Paul Arnold otkrio kakve veze teretana i nar imaju s bihevioralnom ekonomijom
Šestu je sezonu HURA-ine HOWtoWOW akademije svojim znanjima obogatio i Paul Arnold, psiholog i stručnjak za tržišno komuniciranje.
Šestu je sezonu HURA-ine HOWtoWOW akademije svojim znanjima obogatio i Paul Arnold, psiholog i stručnjak za tržišno komuniciranje.
Živimo u marketinškoj eri čije je tržište preplavljeno različitim proizvodima. Konkurencija je velika, a brandovi moraju biti što kreativniji kako bi se uspjeli istaknuti u moru drugih, izaći iz okvira i uspjeti na tržištu. Za to su potrebna mnoga znanja o niši u kojoj brand djeluje i o njezinoj publici, potencijalnim kupcima – a bihevioralna ekonomija proučava upravo sve ono što upravlja ponašanjem potrošača. Svatko od nas djeluje prema određenim svjesnim i nesvjesnim obrascima, a njihovim razumijevanjem može se učiniti mnogo toga za napredak branda.
Kao odgovor na brojna pitanja s kojima se susreću ljudi iz struke, ali i svi zainteresirani za psihologiju tržišta, HURA je u sklopu šeste sezone HOWtoWOW akademije 15. siječnja 2018. ugostila i predavača Paula Arnolda, psihologa s 25 godina iskustva u industriji tržišnog komuniciranja. Bogato je iskustvo prikupio u velikim agencijama poput Saatchi & Saatchi i Grey, a polaznike je odmah na početku motivirao davši im do znanja da ga ni mucanje nije spriječilo u bavljenju onime što voli. Na početku karijere poslao je, kako je ispričao, mnogobrojne molbe, a od prvoga posla osvojio je zlatni, srebrni i brončani Euro Effie, a spremio je i strategiju za četvrti.
– What you see is all there is. – bila je svojevrsna krilatica cijele radionice.
Tijekom jednodnevne radionice Arnold je ponudio odgovore na dva ključna pitanja i devet načela bihevioralne ekonomije stvorivši prvo teorijski okvir, a zatim dajući polaznicima priliku da naučeno primijene pri razrađivanju ideja brandova kojima se sami bave u manjim grupama. Polaznici su bili ljudi iz različitih poslovnih područja, a bez obzira na to je li im radionica poslužila kao kvalitetno sažimanje onoga čime se već bave i dala nove ideje ili im je otvorila nove vidike, složili su se da je ovo bilo kvalitetno iskustvo. Radionica je svojom dinamikom polaznike uspjela i dobro zabaviti, a ugodna je radna atmosfera bila prisutna od samoga početka.
Predavač je pomogao uočiti svakodnevne pojave masovne kulture, potkovati ih teorijom i na taj način objasniti njihov značaj za bihevioralnu ekonomiju. Objasnio je obrasce po kojima svi djelujemo i trendove protumačio iz psihološke perspektive pomoću simpatičnih primjera: teretane s besplatnim upisom koja naplaćuje neredovite dolaske (i pritom odlično zarađuje, posebno tijekom siječnja) ili pakiranja očišćenoga nara, jednostavne ideje koja je nekome „zaradila jahtu". Na kraju je naglasio snagu velikih brandova koji mogu postići velike stvari, promijeniti kulturu i unaprijediti je, a zatim je dodao da svaki brand dobrom bihevioralnom strategijom može itekako postići mnogo.
– Detalji mogu stvoriti udarne valove koji će obići cijeli svijet. – zaključio je predavač.
U HURA-inoj je organizaciji u sklopu HOWtoWOW akademije, jedinstvenog edukativnog formata, održano više od 35 radionica na različite teme iz industrije tržišnih komunikacija. HOWtoWOW akademija niže uspjehe brojem sudionika, rekordnom posjećenosti radionica, zadovoljstvom polaznika, visokokvalitetnim predavačima i temama. Uz Paula Arnolda, radionice su u šestoj sezoni već održali Ravid Kuperberg, Mark Shayler, Eike König i Harry Roberts, a slijede radionice Matthijsa Leendertsea i Jona Biggsa te Davida Meiklea.