Klub mladih KLOOZ i Udruga CINAZ najavljuju

Otvaranje Knjiške posvuduše i prijave za radionicu Dekodiranje medijskih poruka

Knjiška posvuduša

Udruga Cinaz i Klub mladih KLOOZ najavljuju događaje za ožujak u svojim prostorima: Knjiška posvuduša, radionica Dekodiranje medijskih poruka, Večer društvenih igara i izložba Krea(k)tivni i (ne)ovisni!

Udruga Cinaz i Klub mladih KLOOZ najavljuju događaje za ožujak u svojim prostorima.

''KNJIŠKA POSVUDUŠA''

Knjiška posvuduša je naziv za književna događanja koja će se odvijati u klubu mladih KLOOZ od ožujka do srpnja 2014. Radi se o književim večerima u kojima ćemo ugostiti zadarske pisce i pjesnike, organizirati tematske književne večeri (posvećeno nekoj određenoj književnosti ili određenom književniku) i književne kvizove.

Cilj ove manifestacije je potaknuti mlade na posjećivanje književnih večeri koja mogu biti mjesta zabavnog i ugodnog druženja. Sponzor je izdavačka kuća Fraktura.

Najvjerniji posjetitelj književnih događanja će na kraju osvojiti prestižnu titulu prve zadarske KNJIŠKE POSVUDUŠE sa osvojenim unikatnim kipićem ručne izrade.

Knjišku posvudušu otvara u četvrtak 13.3. u 19.30h aktivna članica književne udruge zadarskih pisaca –ZaPis, Iva Pejković, sa čitanjem kratkih priča iz svog književnog opusa, a u četvrtak 27.3. u 19.30h je na redu književni kviz u obliku timskog natjecanja, za kojeg se prijavljuje svaka ekipa od troje članova u dobi od 15-35 godina Četvero ekipa će odmjeriti svoje znanje iz književnosti i osvojiti bogate nagrade izdavačke kuće Fraktura po svom izboru! Svatko može prijaviti svoju ekipu do 27.3. na: udrugacinaz@gmail.com ili na telefon 315-673.

Prijave za radionicu DEKODIRANJE MEDIJSKIH PORUKA!

Znate li kako nastaju reklame?
Jesu li informativni dnevni listovi doista „informativni“?
Što je to neuromarketing?

O informaciji, etici i svijesti, kroz brojne domaće i strane primjere, pričamo na radionici: Dekodiranje medijskih poruka. Naučit ćete kako se stvaraju „kodovi“ i koje su metode dekodiranja medijskih sadržaja, tko su copywriter-i, kako se stvaraju reklame… 
Radionice će se održavati 17.3., 19.3. i 21.3.  s početkom u 18.30h.
Svi zainteresirani mogu se prijaviti na radionicu do 17.3. na e-mail: udrugacinaz@gmail.com ili osobnim dolaskom u udrugu CINAZ. Radionica je naravno besplatna.

Večer društvenih igara 24.3.

Klub mladih KLOOZ poziva sve mlade i one koji se tako osjećaju da navrate na večer društvenih igara i zabave se u ponedjeljak 24.3. u 19.30h i zaigraju neku od društvenih igara po svom izboru: karte, šah, Scrabble, itd.

Izložba „Krea(k)tivni i (ne)ovisni“ do 26.3.!

U KLOOZ-u je u tijeku izložba umjetničkih radova mladih na temu suvremenih ovisnosti pristiglih na umjetnički natječaj „Krea(k)tivni i (ne)ovisni“.  Svi zainteresirani mogu pogledati izložbu radnim danima od 9.00 do 13.00h i od 17.00 do 21.00h.

Komentari na članak

Vezani članci

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.

Moj mobitel

Mojmobitel.hr

Novi portal namijenjen mobilnim uređajima i opremi

Na portalu ćete na jednom mjestu moći pronaći sve informacije vezane uz svijet telefonije, a namijenjen je kupcima i prodavačima uređaja i opreme koji na jednostavan način mogu naći sve što je razasuto po internetu.

Microsoft Office aplikacija za Android i iPhone

Microsoft Office

Office aplikacija besplatna za iPhone i Android uređaje

Svi korisnici koji se na računalu služe Microsoft Officeom, od sada mogu na svoje Android ili iPhone uređaje besplatno preuzeti Office aplikaciju.

Budućnost obrazovanja

Budućnost obrazovanja

10 obrazovnih trendova koje treba pratiti

Svjesni smo činjenice da proces obrazovanja nije bio sklon naglim promjenama, međutim, nužno je pratiti trendove koji su neophodni za daljnji razvoj.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.