Promijenite prehranu

Masnoće koje će poboljšati vaše zdravlje

Jaja

Konzumacijom tamne čokolade i orašastih plodova ne samo da ćete smanjiti rizik od srčanih bolesti, nego i proljepšati svoju kožu.

Prema istraživanjima u SAD-u dva od tri stanovnika te države imaju problema s pretilošću, a situacija nije mnogo bolja niti u Europi. Razlog leži u pretjeranoj konzumaciji nehranjivih masnoća koje debljaju i dovode do brojnih zdravstvenih problema poput začepljenja krvnih žila. No, konzumacijom samo nekih od namirnica koje preporučujemo možete poraditi na svome zdravlju i tako taj trend barem malo promijeniti.

1. Grčki jogurt  

Osim što je jako ukusan ovaj jogurt sadrži masne kiseline koje pomažu pri mršavljenju, utječu na bolji rad crijeva i pospješuju probavu.

2. Masna riba

Ribe poput lososa ili tune izvor su omega 3-masnih kiselina za koje je dokazano da smanjuju upale u tijelu, rizik od dijabetesa, te potiču izgradnju mišićne mase.

Riba, FOTO: Pixabay

3. Maslinovo ulje

Utječe na bolji rad srca, stoga ga svakako pokušajte uvrstiti u svoj svakodnevni obrok ili salatu.

4. Avokado

Ovo voće smanjuje razinu kolesterola u krvi, pa ćete lakše i brže mršavjeti i osloboditi se masnih naslaga.

Avokado, FOTO: Pixabay

5. Jaja

Iako se vjeruje da više od dva jaja tjedno povećavaju kolesterol u tijelu, čini se kako je riječ samo o misteriju, jer ova namirnica ne samo da sadrži omega 3-masne kiseline, nego i povećava razinu proteina u tijelu.

6. Orašasti plodovi

Orasi i bademi bogat su izvor nezasićenih masti, ali i vitamina E. Brojna su istraživanja dokazala da se njihovom redovitom konzumacijom smanjuje rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

Orašasti plodovi, FOTO: Pixabay

7. Kokos

Kokosovo ulje sadrži laurinsku kiselinu koja spriječava bolesti srca i pojave brojnih karcinoma, te smanjuje mogućnost infekcija u tijelu

8. Tamna čokolada

Iako je mnogi možda i ne vole, njezini hranjivi sastojci imaju anti-age efekt, oni usporavaju starenje kože.

Stoga, ako želite na vrijeme prevenirati pojedine bolesti pokušajte neke od ovih namirnica barem djelomično uvrstititi u svoju prehranu.

Komentari na članak

Vezani članci

Čitanje u 2018.

„Bezbolno“ čitanje

5 savjeta koji će vam pomoći da više čitate u 2018. godini

Ako ne čitate knjige ili ste dugogodišnji knjigoljubac, ali ste već neko vrijeme stavili čitanje na pauzu s obzirom na to da imate puno obveza na fakultetu ili ste se jednostavno ulijenili, mi vam nudimo rješenja kako da povratite izgubljenu motivaciju.

Povrće - Naslovna

Pravilna konzumacija namirnica

Koliko dugo nakon isteka roka trajanja možete konzumirati hranu

Čitajući između redaka natpise „Najbolje kupiti do“ i „Najbolje upotrijebiti do“, nekada je teško odlučiti što to zapravo znači. Većina tih natpisa pripada kategoriji koja se odnosi na kvalitetu proizvoda, ali ne i na sigurnost.

Zobene pahuljice s voćem

Zob definitivno nije dosadna i bezukusna

Zobene pahuljice za energičan početak dana

Nema bolje motivacije za ustajanje ujutro od pomisli na fini doručak. Osim okusa, bilo bi dobro i da je doručak hranjiv i zdrav. Zobene pahuljice sjajan su izbor za dobar početak dana. Donosimo vam neke prednosti ove žitarice te prijedloge za serviranje.

naslovna

Studentske financije

Savjeti za odgovorno upravljanje novcem

Možda biste s dobrim planom raspodjele svoga budžeta na kraju mjeseca uspjeli ponekad biti u plusu. Otkrivamo vam kako u tome uspjeti.

Vino

Novo istraživanje

Crno vino je zdravo poput vježbanja

Zahvaljujući studiji provedenoj u Kanadi, ljubitelji vina imaju razlog više za uživanje u bogatoj kombinaciji mirisa i okusa.