LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
HOWtoWOW akademija

Karizmatični Mark Shayler otkrio kako pronaći vlastiti glas i izdvojiti se na poslovnoj sceni

Na predavanju „How to give a talk like you have always wanted to?” Mark Shayler inspirativnim je riječima i savjetima publiku korak po korak vodio od vlastite ideje do kvalitetne prezentacije kojom će postati nezamjenjivo ime poslovne scene.

Na predavanju „How to give a talk like you have always wanted to?” Mark Shayler inspirativnim je riječima i savjetima publiku korak po korak vodio od vlastite ideje do kvalitetne prezentacije kojom će postati nezamjenjivo ime poslovne scene.

S obzirom na to da živimo u digitalnom svijetu koji je kreativan i pun ideja koje nas zaskaču svakoga dana s različitih portala, oglasa i reklama, izuzetno je važno znati se izdvojiti i kvalitetno prezentirati vlastitu ideju, a to je najlakše učiniti držanjem kvalitetnih govora i predstavljanja. Svi znamo da postoje tips&tricks koji nam savjetuju da na slajdovima ne bude previše teksta, da je izlaganje jednog slajda jednako jednoj minuti i sl., ali svi znamo i da to nije dovoljno da ostavimo dojam na publiku koji će ju natjerati da nam se iznova vraća.

Kada bismo opisivali odličnog predavača, vjerojatno bismo se svi složili da je to osoba koja vlada pozornicom i osoba koja će vas vlastitom dinamičnošću natjerati da poželite da izlaganje traje i traje. Odličan govornik sposoban je publiku informirati, zabaviti i inspirirati, a da bi sve to mogao, najprije mora pronaći vlastiti glas, opustiti se i zavoljeti to što radi. Kako sve to postići zainteresiranoj je zagrebačkoj publici u sklopu HOWtoWOW akademije objasnio karizmatični Mark Shayler, jedan od najpoznatijih britanskih govornika koji svoj status iznova učvršćuje svaki put kad se pojavi na pozornici.

FOTO: HURA

Svjestan da se nalazi ispred sedamdesetak ljudi koji zaziru od javnog nastupa, što je on došao promijeniti, Shayler je inspirirao publiku vodeći je korak po korak od vlastite ideje do prezentacije te ideje na najbolji mogući način. Ispričavši vlastitu priču, osim savjeta za odražavanje govora, dao je svima prisutnima toliko potrebnu motivaciju da rade na sebi i svojim idejama. Shayler je, naime, kako sam kaže, do statusa koji danas ima došao ponajprije iz vlastitog bunta. Kao osnovnoškolac prijavio se na crtačko natjecanje te je trebao nacrtati rendžera, a otac mu je savjetovao da se prestane truditi jer nije on kreativac u obitelji. Ipak, tada je bio izrazito kompetitivan te je odlučio da mu nitko nikada neće govoriti što može, a što ne može biti i tako je sve počelo.

Kako kaže Shayler, osnovna je tajna kvalitetnih predavanja i govora samopouzdanje. Radi se samo o tome voli li govornik samoga sebe i o tome kako se osjeća na pozornici. Ako smo samopouzdani i svjesni da  je naša ideja dobra, održat ćemo dobar govor. Ako nismo, čemu onda govor i držati, zapitao se karizmatični govornik.

– If you do not present what you like, what are you doing at all? –

Najvažnije je pronaći vlastiti glas, vlastito why koje će nas izdvojiti u moru sličnih. Mladi se ljudi nakon završenih fakulteta trude uklopiti u okvire onoga što se smatra prikladnim za određen posao, a ispada da poslodavci u moru istih traže one koji su drugačiji. Upravo zbog toga najvažnije je da osvijestimo u što i privatno i poslovno vjerujemo te da se toga držimo. Jedino ćemo tako uspjeti na pravi način prezentirati ono što volimo i pokazati drugima koliko je naša ideja kvalitetna.

– People don't buy what you do, they buy why you do it. –

FOTO: HURA

Ohrabrivši publiku vlastitom pričom i potaknuvši ju na razmišljanje o vlastitoj posebnosti, Shayler je svakoga prisutnoga brojnim zadačićima poveo od vlastite ideje do konačne prezentacije u obliku jednominutnih govora tijekom kojih su mnogi polaznici priznali kako ih je uspio natjerati da samom odlukom o držanju govora izađu iz vlastite komfort zone te da se ohrabre i u budućnosti se pokušaju još više zauzeti za vlastite ideje i projekte.

– You all have superpowers. You can all speak well. You can all convey ideas confidently. – poručio je Mark Shayler na kraju.

HURA-ina HOWtoWOW akademija od samoga početka okuplja međunarodne stručnjake iz tema specijaliziranih za potrebe razvoja industrije tržišnih komunikacija. Dosad je održano više od 35 radionica s različitim temama iz industrije tržišnih komunikacija, a svakom novom sezonom akademija raste. Sezona 2017/2018. nakon Marka Shaylera dovodi Eikea Königa, Harryja Robertsa, Paula Arnolda, Matthijsa Leendertsea i Jona Biggsa, Davida Meiklea i Ravida Kuperberga koji će govorima o kreativnosti, inovacijama, planiranju u ekonomiji i mnogima drugima svima koji se odluče za pohađanje akademije pomoći da uz malo truda otkriju ono najbolje u sebi i postanu wow na poslovnom planu.

FOTO: HURA