Studenti kreativci – intervju s Ivanom Vokal

„Oduvijek sam bila zaljubljenica u slatke rokovnike i bilježnice te sam svoju ljubav uspješno pretvorila u biznis''

Mašnica
Pogledaj fotogaleriju
Mašnica
Mašnica
Mašnica
Mašnica
Mašnica

+4

Studentica Ivana Vokal spojila je ljubav i poduzetništvo i pokrenula brend Mašnicu. Prvo je osmislila Studentsku Mašnicu, a potom su se ideje samo nizale. Iako sve to iziskuje mnogo vremena i truda, Ivana ni za čim ne žali i kaže da svoje vrijeme iskorištava na najbolji mogući način.

Ivana Vokal studentica je apsolventske godine sociologije i pedagogije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Bavi se osmišljavanjem i izradom personaliziranih predmeta poput notesa, planera i dnevnika putovanja te je pokrenula vlastiti brend, Mašnicu

Kako si došla na ideju izrade unikatnih notesa, rokovnika i ostalih proizvoda?

Oduvijek sam bila zaljubljenica u slatke rokovnike i bilježnice te sam svoju ljubav uspješno pretvorila u biznis. Znate one osobe koje imaju petsto planera, bilježnica, blokova i onda, kada napokon odluče početi pisati u njih, trude se pisati najljepšim rukopisom ikad? E, to sam ja. Lijepi blokići, rokovnici i planeri moja su slatka slabost, a baviti se izradom istih najveća je sreća. Budući da sam gotovo cijeli život povezana s grafičkim svijetom, prije nekoliko smo godina moj tim iz obiteljske tiskare DRIM i ja došli na ideju pokrenuti hrvatski brend personaliziranih proizvoda. Tako su mladost, kreativnost i iskustvo postali odličan spoj i stvorena je Mašnica.

Vlastita kreativnost tjera te da neprestano smišljaš nešto novo, a rokovnici nisu samo obični papiri s koricama već je svaki posebna priča. Koja je ideja bila prva? Koji su sve proizvodi danas dostupni i koji je naišao na najbolje reakcije?

Prvi je osmišljen i izdan bio akademski planer Studentska Mašnica, koji sam zapravo osmislila prema osobnim studentskim potrebama i guštu. Budući da se planer svidio mojim najbližima, osmislila sam još nekoliko zanimljivih dizajna korica te se cijela priča vrlo brzo proširila. S vremenom su nove ideje stizale jedna za drugom. Nakon toga slijedili su Poslovna Mašnica, Moja kuharica, Mašnica rokovnik, Đačka Mašnica, Kalendar, Dnevnik putovanja i Dnevnik vjenčanja. Jedna od novijih linija jest i rokovnik Funny side up koji je odlično prihvaćen jer se na korice može napisati šaljiva interna fora, a postao je pravi boom kao originalan rođendanski poklon.

FOTO: Facebook

Koja je nit vodilja u izradi? U današnje vrijeme kada se mnogo toga može kupiti u trgovinama, potrebno je imati jasnu viziju za izradu kako bi se nečiji ručni rad zamijetio, a tebi je to pošlo za rukom. 

Moja je vizija proizvoditi rokovnike ili planere koje će jedna djevojka pokloniti best frendici za rođendan, dečko djevojci za godišnjicu veze, društvo frendici za promociju na fakultetu, brat sestri za Božić. I ono najvažnije, po pristupačnoj cijeni. Ne moram ni isticati da su ljudi oduševljeni konceptom. Svatko želi za vlastiti novac u gotov proizvod unijeti dašak sebe i osobe kojoj je poklon namijenjen. 

Koliko su društvene mreže pomogle u promoviranju Mašnice i omogućile početke prodaje tvojih rukotvorina?

Sve je počelo na Facebooku. Prvo sam napravila Facebook stranicu, a sada imamo i webshop kao i profil na Instagramu. Društvene mreže su mi uvelike pomogle u počecima. Ne mogu zamisliti da bi se priča o Mašnici tako brzo proširila da nije bilo društvenih mreža. Zahvaljujući njima krug ljubitelja Mašnice i potencijalnih kupaca svakodnevno se povećava. 

Koliko vremena iziskuje Mašnica, uključujući izradu, ali i toliko važno promoviranje i odgovaranje na upite? Kako sa svime time kombiniraš fakultetske obveze? 

