Promijenite prehranu

Masnoće koje će poboljšati vaše zdravlje

Jaja

Konzumacijom tamne čokolade i orašastih plodova ne samo da ćete smanjiti rizik od srčanih bolesti, nego i proljepšati svoju kožu.

Prema istraživanjima u SAD-u dva od tri stanovnika te države imaju problema s pretilošću, a situacija nije mnogo bolja niti u Europi. Razlog leži u pretjeranoj konzumaciji nehranjivih masnoća koje debljaju i dovode do brojnih zdravstvenih problema poput začepljenja krvnih žila. No, konzumacijom samo nekih od namirnica koje preporučujemo možete poraditi na svome zdravlju i tako taj trend barem malo promijeniti.

1. Grčki jogurt  

Osim što je jako ukusan ovaj jogurt sadrži masne kiseline koje pomažu pri mršavljenju, utječu na bolji rad crijeva i pospješuju probavu.

2. Masna riba

Ribe poput lososa ili tune izvor su omega 3-masnih kiselina za koje je dokazano da smanjuju upale u tijelu, rizik od dijabetesa, te potiču izgradnju mišićne mase.

Riba, FOTO: Pixabay

3. Maslinovo ulje

Utječe na bolji rad srca, stoga ga svakako pokušajte uvrstiti u svoj svakodnevni obrok ili salatu.

4. Avokado

Ovo voće smanjuje razinu kolesterola u krvi, pa ćete lakše i brže mršavjeti i osloboditi se masnih naslaga.

Avokado, FOTO: Pixabay

5. Jaja

Iako se vjeruje da više od dva jaja tjedno povećavaju kolesterol u tijelu, čini se kako je riječ samo o misteriju, jer ova namirnica ne samo da sadrži omega 3-masne kiseline, nego i povećava razinu proteina u tijelu.

6. Orašasti plodovi

Orasi i bademi bogat su izvor nezasićenih masti, ali i vitamina E. Brojna su istraživanja dokazala da se njihovom redovitom konzumacijom smanjuje rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

Orašasti plodovi, FOTO: Pixabay

7. Kokos

Kokosovo ulje sadrži laurinsku kiselinu koja spriječava bolesti srca i pojave brojnih karcinoma, te smanjuje mogućnost infekcija u tijelu

8. Tamna čokolada

Iako je mnogi možda i ne vole, njezini hranjivi sastojci imaju anti-age efekt, oni usporavaju starenje kože.

Stoga, ako želite na vrijeme prevenirati pojedine bolesti pokušajte neke od ovih namirnica barem djelomično uvrstititi u svoju prehranu.

Komentari na članak

Vezani članci

Vessyl

Jednostavno izračunavanje kalorija

Vessyl - pametna čaša

Praćenje količine proteina, šećera, kofeina ili hidratacije tijela nikad nije bilo lakše.

Djevojka s laptopom

Deset savjeta

Bolje spriječiti nego liječiti: izbori zbog kojih ćete požaliti

Većina mladih se našla u situaciji kada je bilo neizbježno reći: „Eh, da barem nisam to napravio.“ Izbjegavanje ovih izbora pomoći će vam u izgradnji uspješnijeg i zadovoljnijeg životnog puta.

Kako pokrenuti vlastiti blog?

Kako pokrenuti vlastiti blog?

Osnivanje bloga u samo nekoliko koraka

Filip Janečić student je završne godine diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima te za Studentski.hr otkriva što je sve potrebno kako biste mogli osnovati vlastiti blog.

Happy Couple

Istinite ispovijesti s katastrofalnih spojeva

Greške kojima ćete potpuno upropastiti prvi spoj i izbjeći drugi

Muškarci su iskreno priznali što ih potpuno odbije na prvom spoju. Provjerite koje greške ne smijete učiniti kako biste izbjegli gastritis i grčeve nastale zbog lošeg prvog spoja.

MZOS logo

Konferencija Nacionalnog povjerenstva za kontrolu prehrane studenata

Reforma subvencionirane prehrane u menzama otvorila mnoga vrata za unaprjeđenje studentskog standarda

Uložena su značajna sredstva u opremanje novih studentskih restorana te ulazak novih restorana u sustav subvencionirane prehrane kako bi se omogućila bolja dostupnost subvencionirane prehrane što većem broju studenata.