Lagano i brzo do ljepšega tijela

VIDEO: Vježbe koje će transformirati vaše tijelo u četiri tjedna

Djevojka u teretani

Ako nemate vremena za odlazak u teretane, a želite lijepo i čvrsto tijelo, donosimo vam nekoliko vježbi koje ćete moći lagano izvoditi kod kuće, a donijet će vam velike rezultate.

Vježbanje mnogima može stvarati muke, od samog pronalaska savršene vježbe za određeni dio tijela pa do kasnijeg nalaska vremena kako bi mogli raditi te vježbe. Odlučili smo vam pomoći uz nekoliko vježbi od kojih se svaka odnosi na određeni dio tijela, a kombinacija tih vježbi uzet će vam samo desetak minuta dnevno. Ako ih budete izvodili svaki dan, u četiri tjedna sigurno ćete primijetiti velike rezultate. 

1. Plank

Plank je vježba koja služi jačanju središnjeg dijela tijela, pa tako možete učvrstiti mišiće leđa, trupa, stražnjice i nogu. Ova vježba se pokazala kao jedna od najefikasnijih za učvršćivanje gotovo cijeloga tijela, a neće vam ni oduzeti puno vremena. Najidealnije je uzeti 60 sekundi dnevno, ali ako ne možete odmah doći do tog cilja počnite s manjim vremenom kroz plank izazov. Kod ove vježbe najvažniji je ispravan položaj, stoga pazite da vam gornji dio tijela bude u ravnoj liniji kada se podignete na laktove i oslonite na nožne prste, a vrat i glava neka budu u produžetku leđa.

2. Sklekovi

Sklekovi su vjerojatno najpoznatija i najefikasnija vježba za jačanje mišića ruku, prsa i leđa. Ovdje je također vrlo važan ispravan položaj jer tijelo mora biti u ravnoj liniji od glave pa sve do stopala, dlanovi moraju biti u položaju ispod ramena, a noge u širini kukova. Tijekom spuštanja tijelo se ne smije spustiti skroz do poda, a ako tek počinjete raditi sklekove i niste u formi možete prvo početi sa ženskim sklekovima u kojima su koljena na podu.

3. Čučnjevi

Ako vam je potrebna vježba za jačanje mišića nogu i stražnjice, čučnjevi su definitivno prva vježba s kojom morate početi. Čučnjevi se pravilno izvode tako da su stopala u ravnini s ramenima, a nakon što se spustite u čučanj noge moraju biti pod pravim kutom, dok su koljena iza linije nožnih prstiju. Ramena moraju biti povučena natrag, a prsa van. Pazite da dok se spuštate u čučanj udahnete, a dok se podižete izdahnete.

4. Ruski twist

Ova vježba odlična je za jačanje trbušnih mišića, ali i za leđne mišiće koji će onda ojačati i bolje podržavati vašu kralježnicu. Najbolje bi bilo da uzmete utege ili medicinku, ali ako ih nemate jer radite ovo kod kuće, vježbu možete izvršiti i bez dodatne težine. Ova vježba se izvodi tako da sjednete, petom dodirujete pod i lagano se nagnete, ali držite leđa ravnima. Ruke držite u ravnini prsa i zatim okrećite gornji dio svojega tijela s jedne strane na drugu.

5. Leptir trbušnjaci

Leptir trbušnjaci idealna su vježba za jačanje trbušnih mišića, a ovom se vježbom mnoge žene koriste kako bi dobile ravan trbuh. Leptir trbušnjaci imaju malu razliku od onih standardnih trbušnjaka pa tako kod leptir verzije morate noge savinuti u koljenima i spojiti pete, a ruke držati ispruženima. Nakon toga podižite gornji dio tijela i noge tako da vam ruke dolaze između koljena.

Komentari na članak

Vezani članci

mikrofon

Odvaži se i nasmij Rijeku

Otvoreni mikrofon čeka neke nove komičare

Ako si kojim slučajem osoba koja uvijek zabavlja ekipu i može svakome izmamiti osmijeh na lice, onda je ovaj događaj upravo za tebe.

Naslovna

Na današnji dan

Godišnjica objavljivanja megapopularne arkadne videoigrice

Prije 37 godina na današnji je dan u Japanu objavljena videoigra Pac-Man. Do danas su uz nju odrastale generecije te je stekla svjetsku popularnost, koja još uvijek traje.

Steven Spielberg

Na današnji dan

Rođendan „kralja blockbustera“ zaslužnoga za poznate filmske ekranizacije

Na današnji je dan rođen jedan od najpoznatijih i najuspješnijih filmskih redatelja svih vremena koji je osvojio brojne nagrade za svoje prepoznatljive ekranizacije.

Žena koja spava

Rizici opasni za naše zdravlje kojima se svakodnevno izlažemo spavamo li predugo

8 zdravstvenih rizika predugoga spavanja

Iako bismo mnogo puta željeli produžiti svoj boravak u krevetu, možda ne bi bilo loše ustati na prvi zvuk alarma. Pročitajte koliko je štetno prekomjerno spavanje i koliko sna nam je zaista potrebno kako bismo se odmorili.

Marissa Nadler

Koncert u Tvornici kulture

Marissa Nadler, ljubimica nezavisne scene, donosi apokaliptični ton stihova

Marissa Nadler stiže u Zagreb u sklopu turneje koja prati njen aktualni album „Strangers". U njemu je ujedinila svoje slomljene, iskonske i napuštene muze.