Hrvatski turizam

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Vođeni idejom promocije podsezone, instagrameri Domagoj, Josip, Željka i Jasminka s Turističkom zajednicom Istre pokreću akciju darivanja troje sretnika koji će ove jeseni uživati u Istri.

Ljeto je gotovo završilo, ali turistička sezona u Hrvatskoj još sigurno nije. Jesen je također prekrasno razdoblje za odmor, uživanje u gastronomiji, wellnessu, raznim aktivnostima kao što su npr. bicikliranje i trčanje. Produljenje sezone odnosno podsezona itekako je važna za razvoj hrvatskog turizma i gospodarstva.

Vođeni tom idejom promocije podsezone, i to na novi način, prvi su se put udružili vodeći hrvatski instagrameri koji promoviraju Hrvatsku – Domagoj Sever (@domagojsever), Josip Kramarić (@croatia_instagram) te Željka i Jasminka Đaković (@putopis). Zajedno s partnerom, Turističkom zajednicom Istre, na Instagramu su pokrenuli akciju darivanja pod nazivom Jesen u Istri.

Instagram, koji mjesečno ima 700 milijuna aktivnih korisnika u svijetu, idealno je mjesto za promociju destinacije, njezinih ljepota i ponude. Mnogi turisti upravo na ovoj društvenoj mreži pronalaze inspiraciju za svoja putovanja, nove lokacije i doživljaje. Toga je svjestan ovaj trojac koji svakodnevno prima mnogobrojne upite od stranaca o Hrvatskoj koji traže savjete savjete o putovanju, smještaju, restoranima, lokacijama, zanimljivostima itd. Instagrameri s turistima komuniciraju na dnevnoj bazi, pa se prirodno nametnula ideja o darivanju te suradnji s Turističkom zajednicom Istre, koja je odavno prepoznala važnost društvenih mreža i kroz svoj projekt ShareIstria.

Domagoj, Josip, Željka i Jasminka na svojim profilima zajedno okupljaju preko 200 000 pratitelja iz cijelog svijeta. Kroz spomenutu akciju darivanja, koja traje od 13. do 17. rujna, troje sretnika imat će prilike ove jeseni boraviti i uživati u Istri. Sve dodatne informacije možete potražiti na njihovim profilima.

  • Domagoj Sever talentirani je fotograf i travel blogger čije je fotografije objavio National Geographic, a ove godine imao je i izložbu u Bruxellesu povodom Noći muzeja. Njegove fotografije možete pogledati na poveznici.
  • Josip Kramarić pokretač je profila @croatia_instagram i #crostagram koji okuplja preko 87 700 pratitelja iz cijelog svijeta. Rijetko se nađe turist, domaći ili strani, koji u svojim objavama na Instagramu ne koristi #crostagram. Pogledajte njegove objave.
  • Jasminka Đaković nakon desetogodišnjeg iskustva rada u medijima i marketingu sa sestrom Željkom otvorila je agenciju Putopis. tako je nastao i profil @putopis na kojem se promoviraju ljepote Hrvatske i putovanja. Pogledajte njihov rad.

Komentari na članak

Vezani članci

Kuća istarskih fresaka naslovnica

Revitalizacija istarskog zaleđa

Otvorena Kuća istarskih fresaka

U istarskom gradiću Draguću je 26.lipnja svečano otvorena Kuća istarskih fresaka. Dio je to projekta „Revitas II“ kojem je namjena revitalizacija istarskog zaleđa.

Budimpešta

Veličanstvena metropola nadohvat ruke

Deset očaravajućih mjesta koja morate posjetiti i iskusiti u „Kraljici Dunava“

Osim impresivne arhitekture, bogate i burne povijesti, čuvenih termi i božanstvenih okusa u kojima će uživati svačije nepce, sa svojim ruin pubovima, mađarska prijestolnca preuzima tron jedne od najboljih europskih partijanerskih destinacija.

Repka

Slobodan ulaz studentima

Na Velesajmu će se održati prvi kongres sportskog turizma u Hrvatskoj

U dva dana intenzivnog i radnog programa, predavanja će održati renomirani predavači i panelisti - znanstvenici, sportaši, sportski stručnjaci, predstavnici medija, turistički djelatnici i organizatori sportskih manifestacija.

3P Split

Zlatna prilika za mlade poduzetnike u Dalmaciji

Poticanje poduzetništva u turizmu uz 3P Split

Ovogodišnju temu organizatori su izabrali uvidjevši da se Split sve više razvija u turizmu i ima mnogo potencijala, no još uvijek treba potporu u razvitku, educiranje poduzetnika i rad na kvaliteti usluge.

čitanje

„Bilo kuda, čitaj svuda“

Čitajte, fotografirajte i osvojite vrijedne slatko-knjiške nagrade

Organizatori Noći knjige nagradit će sedam najboljih fotografija koje promoviraju čitanje. Prijave na natječaj traju do 27. travnja.