ-dqCXKZ-duZX23-dZZDJ1-SCSEp

EVOLUCIJA DJEČJE ZANIMACIJE

FOTO: Igre koje ste zaboravili, a sigurno ste igrali kada niste imali interneta

Mama, dođi i vidi moju apstraktnu sliku u Paintu. Mama, igrao bih se s Hugom. Mama, smijem upalit' komp i igrati Icy Tower?

Virtualna tvornica

Virtualna tvornica

Virtualna tvornica pokrenula je aplikaciju koja pomaže oglašivačima da pronađu pravi medij za oglašavanje

Aplikacija MediaSifter pomaže poduzetnicima da budu efikasniji u pronalasku medija koji će ojačati njihov položaj na tržištu