Vrhunski predavači gostuju u Rovinju

Na Danima komunikacija očekuje se preko 1500 posjetitelja

Dani komunikacije 2016

Na Danima komunikacija prvi će se put održati natjecanje za mlade agencijske profesionalce pod imenom Young Lions, koji je dio globalnog natjecanja u sklopu kanskog festivala.

Četvrto izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 14. do 17. travnja u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a. Ovogodišnji Dani komunikacija nude bogat program koji uključuje predavanja vrhunskih svjetskih stručnjaka, predstavljanje aktualnih svjetskih trendova, otkrivanje tajni najuspješnijih komunikacijskih kampanja kao i brojne rasprave, radionice te natjecanja. Posebna novost ovogodišnjih dana komunikacija je platforma Export Stage, u kojoj će investitor i poduzetnik Nenad Bakić razgovarati s predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspjeli izvesti izvan granica Hrvatske. 

–  Ove godine, osim vrhunskih stranih predavača po čemu su Dani komunikacija regionalno prepoznati, željeli smo ukazati na utjecaj koji kreativne industrije imaju na hrvatsko gospodarstvo kao i na njihov snažan izvozni potencijal. Studija provedena od strane Ekonomskog instituta u Zagrebu pokazala je da kulturne i kreativne industrije, čiji sastavni dio čini i  industrija oglašavanja i tržišnog komuniciranja ostvaruju 2,3 posto bruto nacionalnog dohotka. Ovaj industrijski sektor izuzetno je otporan na gospodarsku krizu te zapošljava više od 42 tisuće ljudi, odnosno 3% ukupno zaposlenih u zemlji. Istraživanje koje smo proveli među članicama HURA-e pokazalo je da 91% naših članica već izvozi svoje usluge i proizvode. S obzirom na navedene podatke oglašivačka industrija pokazuje velik potencijal da postane snažan izvozni proizvod i to bi svakako trebalo podržati. – izjavio je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizator Dana komunikacija.

Na Danima komunikacija prvi će se put održati natjecanje za mlade agencijske profesionalce pod imenom Young Lions, koji je dio globalnog natjecanja u sklopu kanskog festivala.

– Ovo natjecanje jedinstvena je prilika za mlade kreativce do 30 godina da se dokažu na nacionalnoj, a potencijalno i svjetskoj razini. Njihov je zadatak da u roku od 24 sata osmisle kampanje u kategorijama print, cyber i design, odnosno 48 sati za kategoriju film. Najbolji od 4 pobjednička tima nagradit ćemo putovanjem na CannesLions 2016. Kampanje se kreiraju za neprofitne, humanitarne ili organizacije civilnog društva, kojima će se producirani materijali dati na korištenje bez naknade, što predstavlja veliku dodatnu vrijednost ovog projekta. – izjavio je Jan Jilek, predsjednik IAB-a, suorganizator festivala.

Sudionike Dana komunikacija očekuju predavanja vrhunskih komunikacijskih stručnjaka koji dolaze s renomiranih svjetskih festivala Cannes Lions i Eurobest. Među predavačima ističe se Yousef Tuqan Tuqan, jedan od najiskusnijih i najcjenjenijih tehnoloških poduzetnika Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike. Na svom predavanju Arabs Be Like – vodič kroz moderni Bliski Istok pružit će dubinski pogled na život modernog Arapa, kao i na to kako regionalni i globalni brendovi uspijevaju, odnosno ne uspijevaju povezati se sa svojom publikom.

Tom Theys, izvršni dopredsjednik globalne strategije agencije FBC i jedan od vodećih stratega marketinške industrije današnjice na svom predavanju Promjena ponašanja je nova crna (i zlatna) pokazat će da tajna uspjeha kreativnih i efektivnih kampanja leži u promjeni ponašanja potrošača. Rogier Vijverberg izvršni je kreativni direktor i suosnivač međunarodne agencije SuperHeroes čija je glavna misija spasiti svijet od dosadnih reklama. Višestruko je nagrađivani digitalni doajen koji je radio za velike svjetske brendove, kao što su LG, Diesel, Converse, ASUS i Coca Cola. Na Danima komunikacija govorit će o tehnološkim idejama koje spašavaju svijet od dosade i dodaju humanost inovacijama.

