Promijenite prehranu

Masnoće koje će poboljšati vaše zdravlje

Jaja

Konzumacijom tamne čokolade i orašastih plodova ne samo da ćete smanjiti rizik od srčanih bolesti, nego i proljepšati svoju kožu.

Prema istraživanjima u SAD-u dva od tri stanovnika te države imaju problema s pretilošću, a situacija nije mnogo bolja niti u Europi. Razlog leži u pretjeranoj konzumaciji nehranjivih masnoća koje debljaju i dovode do brojnih zdravstvenih problema poput začepljenja krvnih žila. No, konzumacijom samo nekih od namirnica koje preporučujemo možete poraditi na svome zdravlju i tako taj trend barem malo promijeniti.

1. Grčki jogurt  

Osim što je jako ukusan ovaj jogurt sadrži masne kiseline koje pomažu pri mršavljenju, utječu na bolji rad crijeva i pospješuju probavu.

2. Masna riba

Ribe poput lososa ili tune izvor su omega 3-masnih kiselina za koje je dokazano da smanjuju upale u tijelu, rizik od dijabetesa, te potiču izgradnju mišićne mase.

Riba, FOTO: Pixabay

3. Maslinovo ulje

Utječe na bolji rad srca, stoga ga svakako pokušajte uvrstiti u svoj svakodnevni obrok ili salatu.

4. Avokado

Ovo voće smanjuje razinu kolesterola u krvi, pa ćete lakše i brže mršavjeti i osloboditi se masnih naslaga.

Avokado, FOTO: Pixabay

5. Jaja

Iako se vjeruje da više od dva jaja tjedno povećavaju kolesterol u tijelu, čini se kako je riječ samo o misteriju, jer ova namirnica ne samo da sadrži omega 3-masne kiseline, nego i povećava razinu proteina u tijelu.

6. Orašasti plodovi

Orasi i bademi bogat su izvor nezasićenih masti, ali i vitamina E. Brojna su istraživanja dokazala da se njihovom redovitom konzumacijom smanjuje rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

Orašasti plodovi, FOTO: Pixabay

7. Kokos

Kokosovo ulje sadrži laurinsku kiselinu koja spriječava bolesti srca i pojave brojnih karcinoma, te smanjuje mogućnost infekcija u tijelu

8. Tamna čokolada

Iako je mnogi možda i ne vole, njezini hranjivi sastojci imaju anti-age efekt, oni usporavaju starenje kože.

Stoga, ako želite na vrijeme prevenirati pojedine bolesti pokušajte neke od ovih namirnica barem djelomično uvrstititi u svoju prehranu.

Komentari na članak

Vezani članci

Crne cipele

Sam svoj majstor

Jednostavni trikovi pomoću kojih ćete svaku tvrdu cipelu učiniti udobnom

I najuži i najtvrđi model cipela može se prilagoditi vašem stopalu uz malo topline ili hladnoće.

Početnik

Prilagodite vježbanje sebi

Izaberite svoju idealnu teretanu pomoću ovih pet pitanja

Nisu sve teretane za svakoga. Ovisno o Vašim željama i predispozicijama, nudimo Vam nekoliko savjeta kako odabrati pravu teretanu.

Mrkva

Studentska kuhinja

Za uštedu u studentskom džepu: biljke koje je moguće ponovo uzgojiti

Donosimo vam neke od povrtnih biljaka koje je moguće ponovo uzgojiti.

Jasna Ožanić

Britansko istraživanje

Možete li nadmašiti novinare po količini ispijanja kave?

Zaboravite da su policajci i detektivi jedini koji po cijele dane sjede za uredskim stolom i ispijaju šalice kave, jer postoje oni koji su o kavi ovisniji od njih.

bolesna

Podignite imunitet i pročistite sinuse

Savršeni smoothie za brzo ozdravljenje

Nudimo vam recept za brz, jednostavan i ukusan smoothie, uz koji ćete ozdraviti u tren oka.