Studenti kreativci – predstavljamo Mariju Šaja

INTERVJU i FOTO: Marija omiljeni hobi pretvorila u kreativni biznis

FOTO: Facebook.com/Marija Šaja
Pogledaj fotogaleriju
FOTO: Facebook.com/Marija Šaja
FOTO: Facebook.com/Marija Šaja
FOTO: Facebook.com/Marija Šaja
FOTO: Facebook.com/Marija Šaja
FOTO: Facebook.com/Marija Šaja

+5

Marija Šaja dvadesetjednogodišnja je studentica Menadžmenta na Sveučilištu u Zadru. Već se tri godine bavi izradom nakita te je vrlo brzo svoj omiljeni hobi pretvorila u pravi mali biznis. Svakodnevno joj se javljaju cure sa svojim željama i narudžbama koje Marija uspješno provodi u djelo.

Upoznajte Mariju Šaja, dvadesetjednogodišnju studenticu preddiplomskog studija Menadžmenta na Sveučilištu u Zadru. Marija je s izradom nakita počela prije nešto više od tri godine pokrenuvši vlastiti obrt koji sada, na društvenim mrežama, slovi za jedan od posjećenijih.

Kako si došla na ideju izrade unikatnog nakita? Koji motivi prevladavaju i koja je temeljna nit vodilja koja te motivira u izradi?

Na početku je izrada bila hobi i ubijanje vremena nakon škole, ali danas se pretvorila u pravi mali biznis. Od malena sam svaki komad nakita koji bi dobila rastavljala i od djelova pravila nešto posve novo, po svom guštu. tako je i danas. Cure mi pošalju stajling koji su odlučile nositi na određenoj prigodi i ostalo je na meni. Veseli me što imaju povjerenje u mene i kad mi nakon što im pošaljem sliku onog što sam satima smišljala, kombinirala i slagala uz njihovu haljinu, torbu i cipele napišu – savršeno, onda je to to.

Koje proizvode nudiš?

Trenutno, osim hit ogrlica – čupavica – resanki, najviše izrađujem personalizirane narukvice i kič-naušnice, a svaki slobodan trenutak iskoristim za izradu ponekog ukrasnog rajfića ili novog modela ogrlica i naušnica kako bi konstantno osvježavala ponudu. Satima znam razmišljati hoću li svjetloplavu kombinirati s kraljevsko plavom ili pariško plavom pa mi se, s obzirom na to, sam proces izrade i ne čini nešto težak.

FOTO: Facebook/Marija Šaja

Koliko je promoviranje na društvenim mrežama važno u predstavljanju tvojeg rada?

Sve je započelo na Facebooku. Mislim da je danas najveća koncentracija ljudi upravo tamo pa s obzirom na to najviše truda ulažem u reklamiranje preko njega. Osim stranice na Facebooku na kojoj me prati preko 21 000 ljudi, profil imam i na Instagramu, a u izradi je i web shop. Da ne bi bilo da je sve samo na internetu, nakit sam izlagala dvije godine za redom na Gastro stolu u Biogradu na Moru. Rezultati su me oduševili i jedva čekam ponoviti.

S obzirom na dobru posjećenost na društvenim mrežama, zasigurno imaš veći broj klijenata. Jesi li ostvarila i neke poslovne suradnje?

Unazad ove 3 i pol godine, stvorila sam poveći krug klijenata. Njihovo zadovoljstvo mojim načinom rada, kvalitetom proizvoda i pristupačnim cijenama taj krug povećava iz dana u dan jer kao što svi znamo – svaka se žena mora nekom pohvaliti novim komadom nakita (kao i torbom ili cipelama). Osim toga, istina, sklopila sam i brojne suradnje s raznim hrvatskim dizajnerima. S većinom sam osim na poslovnom planu u jako dobrim odnosima i u privatnom životu, što mi je izuzetno drago.

Kakva je reakcija tvoje obitelji i prijatelja? Jesu li ti zapravo oni najbolja podrška u radu?

Najveća podrška u radu su članovi obitelji i dečko. Teško da ću napraviti neki novi potez u poslu bez njihovih savjeta i različitih mišljenja. Kad sam počela provoditi toliko vremena za svojim radnim stolom, bili su malo skeptični prema toj vrsti posla, ali dobri rezultati brzo promijene njihov stav.

Kakvi su ti planovi za budućnost, namjeravaš li se okušati u izradi nekih drugih predmeta?

Nedavno sam započela i s ukrašavanjem sandala. To je za sad prvi pomak od nakita. Cure su oduševljene. Za deveti mjesec ove godine spremam nešto puno veće i skroz drugačije, totalno nepovezano s nakitom i jedva čekam predstaviti svojim pratiteljima na Facebooku i Instagramu. Osim po cijeloj Hrvatskoj, moj nakit putovao je u BiH, Sloveniju, Austriju, Njemačku, Švicarsku i Švedsku svojim vlasnicama, a u realizaciji su i neke suradnje s inozemnim tržištima.

FOTO: Facebook/Marija Šaja

Mariji želimo puno sreće u daljnjem radu i ostvarenje svih novih ideja koje je zamislila! Ukoliko ste propustili prijašnje intervjue u našoj rubrici Studenti kreativci, možete sada provjeriti što su nam ispričale kreativke Dolores, Matea, Ivana i Tena.

Komentari na članak

Vezani članci

Čovek bez sluha

Ususret proslavi 20. rođendana u Vintage Industrial baru

INTERVJU: Miki Radojević, frontmen Čoveka Bez Sluha i Six Packa

"Nema lakih poena. Mora da se radi. Ili ne mora, ali onda ne treba očekivati od drugih da te shvataju ozbiljno."

Predavanje "Kako do posla nakon faksa, a da nemaš vezu?"

Predavanje za mlade Splićane

Klub mladih Split otkriva kako do posla nakon faksa ako nemate vezu

Za novu sezonu, Klub mladih Split priprema mnoštvo zanimljivosti. Rujanski program otvaraju temom koja zanima većinu mladih – „Kako do posla nakon faksa, a da nemaš vezu?“.

Rad u uredu

Tržište rada

AskReddit otkriva najveće pogreške na razgovoru za posao

Na AskRedditu pokrenuta je tema o najvećim preprekama za potencijalno zaposlenje. Odgovori koji su pristigli mogu biti vrlo korisni svima koji se bacaju u potragu za poslom.

Corina K.

Mladi studenti u inozemstvu

„I tebe sam sit, Hrvatsko!“

Junaci (ili antijunaci, ovisno o vašoj interpretaciji) naše priče odlučili su svoje karijere graditi na znanju stečenom u inozemstvu. Hrvatska nije uspjela utažiti njihovu žeđ za ambicijama, pa su otišli u bijeli svijet.

Dani komunikacija 2016 dobitnici

Dani komunikacije

Natjecanja IdejaX i Mixx nagrađuju kreativce, prijaviti se možete već danas

S razvojem tržišta i pojavom novih trendova u industriji HURA i IAB unaprijedili su pravilnike natjecanja.