LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Spin-off rovinjskog festivala

Festival DK Home, u produkciji Dana komunikacija, ovog lipnja u Zagrebu

Ovaj će ekskluzivni događaj ugostiti najbolje komunikacijske lidere i nagraditi ih prestižnim strukovnim nagradama ovogodišnjih natjecanja Effie, MIXX i IdejaX.

Ovaj će ekskluzivni događaj ugostiti najbolje komunikacijske lidere i nagraditi ih prestižnim strukovnim nagradama ovogodišnjih natjecanja Effie, MIXX i IdejaX.

Ljetna pozornica Tuškanac 14. i 15. lipnja 2021. postat će dom DK Homea – na kojemu će se nakon duge zime u prirodnoj oazi usred grada okupiti komunikacijski stručnjaci.

Organizatori Dana komunikacija ovaj su spin-off rovinjskog festivala punog naziva DK Home presented by A1 posvetili domaćim stručnjacima i domaćoj pameti. Bit će to mjesto za umrežavanje, razmjenu iskustava na panel-diskusijama i odavanje počasti najkvalitetnijim hrvatskim projektima. 

U njegovu sklopu održat će se svečana dodjela nacionalnih strukovnih nagrada koje će osvojiti kreatori i brendovi za svoju efikasnost i kreativnost u online ili offline komunikaciji. Više od 70 članova žirija birat će među nekoliko stotina ukupno prijavljenih ovogodišnjih projekata na prestižnim natjecanjima Effie, MIXX i IdejaX te one najkvalitetnije nagraditi zlatnim, srebrnim i brončanim statuama. Na događanju će se time spojiti najbolje što naše tržište nudi: najbolji stručnjaci, najbolji projekti i najbolja znanja.

– Dok čekamo prestanak generičkih poruka o neizvjesnosti i završetak najveće viralne kampanje koju je svijet vidio, jedva čekamo da se kao struka podružimo uživo i sigurno u zelenilu Tuškanca, gdje se kreativne baterije pune na sunce, ljubljenje i grljenje ostavlja na ulazu, a jedini spomen neizvjesnosti smije biti small talk o vremenskoj prognozi. – poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica Dana komunikacija i Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), a svim je natjecateljima koji se osjećaju posebno sretno preporučila zauzimanje mjesta u blizini pozornice te dodala da su visoke potpetice opcija na isključivo vlastitu odgovornost.

Dunja Ivana Ballon; foto: HURA
 
Svim se zainteresiranima pruža prilika za sudjelovanje, no samo najbrži, koji što prije uz simboličnu naknadu rezerviraju svoj dolazak, moći će zaista doći. Zbog velikog interesa za DK Home presented by A1, i uz dosljedno pridržavanje svih potrebnih epidemioloških sigurnosnih mjera uz boravak na otvorenom i propisanu distancu, broj je posjetitelja ograničen, no organizatori su svima koji svoje kotizacije ne nabave na vrijeme omogućili upis na listu čekanja. 

– Drago nam je da smo i ove godine dio najvećeg marketinškog događaja koji, unatoč pandemijskim uvjetima, nije izgubio na svojoj inovativnosti i efikasnosti, što je još jedan dokaz da je u našoj struci svaki novi izazov ujedno i prilika da pokažemo kako možemo biti još kreativniji. Najbolje projekte s komunikacijskog tržišta opet ćemo imati prilike slušati na jednom mjestu, a s onima najbržima ćemo se vidjeti i uživo, što me posebno veseli. – izjavila je Monika Majstorović, direktorica marketinga za privatne korisnike A1 Hrvatske. 

A1 je generalni partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, Končar – Elektroindustrija, PIK Vrbovec, Shutterstock, Cerovski Print Boutique, Presscut i drugi. Sve informacije o događaju i kotizacijama objavljene su na službenim stranicama Dana komunikacija.
FOTO: NIKOLA MADUNOVIĆ