Promijenite prehranu

Masnoće koje će poboljšati vaše zdravlje

Jaja

Konzumacijom tamne čokolade i orašastih plodova ne samo da ćete smanjiti rizik od srčanih bolesti, nego i proljepšati svoju kožu.

Prema istraživanjima u SAD-u dva od tri stanovnika te države imaju problema s pretilošću, a situacija nije mnogo bolja niti u Europi. Razlog leži u pretjeranoj konzumaciji nehranjivih masnoća koje debljaju i dovode do brojnih zdravstvenih problema poput začepljenja krvnih žila. No, konzumacijom samo nekih od namirnica koje preporučujemo možete poraditi na svome zdravlju i tako taj trend barem malo promijeniti.

1. Grčki jogurt  

Osim što je jako ukusan ovaj jogurt sadrži masne kiseline koje pomažu pri mršavljenju, utječu na bolji rad crijeva i pospješuju probavu.

2. Masna riba

Ribe poput lososa ili tune izvor su omega 3-masnih kiselina za koje je dokazano da smanjuju upale u tijelu, rizik od dijabetesa, te potiču izgradnju mišićne mase.

Riba, FOTO: Pixabay

3. Maslinovo ulje

Utječe na bolji rad srca, stoga ga svakako pokušajte uvrstiti u svoj svakodnevni obrok ili salatu.

4. Avokado

Ovo voće smanjuje razinu kolesterola u krvi, pa ćete lakše i brže mršavjeti i osloboditi se masnih naslaga.

Avokado, FOTO: Pixabay

5. Jaja

Iako se vjeruje da više od dva jaja tjedno povećavaju kolesterol u tijelu, čini se kako je riječ samo o misteriju, jer ova namirnica ne samo da sadrži omega 3-masne kiseline, nego i povećava razinu proteina u tijelu.

6. Orašasti plodovi

Orasi i bademi bogat su izvor nezasićenih masti, ali i vitamina E. Brojna su istraživanja dokazala da se njihovom redovitom konzumacijom smanjuje rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

Orašasti plodovi, FOTO: Pixabay

7. Kokos

Kokosovo ulje sadrži laurinsku kiselinu koja spriječava bolesti srca i pojave brojnih karcinoma, te smanjuje mogućnost infekcija u tijelu

8. Tamna čokolada

Iako je mnogi možda i ne vole, njezini hranjivi sastojci imaju anti-age efekt, oni usporavaju starenje kože.

Stoga, ako želite na vrijeme prevenirati pojedine bolesti pokušajte neke od ovih namirnica barem djelomično uvrstititi u svoju prehranu.

Komentari na članak

Vezani članci

Putovanje

Svjetski rekorder u putovanjima

Henrik Jeppesen otkriva trikove za put oko svijeta s ograničenim budžetom

Henrik Jeppesen oborio je rekord kao najmlađa osoba koja je ikada obišla cijeli svijet. Pritom je posjetio više od 1000 najluksuznijih svjetskih hotela besplatno, nudeći im samo promidžbu preko svojega bloga te je večerao u 200 najbolje ocijenjenih restorana na svijetu.

FOTO: i.imgflip.com

Savjeti za bolje raspoloženje

Krećite se, promijenite navike i prebrodite krizu

Svatko od nas može pasti u depresiju, no srećom, postoje načini da se iz nje izvučete u što kraćem roku.

Trčanje

Učinite vježbanje lakšim

Besplatne aplikacije zahvaljujući kojima nećete morati ići u teretanu

Donosimo vam pet najboljih aplikacija koje će vam pomoći da se vrlo brzo vratite u top formu.

Povrće

Čuvanje namirnica

Kreativni načini kako će vam hrana duže trajati

Zbog krivog načina držanja hrane može nam se dogoditi da moramo prisilno baciti neiskorištene namirnice. Ponekim savjetima pomoći ćemo vam da produljite vijek trajanja hrane, a na taj način i uštedite novac.

Gril, pljeskavice, roštilj; IZVOR: https://pixabay.com/en/burgers-fire-grill-grilling-1839090/

Zdravi ljetni dani

Transformacije ljetnih zalogaja koje morate isprobati ovo ljeto

Ljeto je dobro doba za početak uvođenja malih promjena u prehranu i eksperimentiranje u vlastitoj kuhinji. Izmijenite omiljeni obrok ili napitak i počastite sebe na novi način.