Obitelj moli za pomoć

Nestao Rino Brala

Nestao Rino Brala

U noći s petka na subotu, 23. studenog, nestao je 21-godišnji Rino Brala iz Kraljevice. Sve relevantne informacije možete pružiti na telefonski broj 051/282-090.

U noći s petka na subotu, 23. studenog, nestao je 21-godišnji Rino Brala iz Kraljevice.

Dosada je poznato kako je u 1 ujutroizašao iz kafića ''Captain Hook'' i krenuo doma. Kod Uglice je viđen kako priča s nepoznatim osobama. Zadnja lokacija mobitela je bila u kraljevačkom području, u 11 sati ujutro.

U trenutku nestanka nosio je tamnoplavu jaknu, sivu majicu s kapuljačom, tamnoplave traperice i stare bijele tenisice.

Podrobniji opis Rine možete naći u Nacionalnoj evidenciji nestalih osoba, a korisne informacije možete pružiti na Facebook grupi i na broj telefona 051/282-090.

Komentari na članak

Vezani članci

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.

Filmofeel

Uživajte u filmskim naslovima

HT najavljuje ekskluzivnu ponudu filmova sa Zagreb Film Festivala

Zahvaljujući vrlo dobroj suradnji ZFF-a i HT-a, brojni zaljubljenici u film koji nažalost, neće moći posjetiti Festival, moći će putem MAXtv-a u svojim domovima uživati  premijerno u brojnim filmskim naslovima s ovogodišnjeg ZFF-a.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.