Povratak u djetinjstvo

Slaganje LEGO kockica sa Chromom

Build with Chrome

Ako ste već zaboravili na svoje pospremljene LEGO kockice iz djetinjstva, ne brinite. Pomoću Chroma, uz novi način slaganja online, prisjetite se kako je to izgledalo kada ste bili mali.

Ako ste već zaboravili na svoje pospremljene LEGO kockice iz djetinjstva, ne brinite. Uz novi način slaganja online pomoću Chroma, prisjetite se kako je to izgledalo u djetinjstvu.

Za sve one koji su se u djetinjstvu voljeli igrati LEGO kockicama, ovo je vjerojatno odlična prilika za povratak u djetinjstvo. Igra online odmah može početi. Od sada s Chromom možete slagati automobile, graditi kuće, helikoptere i različite predmete koje ste obožavali kada ste bili mlađi.

Za sve koji žele naučiti osnove gradnje tu je Chrome Build akademija, mjesto na kojem možete naučiti graditi kako biste postali najbolji u tome. Kreće se s osnovama koje su dovoljne da naučite izgraditi baš sve što želite. Također, kada naučite osnove, možete krenuti s usavršavanjem u gradnji.

LEGO kockice možete slagati online preko laptopa, telefona ili tableta. Nakon što izgradite svoje remek-djelo, možete ga objaviti i podijeliti sa prijateljima na Google Plusu. Za sve zaljubljenike, igra može početi. 

Komentari na članak

Vezani članci

Back to the future tenisice

Nike Air MAG

Tenisice kao iz filma „Povratak u budućnost”

Hoće li super tenisice iz trilogije „Povratak u budućnost” zaista postati stvarnost? O čemu je riječ, provjerite u članku.

TasteKid

Pronađite film na lakši način

TasteKid: online tražilica serija i filmova

TasteKid jedna je od internetskih stranica koje mogu pomoći u traženju iduće serije ili knjige koje će vas odvratiti od studentskih obaveza.

YouTube logo

YouTube uvodi pretplatu na slušanje glazbe

YouTube više neće biti u potpunosti besplatan

Usluga bi mogla biti lansirana sljedeće godine, a korisnici bi i dalje mogli besplatno slušati glazbu i pogledati video spotove, jedino što će im se pružiti opcija plaćanja za „premium” uslugu.

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.

Snapchat

Facebook s naglaskom na privatnost?

Nova aplikacija na tržištu - Snapchat

Aplikacija koja bi mogla zamijeniti popularne društvene mreže zbog veće zaštite privatnosti korisnika.