Potpišite i vi kampanju „eSkills for Jobs“

Gotovo 2500 građana potpisalo je za brze promjene u informatičkom obrazovanju mladih

Kampanja eSkills for Jobs

Otvoreno pismo koje su potpisali ambasadori inicijative „eSkills for Jobs“, u samo je nekoliko dana dobilo podršku brojnih strukovnih udruga, udruženja, pojedinaca ali i građana.

Otvoreno pismo budućem premijeru ili premijerki u kojemu se traže brze promjene u informatičkom obrazovanju mladih izazvalo je veliku pozornost javnosti i medija. Pismo je popratio i portal Studentski.hr, a cijeli članak o tome možete pogledati ovdje

Inicijativa eSkills for Jobs i njeni ambasadori izuzetno su zadovoljni podrškom i činjenicom da je važnost ove teme prepoznata u javnosti.

U samo nekoliko dana, peticiju kojom se pozivaju svi građani da svojim potpisom podrže inicijativu i pozovu na hitnu akciju - izmjenu programa Informatike u osnovnim školama podržalo je niz udruga, udruženja, pojedinaca te potpisalo gotovo 2500 građana.

Ova je akcija pokrenuta uz podršku udruga, udruženja i asocijacija iza kojih stoji gotovo čitava ICT industrija, a tijekom akcije inicijativi eSkills for Jobs javile su se i brojne strukovne udruge koje su izrazile svoju potporu i želju za suradnjom te također žele stati iza incijative i pomoći svojim radom, kao i brojni pojedinci i udruge koji su čak ponudili svoje programe koje je moguće gotovo odmah pokrenuti u osnovnim i srednjim školama.

Stoga, još jednom se pozivaju svi zainteresirani građani da se pridruže inicijativi i svojim potpisom na web stranici eSkills for Jobs podrže akciju za hitne promjene programa Informatike u školama.

 eSkills for Jobs kampanja je Europske komisije, pokrenuta zajedno s inicijativom Grand Coalition for Digital Jobs, kroz čak tri europska direktorata – DG Connect, DG Enterprise & Industry i DG Employment, Social Affairs and Inclusion. Cilj ove komunikacijske kampanje jest podići razinu svijesti o potrebi da europski građani usavrše svoje vještine u području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) koje mogu koristiti na svojim radnim mjestima. Ova je kampanja odgovor na sve veći nedostatak ICT profesionalaca i brojna upražnjena radna mjesta koja nisu popunjena, unatoč tome što je nezaposlenost u mnogim zemljama Europe na visokim razinama.

Komentari na članak

Vezani članci

Simpozij

Simpozij na Filozofskom fakultetu u Osijeku

Studenti potiču razvoj svijesti o važnosti učitelja u odgojno-obrazovnom procesu

Sipozijem Moć odgoja i obrazovanja nastoji se prikazati sveobuhvatnost pedagogijske znanosti te poticati njezin interdisciplinarni pristup koji nudi široku lepezu zanimljivih područja i zanimanja. U njegov su program uključena studentska izlaganja, a prijave se primaju do 5. travnja.

Kućni budžet

Mateja Jalžečić

Osvjetlajmo obraz – spasimo obrazovanje

Jesmo li spremni uzeti najbolje od sebe i okoline? Eh, kao što je slavni Einstein rekao „Samo su dvije stvari beskonačne, svemir i ljudska glupost.“ u hrvatskoj inačici bi glasilo „Samo su dvije stvari nesigurne, spremnost i hrvatska odgovornost.“

Hvala na nekoliko jezika

Korisno i povoljno

Tečajevi stranih jezika u Zagrebu

Želite naučiti strani jezik, usavršiti svoje znanje i postati izvrsni govornici? Donosimo pregled škola za strane jezike u Zagrebu.

učenje - naslovna

Predstavljanje inozemnih obrazovnih institucija

Međunarodna karijera započinje akademskom mobilnošću

Institut Educa i BHV Education organiziraju Dane mobilnosti i edukacije te 7. Međunarodni sajam školovanja u inozemstvu na kojima će svoje programe predstaviti dvadesetak obrazovnih institucija iz Europe, SAD-a i Kanade. Učenici, roditelji, profesori i svi zainteresirani moći će sudjelovati na brojnim besplatnim prezentacijama i radionicama.

Books

Konferencija u Rijeci

Međunarodni znanstveni savjet o budućnosti znanosti i obrazovanja

Hrvatski znanstvenici koji trenutno rade na sveučilištima diljem svijeta razmijenit će mišljenja na prvoj konferenciji MZS-a kako bi iznjedrili što više kvalitetnih zaključaka i konkretnih smjernica za razvoj znanosti i visokog obrazovanja u zemlji.