Klub mladih KLOOZ i Udruga CINAZ najavljuju

Otvaranje Knjiške posvuduše i prijave za radionicu Dekodiranje medijskih poruka

Knjiška posvuduša

Udruga Cinaz i Klub mladih KLOOZ najavljuju događaje za ožujak u svojim prostorima: Knjiška posvuduša, radionica Dekodiranje medijskih poruka, Večer društvenih igara i izložba Krea(k)tivni i (ne)ovisni!

Udruga Cinaz i Klub mladih KLOOZ najavljuju događaje za ožujak u svojim prostorima.

''KNJIŠKA POSVUDUŠA''

Knjiška posvuduša je naziv za književna događanja koja će se odvijati u klubu mladih KLOOZ od ožujka do srpnja 2014. Radi se o književim večerima u kojima ćemo ugostiti zadarske pisce i pjesnike, organizirati tematske književne večeri (posvećeno nekoj određenoj književnosti ili određenom književniku) i književne kvizove.

Cilj ove manifestacije je potaknuti mlade na posjećivanje književnih večeri koja mogu biti mjesta zabavnog i ugodnog druženja. Sponzor je izdavačka kuća Fraktura.

Najvjerniji posjetitelj književnih događanja će na kraju osvojiti prestižnu titulu prve zadarske KNJIŠKE POSVUDUŠE sa osvojenim unikatnim kipićem ručne izrade.

Knjišku posvudušu otvara u četvrtak 13.3. u 19.30h aktivna članica književne udruge zadarskih pisaca –ZaPis, Iva Pejković, sa čitanjem kratkih priča iz svog književnog opusa, a u četvrtak 27.3. u 19.30h je na redu književni kviz u obliku timskog natjecanja, za kojeg se prijavljuje svaka ekipa od troje članova u dobi od 15-35 godina Četvero ekipa će odmjeriti svoje znanje iz književnosti i osvojiti bogate nagrade izdavačke kuće Fraktura po svom izboru! Svatko može prijaviti svoju ekipu do 27.3. na: udrugacinaz@gmail.com ili na telefon 315-673.

Prijave za radionicu DEKODIRANJE MEDIJSKIH PORUKA!

Znate li kako nastaju reklame?
Jesu li informativni dnevni listovi doista „informativni“?
Što je to neuromarketing?

O informaciji, etici i svijesti, kroz brojne domaće i strane primjere, pričamo na radionici: Dekodiranje medijskih poruka. Naučit ćete kako se stvaraju „kodovi“ i koje su metode dekodiranja medijskih sadržaja, tko su copywriter-i, kako se stvaraju reklame… 
Radionice će se održavati 17.3., 19.3. i 21.3.  s početkom u 18.30h.
Svi zainteresirani mogu se prijaviti na radionicu do 17.3. na e-mail: udrugacinaz@gmail.com ili osobnim dolaskom u udrugu CINAZ. Radionica je naravno besplatna.

Večer društvenih igara 24.3.

Klub mladih KLOOZ poziva sve mlade i one koji se tako osjećaju da navrate na večer društvenih igara i zabave se u ponedjeljak 24.3. u 19.30h i zaigraju neku od društvenih igara po svom izboru: karte, šah, Scrabble, itd.

Izložba „Krea(k)tivni i (ne)ovisni“ do 26.3.!

U KLOOZ-u je u tijeku izložba umjetničkih radova mladih na temu suvremenih ovisnosti pristiglih na umjetnički natječaj „Krea(k)tivni i (ne)ovisni“.  Svi zainteresirani mogu pogledati izložbu radnim danima od 9.00 do 13.00h i od 17.00 do 21.00h.

Komentari na članak

Vezani članci

Microsoft Office aplikacija za Android i iPhone

Microsoft Office

Office aplikacija besplatna za iPhone i Android uređaje

Svi korisnici koji se na računalu služe Microsoft Officeom, od sada mogu na svoje Android ili iPhone uređaje besplatno preuzeti Office aplikaciju.

Budućnost obrazovanja

Budućnost obrazovanja

10 obrazovnih trendova koje treba pratiti

Svjesni smo činjenice da proces obrazovanja nije bio sklon naglim promjenama, međutim, nužno je pratiti trendove koji su neophodni za daljnji razvoj.

Aplikacija Reporter 1

Aplikacija koja zna sve o vama

Aplikacija Reporter

Reporter je aplikacija koja može otkriti vaše raspoloženje, tko su vam pravi prijatelji, čak i tip vaše dijete.

Windows 8

Detaljna analiza aktualnog OS-a

Windows 8: nova revolucija ili Microsoftov ˝flop˝?

Nepisano je Microsoftovo pravilo da je svaka druga verzija Windowsa poprilično neuspješna: dok su Win98, 2000, XP te „sedmica“ odavno proglašeni najboljima u povijesti firme, Vista i Millenium Edition nisu bili te sreće. Po ovim predviđanjima, kao nasljednika fantastičnih Windowsa 7, ˝osmicu˝ se u startu okarakteriziralo kao promašaj, poglavito zbog potpuno drugačije funkcionalnosti i prilagođenosti ekranima osjetljivima na dodir.

Oculus Rift

Virtualna stvarnost

Facebook kupuje Oculus Rift

Zuckerberg je odlučio kupiti Oculus Rift za nevjerojatnih dvije milijarde dolara.