Savjeti za lijene

Kako ostati u formi uz minimalan trud

Trčanje

Tijelo u formi nije rezervirano samo za ljeto, čak i ako niste motivirani za vježbanje. Evo kako možete održati kondiciju bez obzira na vremenske prilike i nedostatak vremena zbog studentskih obaveza.

Listopadski dani donijeli su ružno vrijeme i brojne obaveze koje jednostavno ubijaju volju za vježbanjem. Ako želiš održati formu i motivaciju za vježbanje uz prenatrpan raspored, a pada ti mrak na oči kada se zamisliš kako vježbaš u teretani ispred ogledala, onda najmanje što možeš učiniti je slijediti ovih par trikova.

Pokreni se

Tko kaže da se kalorije mogu potrošiti samo u teretani? Vježbe možeš ubaciti i u svoju svakodnevicu: izbjegavaj lift, umjesto tramvajem prošeći jednu dužinu tramvajske stanice više, sjedenje u kafiću zamijeni zajedničkim šetnjama s prijateljima. Kretanjem se oslobađa hormon sreće. Prava aktivnost može ti pomoći da se oslobodiš stresa. Paleta izbora je široka, a ti samo trebaš izabrati. Ako ništa drugo, pusti omiljenu glazbu i pleši po sobi.

Male vježbe tijekom dana

Uz spomenuto izbjegavanje lifta i više hodanja, puno je trikova kako biti aktivan. Na primjer, ako čekaš u redu, možeš raditi vježbe za stražnjicu. Stezanjem i opuštanjem mišića učvršćuješ stražnicu. Isto je i s trbuhom. A kada moraš dugo sjediti, potrudi se sjediti uspravno i disati duboko.

Malim ciljevima do velikih rezultata

Ostani motiviran. Ne trebaš zato lijepiti slike fitnessa po društvenim mrežama. Važno je da ti znaš cilj. Uz mnogobrojne aplikacije, zadatak će ti biti lakši. Fitness u 30 dana, brojač koraka, aplikacija za trčanje... Možeš birati. Neka ti tvoj pametni telefon postane saveznik u nečemu korisnom, osim u ljenčarenju.

FOTO: Pixabay

Naspavaj se

Ovaj savjet nije teško slijediti. Zadnja istraživanja pokazala su da s dovoljnom količinom sna, organizam manje vapi za slatkim ili slanim namirnicama. Uz lijep ten, dovoljna količina sna znači da ćeš manje posezati za prezaslađenim energetskim napicima kako ne bi zaspao na predavanjima.

Nemoj sjediti dok gledaš televiziju

Ustani i iskoristi to vrijeme. Umjesto izležavanja, napravi nekoliko serija čučnjeva, trbušnjaka i izdržaja. Bit će lakše jer ćeš biti koncentriran na sadržaj na televiziji.

Barem 10 minuta dnevno posveti vježbanju

Zadaj si setove vježbi i odvoji barem deset minuta za vježbanje. Možeš i u pauzama od učenja jer ćeš na taj način „razbuditi“ organizam.

IZVOR: Flickr

Komentari na članak

Vezani članci

William Kamkwamba

Upoznajte mladog inovatora koji je oduševio svijet

William Kamkwamba - 'Dječak koji je zauzdao vjetar'

Upoznajte mladog Williama Kamkwambu: inženjera, inovatora i autora iz Malawija čija će vas priča zasigurno inspirirati i motivirati.

tfe

Razgovor s Tonijem Milunom

„Dajte se u nešto, nemate pojma što će se iz toga izroditi!”

Matematiku voli cili svit. Možda ne, ali su je zasigurno mnogi zavoljeli zbog Tonija Miluna. Zahvaljujući entuzijazmu i upornosti, uspio je učiniti matematiku primamljivom i popularizirati „online” učenje. Čak i ako vam je matematika mrska, možda vas Toni Milun motivira za nešto drugo.

Ljetne pripreme za plažu

Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.

5. Motivacijski govori u KMS

Pokretanje promjena

Motivacijski govori pomiču sve granice u splitskom Klubu mladih

Marko Kumrić, Ana Krolo, Ivan Baranović, Maja Jurišić, Danijell Nikolla, Erik Lončar, Boris Miodrag i Nenad Ćuk gostuju na novom izdanju motivacijskih govora u splitskom Klubu mladih.

društvene mreže1

Život u stvarnosti

Zašto je dobro uzeti pauzu od društvenih mreža

Danas je ovisnost o društvenim mrežama postala ozbiljan problem koji su u svijetu prepoznale čak i klinike za liječenje ovisnosti. Ako smatraš kako su društvene platforme počele utjecati na kvalitetu tvog života, onda je vrijeme da se posvetiš čitanju ovog članka u kojem ti donosimo samo neke od čari života u stvarnosti.