Virtualna tvornica

Virtualna tvornica pokrenula je aplikaciju koja pomaže oglašivačima da pronađu pravi medij za oglašavanje

Virtualna tvornica

Aplikacija MediaSifter pomaže poduzetnicima da budu efikasniji u pronalasku medija koji će ojačati njihov položaj na tržištu

Virtualna tvornica, mlada tvrtka koja se bavi izradom web stranica, marketingom i grafičkim dizajnom, na hrvatsko tržište izbacila je aplikaciju koja pomaže oglašivačima da pronađu pravi medij gdje mogu predstaviti svoje proizvode.

Aplikacija MediaSifter pomaže poduzetnicima da budu efikasniji u pronalasku medija koji će ojačati njihov položaj na tržištu.

Aplikacija je jedinstven alat ove vrste na području Republike Hrvatske i šire, a cilj projekta je osigurati centralno mjesto gdje se poduzetnici mogu informirati i upoznati s raznovrsnom ponudom oglašavnja na domaćoj medijskoj sceni.

Ono što je zanimljivo jest da je aplikacija u potpunosti besplatna, kako za korisnike tako i za medije objavljene u aplikaciji:

„Nemamo u cilju monetizirati aplikaciju. Jednostavno smo željeli napraviti alat koji će poduzetnicima olakšati život, a medijima služiti kao dodatni kanal prodaje oglasnog prostora,“ objasnio je direktor Jakov Juraga.

MediaSifter funkcionira tako da oglašivači biraju tip medija na kojem se žele oglašavati, rubrike za koje smatraju da su njihovim kupcima najzanimljivije i lokaciju na kojoj se žele oglašavati. Nakon toga, glašivačima se izlistaju svi mediji koji odgovaraju uvjetima pretrage te unosom najosnovniji podataka o sebi, oglašivači šalju odabranim medijima upit za ponudom.

Jakov Juraga, direktor digitalne agencije Virtualna tvornica izjavio je:

 „Kao digitalna agencija fokusirani smo primarno na web tehnologije i internetsko okruženje, a u trenutku kad smo htjeli oglašavati se na drugim medijskim platformama nismo znali gdje bi te smo dosta vremena izgubili pretraživanjem medija i njihovih ponuda pa smo onda tako došli na ideju aplikacije MediaSifter koja olakšava proces pronalaska idealnog oglasnog prostora za zakup.“

Web aplikaciju MediaSifter možete isprobati na ovom linku!

Komentari na članak

Vezani članci

Naslovna

Povezivanje studenata s poslodavcima

Prvo zagrebačko izdanje projekta „Career Booster" rezultiralo velikim odazivom

U sklopu prvog dana Career Boostera Zagreb predavanja su održali Eli Novaković (Acro), Adnan Mehmedović Medo (Fresh Island), Kristina Ercegović (Business Cafe) i Ana Šimunović (Ciceron komunikacije), a predstavljena su i dva izrazito zanimljiva poslovna slučaja – Acro i fresh Island.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

Plakat izložbe

Izložba fotografija

FOTO: National Geographic - Hrvatska iz zraka

Izložba Davora Rostuhara otvorena je do 28. lipnja u Domu hrvatskih likovnih umjetnika.

Yoolod logo

Poticaj hrvatskim inovacijama

Hrvatski startup Yoolod ušao u program Tech Wildcatters-a

Yoolod, internetski servis koji omogućuje korisniku da uz pomoć druge osobe - avatara - iskusi svijet, ideja je dvojice hrvatskih osnivača. Ove godine dobili su priliku sudjelovati u organizaciji koja pomaže startup programima.

Logo

Sveučilište u Splitu zajedno sa Sveučilištem u Dubrovniku u sklopu projekta TTAdria pozivaju

Radionica „Pretvaranje inovacija u korisne proizvode i usluge"

Sveučiliše u Dubrovniku poziva zainteresirane na radionicu „Pretvaranje inovacija u korisne proizvode i usluge (Komercijalizacija inovacija i intelektualno vlasništvo)“ koja se organizira u sklopu projekta „Jadranska mreža za transfer tehnologije - TTAdria“.