Hrvatski turizam

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Vođeni idejom promocije podsezone, instagrameri Domagoj, Josip, Željka i Jasminka s Turističkom zajednicom Istre pokreću akciju darivanja troje sretnika koji će ove jeseni uživati u Istri.

Ljeto je gotovo završilo, ali turistička sezona u Hrvatskoj još sigurno nije. Jesen je također prekrasno razdoblje za odmor, uživanje u gastronomiji, wellnessu, raznim aktivnostima kao što su npr. bicikliranje i trčanje. Produljenje sezone odnosno podsezona itekako je važna za razvoj hrvatskog turizma i gospodarstva.

Vođeni tom idejom promocije podsezone, i to na novi način, prvi su se put udružili vodeći hrvatski instagrameri koji promoviraju Hrvatsku – Domagoj Sever (@domagojsever), Josip Kramarić (@croatia_instagram) te Željka i Jasminka Đaković (@putopis). Zajedno s partnerom, Turističkom zajednicom Istre, na Instagramu su pokrenuli akciju darivanja pod nazivom Jesen u Istri.

Instagram, koji mjesečno ima 700 milijuna aktivnih korisnika u svijetu, idealno je mjesto za promociju destinacije, njezinih ljepota i ponude. Mnogi turisti upravo na ovoj društvenoj mreži pronalaze inspiraciju za svoja putovanja, nove lokacije i doživljaje. Toga je svjestan ovaj trojac koji svakodnevno prima mnogobrojne upite od stranaca o Hrvatskoj koji traže savjete savjete o putovanju, smještaju, restoranima, lokacijama, zanimljivostima itd. Instagrameri s turistima komuniciraju na dnevnoj bazi, pa se prirodno nametnula ideja o darivanju te suradnji s Turističkom zajednicom Istre, koja je odavno prepoznala važnost društvenih mreža i kroz svoj projekt ShareIstria.

Domagoj, Josip, Željka i Jasminka na svojim profilima zajedno okupljaju preko 200 000 pratitelja iz cijelog svijeta. Kroz spomenutu akciju darivanja, koja traje od 13. do 17. rujna, troje sretnika imat će prilike ove jeseni boraviti i uživati u Istri. Sve dodatne informacije možete potražiti na njihovim profilima.

  • Domagoj Sever talentirani je fotograf i travel blogger čije je fotografije objavio National Geographic, a ove godine imao je i izložbu u Bruxellesu povodom Noći muzeja. Njegove fotografije možete pogledati na poveznici.
  • Josip Kramarić pokretač je profila @croatia_instagram i #crostagram koji okuplja preko 87 700 pratitelja iz cijelog svijeta. Rijetko se nađe turist, domaći ili strani, koji u svojim objavama na Instagramu ne koristi #crostagram. Pogledajte njegove objave.
  • Jasminka Đaković nakon desetogodišnjeg iskustva rada u medijima i marketingu sa sestrom Željkom otvorila je agenciju Putopis. Tako je nastao i profil @putopis na kojem se promoviraju ljepote Hrvatske i putovanja. Pogledajte njihov rad.

Komentari na članak

Vezani članci

Božićne čestitke

Božićno darivanje

FOTO: Ideje za prekrasne božićne čestitke!

Donosimo Vam nekoliko ideja za prekrasne božićne čestitke koje će zasigurno razveseliti Vaše najmilije!

Garden festival

Vruća destinacija

Pogledajte zašto je Hrvatska oaza za mlade turiste

Donosimo vam deset odličnih razloga zbog kojih je Lijepa Naša idealno mjesto za posjet mladih.

depresija

Beth Evans

Mlada umjetnica crtežima zabilježila svoju borbu s anksioznošću i bipolarnim poremećajem

Ljudima koji se bore s mentalnim bolestima ponekad je teško objasniti drugima što osjećaju. Iz tog je razloga umjetnica Beth Evans počela stvarati crteže koji na simpatičan način prikazuju nerijetko teške svakodnevne situacije u kojima se autorica, a i drugi koji boluju od različitih mentalnih bolesti, znaju naći.

Možda je prestar za nju, ali za mali pogled nikada

Fotke koje će vas oduševiti

FOTO: Najveći "photobomb" majstori

Ukoliko ste ponekad htjeli nekome malo uništiti odličnu fotografiju, inspiraciju pronađite ovdje.

Konferencija "Primjenjeni nutricionizam..."

Konferencija u Hotelu Dubrovnik

Udruga Zdravi Obrok približava nutricionizam zainteresiranoj javnosti

Konferencija „Primjenjeni nutricionizam u industriji i turizmu“ održat će se 17. studenoga. Cilj je organizatora postizanje interdisciplinarnog pristupa temi.