Priprema, pozor, ljeto!

Iskorakom do savršenih nogu: tridesetodnevni izazov!

Iskorak

„Ljeto dolazi” – fraza koja nam ledi krv u žilama. Evo kako bezbrižno uskočiti u ljetne krpice.

Sunce nas sve više grije, što znači da je stiglo vrijeme za kratke hlačice, haljine i suknjice. Jeste li spremni?

Ako je odgovor ne, donosimo vam tridesetodnevni izazov koji se sastoji od jedne jedine vježbe – iskoraka.

Iskorak je vježba koja aktivira sve mišiće donjeg dijela tijela – oblikuje listove, bedra i stražnjicu, i to kako bi vam sitne ljetne krpice stajale što bolje.

Osim toga, ako se izvodi pravilno, djeluje i na mišiće trbuha i donjeg dijela leđa.

Iskorak se, baš kao što mu i ime govori, sastoji od iskoraka jednom nogom prema naprijed te savijanjem obje noge u koljenu u čučanj. Ruke mogu stajati sa strane ili na bokovima, dok oni odvažniji mogu uzeti bučice ili dvije bočice od pola litre napunjene vodom (ili pijeskom) te pri svakom iskoraku podizati ruke iznad glave ili prema naprijed.

Evo kako izgleda raspored izazova prema danima:

Dan 1 – 20 iskoraka

Dan 2 – 25 iskoraka

Dan 3 – 30 iskoraka

Dan 4 – 35 iskoraka

Dan 5 – 40 iskoraka

Dan 6 – 45 iskoraka

Dan 7 – 50 iskoraka

Dan 8 – odmor

Dan 9 – 55 iskoraka

Dan 10 – 60 iskoraka

Dan 11 – 65 iskoraka

Dan 12 – 70 iskoraka

Dan 13 – 75 iskoraka

Dan 14 – 80 iskoraka

Dan 15 – 85 iskoraka

Dan 16 – odmor

Dan 17 – 90 iskoraka

Dan 18 – 95 iskoraka

Dan 19 – 100 iskoraka

Dan 20 – 105 iskoraka

Dan 21 – 110 iskoraka

Dan 22 – 115 iskoraka

Dan 23 – 120 iskoraka

Dan 24 – odmor

Dan 25 – 125 iskoraka

Dan 26 – 130 iskoraka

Dan 27 – 135 iskoraka

Dan 28 – 140 iskoraka

Dan 29 – 145 iskoraka

Dan 30 – 150 iskoraka

Za što lakšu usporedbu „prije i poslije”, uslikajte se prvi dan te usporedite tu sliku s onom nakon 30 dana.

Kako biste bili sigurni da vježbu izvodite pravilno, prije nego što počnete s izazovom, pogledajte video:

Komentari na članak

Vezani članci

Voće i povrće

Rastući svjetski pokret

50 000 ljudi postat će vegani ovoga siječnja

Neki ljudi odlučuju se za veganstvo zbog ljubavi prema životinjama, drugi se žele osjećati bolje i biti vitalniji, trećima je važno pomoći planetu, a neki zbog ptičje gripe i drugih pošasti povezanih s jedenjem mesa, mlijeka ili jaja. Neovisno o razlozima, čak 50 000 ljudi se obvezalo da će postati vegani još ovog siječnja.

plank

"Plank challenge"

Jedna vježba, četiri minute, 28 dana, novo tijelo

Prihvati izazov s tisućama ljudi diljem svijeta i dovedi svoje tijelo u formu

Studenti Bernaysa

Iskorak najmlađeg hrvatskog visokog učilišta

Bernays predstavio najinovativnije studije turizma u Hrvatskoj

– Nakon što smo našim studijskim programima dali snažan doprinos kvaliteti tržišta komunikacija, odlučili smo napraviti iskorak u studije turizma, područje gospodarstva kojem je u Hrvatskoj prijeko potreban vrhunski educiran kadar. Želimo biti dio rješenja za ključni problem hrvatskog turizma, nedostatak kvalitetnog kadra, što vjerujem da ovim najmlađim i sigurno aktualnim potrebama najprilagođenijim studijskim programima možemo postići. – rekao je dekan Bernaysa.

Traveling couple

Životna „to-do” lista

Pitat će te starost, gdje ti je bila mladost

Mladost iskoristite na najbolji mogući način jer bi vam se, u protivnom, moglo dogoditi da ostatak života provedete pitajući se što bi bilo kad bi bilo. Zato vam donosimo popis stvari koje morate napraviti dok ste još mladi jer poslije možda nećete imati vremena, a ni prilike.

Naslovna

Apokalipsa na vidiku

Izazov studentskog života: Pet dana bez kave

Pet dana bez kave je jedan od relativno popularnijih izazova/istraživanja na internetskim prostranstvima. Odlučili smo ga iskušati i saznati njegove pozitivne i negativne strane.