"Moja Exit Avantura"

Pokrenut globalni natječaj za dizajn stickera

Moja Exit Avantura

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje.

Exit, jedan od najprestižnijih svjetskih festivala, i Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmjenu poruka s više od 711 milijuna jedinstvenih korisnika širom svijeta, najavljuju službeni početak zajedničkog međunarodnog natječaja za dizajn stickera – Moja Exit Avantura.

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje. Natjecanje će nadgledati organizacija Talenthouse, koja umjetnicima iz cijelog svijeta pruža direktan pristup kreativnom sadržaju vodećih robnih marki, agencija i pop ikona.

Jedan sretni umjetnik, kojeg će odabrati službeni žiri, dobit će nagradu u iznosu od $3 000, dok će pobjednički dizajn biti pretvoren u sticker paket na Viberu spreman za preuzimanje. Žiri će također izabrati četiri istaknuta umjetnika koji će osvojiti po $500. Svi oni će biti nagrađeni ulaznicama za Exit Avanturu, a pobjednik natječaja će biti pozvan da posjeti i doživi Exit Avanturu zajedno s ostalim članovima svog kreativnog tima, uz VIP pristup backstageu i svijetu koji nije dostupan običnim posjetiteljima.

  Exit je u usporedbi s ostalim velikim festivalima jedinstven u pogledu povijesti, raznolikosti glazbe i društvenog aktivizma. Potičem vas da pretočite magiju čitave Exit Avanture  kako Exita, tako i Sea Dance festivala u šarene i zanimljive Viber stickere, koja će živjeti 365 dana godišnje zahvaljujući vašem kreativnom radu. – rekao je Dušan Kovačević, osnivač Exit festivala, pozivajući sve kreativne umove da se priključe natječaju.

Značajan savjet svim sudionicima dao je kreativni direktor Vibera.

– Tražimo kreativne stickere koji će uhvatiti energiju i vibracije Exita, a koji će biti bitni i ljudima izvan okvira festivala. Što je sticker korisniji, tako će postati popularniji pa razmišljajte o tipovima stickera i fraza koje volite svakodnevno koristiti sa svojim prijateljima. Odabrani dizajn stickera će biti mješavina praktičnosti i jedinstvenih vrijednosti Exit festivala. – kaže Erez Shocher.

 

   

D

Komentari na članak

Vezani članci

MAKK

Međunarodna autorska kreativna konferencija

Zvjezdani kreativci o kreativnom radu u digitalnom okruženju

Tonči Huljić, Darko Rundek, Aleksandra Kovač, Igor Barberić, Damir Kedžo – samo su neka od poznatih imena koja će se predstaviti na ovogodišnjem MAKK-u.

Laboratorij

Farmaceutsko-biokemijski fakultet

Ljekarne Prima Pharma nude sjajnu stipendiju i siguran posao zagrebačkim studentima

Iznos je stipendije 2 000 kuna, a isplaćuje se do završetka studija.

Rotary Club Zagreb-Sesvete stipendija

Rotary Club Zagreb-Sesvete

Natječaj za stipendiranje nadarenih studenata na diplomskom studiju

Stipendije se dodjeljuju studentima diplomskog sveučilišnog studija na nekom od fakulteta ili akademiji zagrebačkog Sveučilišta.

Mobitel

LC Code Challenge

Bogate novčane nagrade za izradu aplikacije

LC Code Challenge nagradni natječaj traje od 29. svibnja do 5. lipnja 2017. Sudjelovati mogu polaznici srednjih škola, veleučilišta i sveučilišta.

SCZG dvorište

Prilika za studente Sveučilišta u Zagrebu

Osmislite vizualni identitet zagrebačke Smotre Sveučilišta

Studenti Sveučilišta u Zagrebu mogu sudjelovati u osmišljavanju vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta koja će se održati u prostorima Studentskog centra od 17. do 19. studenog 2016. godine.