Rad na Mašnici iziskuje dosta vremena, često je to rad bez ograničenog radnog vremena. Uz osmišljavanje novih dizajna, odgovaranje na mailove, uređivanje webshopa, odgovaranje na poruke na društvenim mrežama i svakodnevno objavljivanje postova, radni dan jako brzo prođe. No, za sada uspješno kombiniram poslovne obaveze i obaveze na fakultetu. Olakotna mi je okolnost što sam apsolventica, pa si mogu organizirati vrijeme kako mi odgovara i u skladu s obavezama. 

Kakve vibre i ideje prevladavaju u Mašnici? Jeste li kao brend ostvarili suradnje s drugim poduzetnicima, portalima ili mladim kreativcima u drugim sferama?

Novosti u Mašnici uvijek ima, stalno se kuhaju novi proizvodi i stvaraju se nove suradnje s mladim kreativcima. Unazad tri godine stvorili smo divan krug klijenata i prijatelja. Upravo to prijateljsko okruženje u kojem poslujemo, kreativna energija koja nas okružuje i životni optimizam svakodnevno privlače nove klijente. Neke su od suradnji na koje smo posebno ponosni posebna linija planera Book of Chic koju smo napravili u suradnji s blogericom Mateom koja stoji iza bloga Click4Chic, posebna linija Femina planera i rokovnika napravljenih u suradnji s portalom Femina.hr, kao i linija rokovnika specijalno dizajniranih za izbor Miss Hrvatske za Miss svijeta.  Mogu s ponosnom reći da je do suradnji došlo zahvaljujući prepoznatoj kvaliteti naših proizvoda te kreativnom i optimističnom pogledu na posao i život.

Kakvi su planovi za budućnost?

Sretna sam što mogu najaviti da uskoro izlaze novi proizvodi, a to su Fit planer za sve koji vode zdrav život te linija motivacijskih i šaljivih postera, majica i torbi. To je temeljni plan za budućnost, a ponosna sam i što se Mašnica polako širi i na bosansko i srpsko tržište.

FOTO: Facebook

Mašnicu možete potražiti na Facebooku. Zavirite i na njihov Instagram profil i webshop.

Ne preostaje nam ništa drugo nego Ivani i njezinom timu poželjeti da samo nastave u smjeru u kojem su krenuli. Sigurni smo da uspjeh neće izostati!

Prije Ivane već smo vam predstavili poduzetne i kreativne studentice Dolores i Mateu. Uskoro na red dolazi još mnogo kreativnih hrvatskih studenata koji se uz učenje stignu baviti hobijima koje vole.  

Komentari na članak

Vezani članci

FOI ponovno upisuje buduće prvostupnike poslovne informatike 2

Upisi na preddiplomski stručni studij

FOI ponovno upisuje buduće prvostupnike poslovne informatike

U tijeku su upisi na preddiplomski stručni studij Primjena informacijske tehnologije u poslovanju. Traje tri godine i njegovim se završetkom stječe 180 ECTS bodova.

With her

Zdravka Kresonja, studentica koja se bavi digitalnom ilustracijom

INTERVJU: "Svaki rad je prilika za vježbu i daljnje razvijanje talenta i tehnike"

Osim crtanjem, Zdravka se bavi i grafičkim dizajnom, uređivanjem blog platformi i igranjem računalnih igrica.

Ana u Beču

Erasmus iskustvo: Ana Budimir

„Mame u Hrvatskoj ipak prave najbolji bečki odrezak!”

Ana Budimir je studentica politologije na Fakultetu političkih znanosti i ekonomije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Osim činjenice da studira na dva fakulteta, ima i velik broj puno izvannastavnih aktivnosti. Ove godine odlučila je u zimskom semestru sudjelovati na Erasmusu u Beču. Impresije pročitajte u nastavku.

Tim "SmartFood"

Intervju s voditeljem projekta "SmartFood"

"Bez stručnoga znanja koje smo prikupili tijekom studija ništa od ovoga ne bi bilo moguće"

Projekt "SmartFood" ideja je osmero riječkih studenata koja bi u budućnosti mogla pomoći u ranom otkrivanju raka debelog crijeva. S nama su odlučili podijeliti svoju priču.

naslovna veganski recepti

Slatki i slani obroci

Čarobne veganske poslastice za Noć vještica

Uz recepte koje vam donosimo pripremite "Vegan Bloody Cups," tortice od bundeve, "Halloween" medenjake i prigodnu pizzu.