Na Danima komunikacija održat će se dodjele nagrada strukovnih natjecanja Effie, IdejaX i Mixx. Prijave za natjecanje Effie, koje nagrađuje agencije, oglašivače i kampanje koje su postigle izniman tržišni uspjeh temeljen na učinkovitosti i strateškom promišljanju komunikacija već su otvorene i traju do 3. ožujka 2016. godine Žirijem nagrade Effie ove godine predsjeda Kristijan Gregorić, izvršni direktor za marketing i razvoj tvrtke Franck. IdejaX, nacionalno natjecanje u kreativnosti, i ove godine poziva sve domaće kreativce i agencije da odmjere snage i pokažu svoju kreativnu produkciju i potencijal te da se predstave potencijalnim klijentima. Prijave su otvorene do 25. ožujka 2016., a žirijem predsjeda Siniša Waldinger, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM. Natjecanje Mixx, koje nagrađuje najbolje radove u online medijima, otvoreno je do 13. ožujka 2016., a žirijem predsjeda Vladimir Končar, iz agencije Studio Revolucija.

Na Danima komunikacija 2016. očekuje se preko 1500 sudionika iz Hrvatske i regije, za koje su oganizatori pripremili mnoštvo popratnih sadržaja, poput koncerata, izložbi i brojnih drugih prilika za neformalna druženja. I ove godine svi zainteresirani studenti do 26 godina starosti dobivaju besplatnu kotizaciju uz predočenje indexa.

Za članove HURA-e, IAB-a i HUOJ-a te klijente agencija HURA-e cijena kotizacije za sudjelovanje na festivalu uz 3 noćenja u luksuznom hotelu Lone iznosi 2 311 kuna*. U ponudi su i paketi 5+2 i 10+5 kotizacija uz 20% popusta na smještaj u hotelu Lone**. Svi zainteresirani sudionici koji se odluče na smještaj u hotelu Lone ostvarit će značajan popust na cijene kotizacija. Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite službenu stranicu događaja.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti

"World in the City"

AIESEC omogućuje povoljno usavršavanje brojnih stranih jezika

Stvoren je sustavni obrazovni program prilagođen sudionicima svih dobnih skupina, ovisno o predznanju stranog jezika. Tijekom pet tjedana, sudionici imaju priliku steći konkretno znanje i razviti svoje komunikacijske vještine.

Kazaliste

57. izdanje Festivala hrvatskih kazališnih amatera

Amaterska kazališta i kazališne skupine napokon će "dobiti svojih pet minuta"

Otvoreno je 57. izdanje Festivala hrvatskih kazališnih amatera – 57. FHKA. Prijave je otvorio Hrvatski sabor kulture, a one traju sve do 30. siječnja.

Logo Ministarstva znanosti ,obrazovanja i sporta

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta

Otvoren natječaj za državne stipendije

Mjesečni iznos državne stipendije je 1 200 kuna i isplaćivat ce se za razdoblje od siječnja do rujna 2016. godine. Student se može prijavili na natječaj u samo jednoj kategoriji. 

Studenti

Edukacije u četiri grada

„ESN Youth Academy” nudi studentima korisna životna znanja; prijave u tijeku

ESN Hrvatska priprema program u Splitu, Zagrebu, Osijeku i Rijeci, čiji je cilj mladima iz lokalnih zajednica u kojima djeluje prenijeti vještine i znanja koja su njeni volonteri stekli i usavršili svakodnevnim angažmanom u svojoj lokalnoj sredini.

Uranjanje u kineske pejzaže kroz četiri ture kulture

Klub mladih Split

Uranjanje u kineske pejzaže kroz četiri ture kulture

Izložbom slika s motivima Kine započinje program "Četiri ture kineske kulture". Uslijedit će tri radionice upoznavanja s kineskom umjetnošću i kuhinjom.