LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Disruptivni model kupnje naočala "online"

Zahvaljujući FramesPage-u možete imati više naočala, nego traperica

Prvi put u Hrvatskoj pojavio se disruptivni model kupnje naočala "online". Brendirane okvire i leće možete naručiti s vlastitom dioptrijom, testirati i vratiti.

Prvi put u Hrvatskoj pojavio se disruptivni model kupnje naočala "online". Brendirane okvire i leće možete naručiti s vlastitom dioptrijom, testirati i vratiti.

Svaka treća osoba među nama nosi dioptrijske naočale. Samo lani prodalo se 980 tisuća leća. Petra je jedna od njih. Iako ih nosi 24 sata, 7 dana u tjednu, u prosjeku ih mijenja svake dvije do tri godine Visoka cijena dobrih okvira i skupe leće sa zaštitnim slojevima glavni su razlog tome. Čak i kad se odluči za nove, prava je sreća pogoditi baš onaj okvir koji joj najbolje stoji s obzirom da – ne vidi najbolje bez svojih naočala.

Osnivači FramesPage-a zapitali su se mora li to doista biti tako. Analizirali su garderobu svojih prijatelja i usporedili iskustvo korisnika prilikom kupnje naočala i traperica. Najčešći odjevni predmet koji nam je u ormaru su traperice, Petra ih ima čak šest. Iako ih ne nosi svaki dan, 24 sata kao naočale, ima ih šest puta više. Jeftinije su, a i za njih joj nije potrebna prijateljica za savjetnicu jer – dobro vidi što kupuje. Je li moguće promijeniti to iskustvo?

FramesPage je aplicirao disruptivni model i prvi put u Hrvatskoj omogućio novi model kupnje dioptrijskih naočala. On omogućuje Petri i drugima da naruči okvire i leće sa svojom individualnom dioptrijom, isprobaju ih kod kuće i u roku od 15 dana – vrate ako im se ne sviđaju. Poslovni model, koji predviđa cijenu od 399 kuna za naočale i leće, istih onih relevantnih svjetskih proizvođača koje kupujemo u tradicionalnim optikama, stvara pretpostavku i za to – da imamo više pari naočala nego traperica.

Inovativni digitalni online shop FramesPage, koji uvodi novu paradigmu more glasses than jeans, lansiran je prošloga tjedna. I dok Warby Parker, poznati online brend koji je disruptirao industriju u Americi kada je odlučio promijeniti iskustvo korisnika i omogućiti okvire po cijeni od 100 dolara koje možete naručiti i vratiti, FramesPage ide korak dalje i uvodi mogućnost testiranja s individualnom dioptrijom.

– Morate znati da ako nosilac naočala ima malo veću dioptriju, on bez dioptrije ne vidi dobro i teško mu je procijeniti stoji li mu okvir dobro ili ne. Dodatno, dioptrijske naočale nisu samo okviri, već i naočalne leće koje se ugrađuju u te okvire, a to je jedini predmet za koji se morate odlučiti na kupnju bez da uopće možete isprobati konačni proizvod koji kupujete. – poručuju iz FramesPage-a.

Da bi stvorili pretpostavke, ne samo za lakši nego i pristupačniji model kupnje naočala, FramesPage nudi okvire i leće za 399 kuna.

– Naočale i leće koštaju puno, stoga su kupci bili limitirani na samo jedan par naočala koji najčešće nose 2 do 3 godine To je kao da 730 dana nosite jedan par traperica. FramesPage je nastao iz te priče s vrlo jednostavnim razmišljanjem: nismo htjeli prihvatiti pravilo “1 naočale = 24/7 = 2 godine". – dodaju iz FramesPage-a.

Za razliku od drugih, FramesPage postavio si je cilj – omogućiti visoko kvalitetne dioptrijske naočale po prihvatljivoj cijeni. Tako Petra i drugi konačno mogu kupovati naočale kao i traperice.

Posjetite FramesPage webshop i budite kao Petra.

FOTO: FRAMESPAGE