Odnosi s javnošću

„Ćaća se vrača” i „Di su pare” doveli autore do završnice „Komunikatora” 2018. godine

Dite ćaćino

– U ime udruge komunikacijskih profesionalaca koji ne samo da trebaju znati obraćati se javnosti nego jednako dobro i slušati njezin glas, prepoznali smo moć Diteta Ćaćinog. – rekla je Maja Gradišar Perotić.

Autori stranica Ćaća se vrača i Di su pare, u javnosti poznati pod imenom Dite Ćaćino, ulaze u završnicu izbora za Komunikatora 2018. godine. U toj su završnici uz njih ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak, europarlamentarka Biljana Borzan te načelnik stožera i zamjenik zapovjednika 93. zrakoplovne baze Hrvatskoga ratnoga zrakoplovstva i protuzračne obrane u Zemuniku pukovnik Davor Turković. Žiri Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću za nekoliko će dana objaviti i posljednjeg finalista. 

Svaki od finalista sjajan je komunikator. Iako su im osnovne značajke dobre komunikacije zajedničke, svatko ima svoj stil i komunicira drugačiji sadržaj. Dite Ćaćino za prestižno se priznanje bori odličnim smislom za humor.

– Dite Ćaćino u završnicu izbora za Komunikatora godine uvrstili smo prije nego što im je stranica blokirana na Facebooku. U svakom se desetljeću istakne skupina autora koja kritički i satirički prati duh vremena, a čija komunikacija dopire do velikoga broja ljudi. U ime udruge komunikacijskih profesionalaca koji ne samo da trebaju znati obraćati se javnosti nego jednako dobro i slušati njezin glas, prepoznali smo moć Diteta Ćaćinog. Skupina autora koja stoji iza tog imena kratke satirične rečenice kombinira s fotografijama i videosnimkama, a rezultat je mnogo više od zabave. Atraktivan vizualni sadržaj građane potiče na polemiku o politici, raznovrsnim društvenim temama, ali i zanimljivim aktualnim događajima. Ditetu Ćaćinom jasna je snaga društvenih mreža, a nakon blokade na Facebooku svoj su kreativan komunikacijski projekt nastavili na Instagramu. – rekla je Maja Gradišar Perotić, zamjenica predsjednika žirija 11. Grand PRixa.

Kreativci iz Diteta Ćaćinog rekli su da im je drago što je žiri prepoznao njihov rad, no u svojem su stilu dodali da su ih svi odmah pitali hoće li od toga biti što para. O pokretanju stranica dvojica autora pod krinkama rekla su:

– Tako smo se zezali. To se zakotrljalo i nastalo je nešto ogromno što se zove Di su pare. –

Upitani o razvoju svoje komunikacije, istaknuli su:

– Najvažnije je da te maknu s Fejsa, onda kreću nominacije, nagrade... A možda bude i koja para. 

Nakon što objavi sve finaliste, žiri Grand PRixa birat će Komunikatora 2018. godine Paralelno će se baviti i njegovim antipodom – Antikomunikatorom 2018. godine.

Komentari na članak

Vezani članci

Project Management Championship

Ove godine u Hrvatskoj

Otvorene prijave za međunarodno natjecanje menadžerskih timova

Project Management Championship odlična je prilika za studente da se upoznaju s rješavanjem „real life case study“ zadataka, da iskoriste teorijsko znanje iz područja projektnog menadžmenta u praksi te se predstave svjetskim stručnjacima u području projektnog menadžmenta.

Nagrada Karlo Veliki

Europska nagrada za mlade

Još stigneš prijaviti svoj projekt za nagradu "Karlo Veliki"

Tri najuspješnija projekta, odabrana među 28 projekata koje za nagradu predlažu nacionalna prosudbena povjerenstva država članica Europske unije, bit će nagrađena s 5000 eura, 3000 eura odnosno 2000 eura.

Studenti

Natječaj Europske komisije

Dodjeljuju se nagrade Altiero Spinelli u vrijednosti od 25 000 eura za radove usmjerene interesima mladih

Europska komisija otvorila je natječaj svim građanima i nevladinim pravnim osobama EU-a za nagradu Altiero Spinelli za informiranje. Prijave radova zaprimaju se do 7. siječnja.

CEOI 2015.

Srednjoeuropska informatička olimpijada

Četiri medalje mladim hrvatskim informatičarima

Među 44 natjecatelja, hrvatski informatičari osvojili su zlatnu, srebrnu i dvije brončane medalje.

Jimmy Kimmel Oscar host

Filmske nagrade

Oscar prije Oscara: pregled nominacija i preporuke za (ne)gledanje

Svi posebni na svoj način, ovogodišnji su filmovi namijenjeni užoj publici, filmofilima koji znaju cijeniti dobru glumu više nego specijalne efekte.