Hrvatski turizam

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Vođeni idejom promocije podsezone, instagrameri Domagoj, Josip, Željka i Jasminka s Turističkom zajednicom Istre pokreću akciju darivanja troje sretnika koji će ove jeseni uživati u Istri.

Ljeto je gotovo završilo, ali turistička sezona u Hrvatskoj još sigurno nije. Jesen je također prekrasno razdoblje za odmor, uživanje u gastronomiji, wellnessu, raznim aktivnostima kao što su npr. bicikliranje i trčanje. Produljenje sezone odnosno podsezona itekako je važna za razvoj hrvatskog turizma i gospodarstva.

Vođeni tom idejom promocije podsezone, i to na novi način, prvi su se put udružili vodeći hrvatski instagrameri koji promoviraju Hrvatsku – Domagoj Sever (@domagojsever), Josip Kramarić (@croatia_instagram) te Željka i Jasminka Đaković (@putopis). Zajedno s partnerom, Turističkom zajednicom Istre, na Instagramu su pokrenuli akciju darivanja pod nazivom Jesen u Istri.

Instagram, koji mjesečno ima 700 milijuna aktivnih korisnika u svijetu, idealno je mjesto za promociju destinacije, njezinih ljepota i ponude. Mnogi turisti upravo na ovoj društvenoj mreži pronalaze inspiraciju za svoja putovanja, nove lokacije i doživljaje. Toga je svjestan ovaj trojac koji svakodnevno prima mnogobrojne upite od stranaca o Hrvatskoj koji traže savjete savjete o putovanju, smještaju, restoranima, lokacijama, zanimljivostima itd. Instagrameri s turistima komuniciraju na dnevnoj bazi, pa se prirodno nametnula ideja o darivanju te suradnji s Turističkom zajednicom Istre, koja je odavno prepoznala važnost društvenih mreža i kroz svoj projekt ShareIstria.

Domagoj, Josip, Željka i Jasminka na svojim profilima zajedno okupljaju preko 200 000 pratitelja iz cijelog svijeta. Kroz spomenutu akciju darivanja, koja traje od 13. do 17. rujna, troje sretnika imat će prilike ove jeseni boraviti i uživati u Istri. Sve dodatne informacije možete potražiti na njihovim profilima.

  • Domagoj Sever talentirani je fotograf i travel blogger čije je fotografije objavio National Geographic, a ove godine imao je i izložbu u Bruxellesu povodom Noći muzeja. Njegove fotografije možete pogledati na poveznici.
  • Josip Kramarić pokretač je profila @croatia_instagram i #crostagram koji okuplja preko 87 700 pratitelja iz cijelog svijeta. Rijetko se nađe turist, domaći ili strani, koji u svojim objavama na Instagramu ne koristi #crostagram. Pogledajte njegove objave.
  • Jasminka Đaković nakon desetogodišnjeg iskustva rada u medijima i marketingu sa sestrom Željkom otvorila je agenciju Putopis. Tako je nastao i profil @putopis na kojem se promoviraju ljepote Hrvatske i putovanja. Pogledajte njihov rad.

Komentari na članak

Vezani članci

Opatija

Potpisivanje ugovora

Riječko Sveučilište financira znanstvene projekte na temu turizma sa 150 000 kuna

Potpisani su ugovori o financiranju 9 znanstvenih projekata kako bi Sveučilište u Rijeci radilo na jačanju znanstvenog istraživanja te kako bi, osim profesora, također uključilo i doktorande u procese istraživanja.

Ljetni đir po Zagrebu

Ljetni đir po Zagrebu

Studenti preko ljeta oživljavaju hrvatsku metropolu!

Projekt podupire Turistička zajednica grada Zagreba, koja je navela projekt "Ljetnog đira po Zagrebu" kao brend u sklopu postojećeg "Zagreb With Me" projekta.

Will Smith

Koncert u Poreču

FOTO: Pripreme Willa Smitha za MTV SummerBlast preplavile Instagram

Kako zarazni klasici megapopularnog Smitha zvuče uživo, moći ćete provjeriti 26. kolovoza. A kako se priprema za iščekivani nastup, provjerite u fotogaleriji koju smo vam pripremili.

Švicarski grad Bergun

Promocija turizma na drugačiji način

Švicarski grad zabranio turistima fotografiranje

U gradiću Bergün snimanje fotografije slikovitog polja cvijeća ili pogleda s planine skupo će vas stajati. Ovaj je grad u istočnoj Švicarskoj uveo kazne za turiste koji fotografiraju.

Instagram Hyperlapse

Nova Instagram aplikacija

VIDEO: Nova Instagram aplikacija Hyperlapse

Nova Instagram aplikacija korisnicima omogućuje snimanje videa te ubrzavanje njihova prikazivanja.