Promijenite prehranu

Masnoće koje će poboljšati vaše zdravlje

Jaja

Konzumacijom tamne čokolade i orašastih plodova ne samo da ćete smanjiti rizik od srčanih bolesti, nego i proljepšati svoju kožu.

Prema istraživanjima u SAD-u dva od tri stanovnika te države imaju problema s pretilošću, a situacija nije mnogo bolja niti u Europi. Razlog leži u pretjeranoj konzumaciji nehranjivih masnoća koje debljaju i dovode do brojnih zdravstvenih problema poput začepljenja krvnih žila. No, konzumacijom samo nekih od namirnica koje preporučujemo možete poraditi na svome zdravlju i tako taj trend barem malo promijeniti.

1. Grčki jogurt  

Osim što je jako ukusan ovaj jogurt sadrži masne kiseline koje pomažu pri mršavljenju, utječu na bolji rad crijeva i pospješuju probavu.

2. Masna riba

Ribe poput lososa ili tune izvor su omega 3-masnih kiselina za koje je dokazano da smanjuju upale u tijelu, rizik od dijabetesa, te potiču izgradnju mišićne mase.

Riba, FOTO: Pixabay

3. Maslinovo ulje

Utječe na bolji rad srca, stoga ga svakako pokušajte uvrstiti u svoj svakodnevni obrok ili salatu.

4. Avokado

Ovo voće smanjuje razinu kolesterola u krvi, pa ćete lakše i brže mršavjeti i osloboditi se masnih naslaga.

Avokado, FOTO: Pixabay

5. Jaja

Iako se vjeruje da više od dva jaja tjedno povećavaju kolesterol u tijelu, čini se kako je riječ samo o misteriju, jer ova namirnica ne samo da sadrži omega 3-masne kiseline, nego i povećava razinu proteina u tijelu.

6. Orašasti plodovi

Orasi i bademi bogat su izvor nezasićenih masti, ali i vitamina E. Brojna su istraživanja dokazala da se njihovom redovitom konzumacijom smanjuje rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

Orašasti plodovi, FOTO: Pixabay

7. Kokos

Kokosovo ulje sadrži laurinsku kiselinu koja spriječava bolesti srca i pojave brojnih karcinoma, te smanjuje mogućnost infekcija u tijelu

8. Tamna čokolada

Iako je mnogi možda i ne vole, njezini hranjivi sastojci imaju anti-age efekt, oni usporavaju starenje kože.

Stoga, ako želite na vrijeme prevenirati pojedine bolesti pokušajte neke od ovih namirnica barem djelomično uvrstititi u svoju prehranu.

Komentari na članak

Vezani članci

stres

Briga za zdravlje

U pet jednostavnih koraka do smanjenja blagdanskog stresa

Iako lijepo, blagdansko razdoblje sa sobom donosi i mnogo stresa. Uz nervozu oko sitnica poput odabira darova za najmilije, za studente su tu i akademske obaveze koje su se odjednom nagomilale. Ako vam je dosta svega i trebate pomoć kako biti opušteniji i zdraviji, ovo je tekst za vas.

Sreća3

Kako živjeti dulje

Znatiželja, trčanje i kava dokazano produljuju život

Nekoliko jednostavnih aktivnosti pomoći će vam da učinite svoj život duljim, zdravijim i nadajmo se, sretnijim.

worried1

Pomoć pri donošenju važnih odluka

Kratki vodič za odabir zanimanja

Prije nego odabreš zanimanje, potrebno je učiniti nekoliko važnih koraka. Za početak, važno je definirati svoje interese i dobro se informirati.

Andrea Dugandžić - Fit vodič - naslovna vodiča

Naučite kako pravilno vježbati

Studentica svima poklanja besplatan vodič za mršavljenje!

Andrea se već duže vrijeme bavi bodybuildingom i fitnessom pa je odlučila na temelju svojega znanja napisati ovaj vodič te, iako je student, pokloniti ga.

Čaj za sve

Napitak koji rješava sve probleme

Devet razloga zašto piti čaj svaki dan

Kako kažu znalci s Wikipedije, čaj uživa veliku popularnost u svijetu: drugo najkonzumiranije piće nakon vode upravo je ovaj biljni pripravak.