Hrvatski turizam

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Instagrameri promoviraju Lijepu Našu

Vođeni idejom promocije podsezone, instagrameri Domagoj, Josip, Željka i Jasminka s Turističkom zajednicom Istre pokreću akciju darivanja troje sretnika koji će ove jeseni uživati u Istri.

Ljeto je gotovo završilo, ali turistička sezona u Hrvatskoj još sigurno nije. Jesen je također prekrasno razdoblje za odmor, uživanje u gastronomiji, wellnessu, raznim aktivnostima kao što su npr. bicikliranje i trčanje. Produljenje sezone odnosno podsezona itekako je važna za razvoj hrvatskog turizma i gospodarstva.

Vođeni tom idejom promocije podsezone, i to na novi način, prvi su se put udružili vodeći hrvatski instagrameri koji promoviraju Hrvatsku – Domagoj Sever (@domagojsever), Josip Kramarić (@croatia_instagram) te Željka i Jasminka Đaković (@putopis). Zajedno s partnerom, Turističkom zajednicom Istre, na Instagramu su pokrenuli akciju darivanja pod nazivom Jesen u Istri.

Instagram, koji mjesečno ima 700 milijuna aktivnih korisnika u svijetu, idealno je mjesto za promociju destinacije, njezinih ljepota i ponude. Mnogi turisti upravo na ovoj društvenoj mreži pronalaze inspiraciju za svoja putovanja, nove lokacije i doživljaje. Toga je svjestan ovaj trojac koji svakodnevno prima mnogobrojne upite od stranaca o Hrvatskoj koji traže savjete savjete o putovanju, smještaju, restoranima, lokacijama, zanimljivostima itd. Instagrameri s turistima komuniciraju na dnevnoj bazi, pa se prirodno nametnula ideja o darivanju te suradnji s Turističkom zajednicom Istre, koja je odavno prepoznala važnost društvenih mreža i kroz svoj projekt ShareIstria.

Domagoj, Josip, Željka i Jasminka na svojim profilima zajedno okupljaju preko 200 000 pratitelja iz cijelog svijeta. Kroz spomenutu akciju darivanja, koja traje od 13. do 17. rujna, troje sretnika imat će prilike ove jeseni boraviti i uživati u Istri. Sve dodatne informacije možete potražiti na njihovim profilima.

  • Domagoj Sever talentirani je fotograf i travel blogger čije je fotografije objavio National Geographic, a ove godine imao je i izložbu u Bruxellesu povodom Noći muzeja. Njegove fotografije možete pogledati na poveznici.
  • Josip Kramarić pokretač je profila @croatia_instagram i #crostagram koji okuplja preko 87 700 pratitelja iz cijelog svijeta. Rijetko se nađe turist, domaći ili strani, koji u svojim objavama na Instagramu ne koristi #crostagram. Pogledajte njegove objave.
  • Jasminka Đaković nakon desetogodišnjeg iskustva rada u medijima i marketingu sa sestrom Željkom otvorila je agenciju Putopis. Tako je nastao i profil @putopis na kojem se promoviraju ljepote Hrvatske i putovanja. Pogledajte njihov rad.

Komentari na članak

Vezani članci

Zgrada rektorata Sveučilišta u Puli

Poticanje poduzetništva u Istri

Poduzetništvo kao rješenje krize: završna konferencija

Inkluzivno poduzetništvo znači mladi, stari, muškarci, žene, zaposleni, nezaposleni... Ti!

Vodič Eat Zagreb

Croatian Design Superstore predstavlja „Eat Zagreb“

Prekrasno dizajnirani vodič kroz zagrebačku gastroscenu donosi novo iskustvo grada

Novi vodič „Eat Zagreb“ zamišljen je kao pregled najbolje gastronomske ponude u širem području Zagreba te je namijenjen sve brojnijim turističkim posjetiteljima glavnoga grada.

Beerfest Sjever

Manifestacija u Čakovcu

Beer&BurgerFest produžuje turističku i festivalsku sezonu

Na gotovo 700 m2 posjetitelje očekuje nekoliko burger barova, desetak craft pivovara iz Hrvatske i regije te dva koncerta.

Aplikacija Cloak

Preko check-ina do izbjegavanja

Cloak: aplikacija za izbjegavanje prijatelja

Ako želite izbjeći određene ljude, svakako isprobajte aplikaciju Cloak.

Ana Rukavina

Darivanje uzoraka za tipizaciju

Studenti međimurskog Sveučilišta pokreću akciju ''Hrvatska volontira''

Studenti Međimurskog veleučilišta pozivaju sve svoje sugrađane na sudjelovanje u akciji darivanja koštanog tkiva.