Predstavljen program

Riječke ljetne noći dobile svoj raspored

Riječke ljetne noći

I ove će se godine, po deseti put za redom, održati Riječke ljetne noći.

U kazalištu Ivana Pl. Zajca u Rijeci, predstavljen je program Riječkih ljetnih noći koje će se održati od 1. do 24. srpnja ove godine

Tijekom trajanja, bit će predstavljen 31 program, uključujući i brojne predstave.

Osim predstava publika će uživati u brojnim koncertima i izložbama, a otvorenje je najavljeno za 1. srpnja u 21.30 sati kada će na Trgu Republike Hrvatske biti izveden performans poljskog Theater „A“.

Kao središnji događaj najavljene su predstave Don Quijote, Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja i Veliki manevri u tijesnim ulicama. Prikazati će se i Rimske noći Talijanske drame Kazališta Ivana Pl. Zajca, a okupljenoj će se publici na otvorenju obratiti i gradonačelnik Vojko Obersnel. 

Gradonačelnik je istaknuo kako ovaj događaj, kao tradicija Rijeke, već 10 godina uveseljava publiku na 46 različitih lokacija po gradu, a to će se nastaviti i ove godine

Ulaznice za ovaj događaj mogu se kupiti na blagajni kazališta od 16. do 30. lipnja. Kompletan program pogledajte na službenim stranicama.

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

YouTube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Android logo

Aplikacija za izgubljene mobitele

Upravitelj Android uređaja

Ova aplikacija mogla bi biti ključna u trenutcima kada žurite na faks, a mobitel je izgubljen negdje u hrpi smeća u sobi.

android vs iphone

Svibanj

Najbolji pametni mobiteli po izboru Business Insidera

Ljestvica trenutno najboljih pametnih mobitela u svijetu.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.