Poboljšajte svoje zdravlje

Detoksikacija organizma nakon brutalnog vikenda

Detoksikacija

Nakon što ste za vikend popili prevelike količine alkohola i pojeli sve ono što se nalazi na listi nezdrave hrane, pravo je vrijeme za malo čišćenja organizma.

Svaki ponedjeljak imamo grižnju savjesti kada se sjetimo što smo sve pojeli, koliko smo alkohola popili za vikend i svaki put si govorimo da to više nećemo ponoviti. Ali, naravno, kakva je zabava jesti salatice i piti samo vodu? Sasvim je u redu dopustiti si poneki cheat day (ne baš svaki dan), ali nema koristi gristi se kasnije kada možemo na zdrav način detoksicirati organizam i brzo se oporaviti.

Nakon previše šećera

Ako pripadate onoj brojnijoj skupini ljudi kojoj ne može proći dan a da ne pojede neke kekse, krafnu, kolač, čokoladu i slično, onda znate kakve mogu biti posljedice pretjerane konzumacije šećera. Od glavobolje, lagane vrtoglavice pa do umora, previše šećera uistinu može pokvariti dan, a i zdravlje.

FOTO: Flickr

Za detoksikaciju nakon unošenja previše šećera hranite se namirnicama bogatim vlaknima; orašastim plodovima, ribom i povrćem. Visok sadržaj vlakana pomaže detoksikaciji organizma od svih mogućih štetočina. Također, kao odličan prirodni diuretik preporuča se zeleni čaj s limunom nakon kojega će kroz urin izaći sve toksično iz organizma.

Nakon previše alkohola

Ako ste za vikend popili previše čašica koje su se na kraju pretvorile u teški jutarnji mamurluk, trebat će vam možda malo duže za potpunu detoksikaciju, ali uvijek postoje prirodni načini kako ublažiti simptome mamurluka.

FOTO: Flickr

Za početak pijte puno, puno i puno vode. I ptice na grani znaju da nakon previše alkohola tijelo počinje dehidrirati zbog čega je voda obavezna. U nju možete dodati i limuna, time dodajete vitamine i malo dižete svoju energiju.

Hrana jutro nakon pijančevanja i nije najbolja ideja, ali opet je bitno nešto pojesti pa je tu najbolja opcija banana koja je puna kalija, a on je odličan za čišćenje od alkohola. Iako je vježbanje zadnja stvar koju želite raditi dan nakon izlaska, ono će vam pomoći da kroz znoj alkohol izađe, potaknuti vas da pijete više vode i ubrzat će vam puls – a svime time ćete se brže oporaviti.

Nakon previše slane hrane

Kada smo na nekom rođendanu u stanu s ekipom, smiješno je uopće pričati o zdravoj hrani jer ono što se najčešće jede su pizze, čipsevi, i razne druge grickalice. U redu je jesti takvu hranu s vremena na vrijeme, ali češća konzumacija nije najbolji izbor jer takva hrana sadrži mnogo nezdravih masti.

FOTO: Flickr

Ako ste za vikend pojeli previše slane hrane, dinje, prokulice i njima slično voće i povrće odlične su za detoksikaciju jer će pomoći da se smanji zadržavanje vode u vašem tijelu. Ako ipak niste za ovakav način prehrane, probajte izbjegavati obrađenu i zapakiranu hranu. Znamo da je to za studente najlakši i najjeftiniji način prehrane, ali takva hrana nažalost ima velike količine natrijeva klorida i ne preporuča se njezino često konzumiranje.

Komentari na članak

Vezani članci

Sat

Ljetno računanje vremena

Pomicanje sata negativno utječe na naše zdravlje

Svaka promjena koja narušava naš san negativno se odražava na naše zdravlje. Tako i pomicanje sata za jedan sat unaprijed može izazvati srčani i moždani udar.

Tetoviranje

Tetoviranje

Prva tetovaža: sve što trebaš znati!

Odlučni ste u namjeri da svoje tijelo ukrasite tetovažom? Saznajte što sve morate uzeti u obzir kako bi taj proces prošao što bezbolnije, a i kako ne bi izazvao naknadna žaljenja.

Naslovna

Gastro-pogled na proteklu godinu

FOTO i VIDEO: 16 najpopularnijih gastronomskih trendova u 2016. godini

2016. je godina pri kraju. Osim nove glazbe, filmova i modnih trendova, s užitkom se prisjećamo gastronomskih trendova, i to onih najluđih i vrlo fotogeničnih za kojima je cijeli internet poludio.

Vježbanje

Rekreacija bez bolova

Učinkovite metode za izbjegavanje ozljeda od trčanja

Trčanje je popularan oblik rekreacije. Osim što nam pomaže da se na kratko riješimo svih briga i uz to povećamo kondiciju, trčanje može dovesti do mnogih ozljeda, kako kod novih, tako i kod iskusnijih trkača. Kako biste ih izbjegli, važno je znati ih prepoznati i ukloniti uzroke ozljeda.

Produktivnost2

Ususret ispitima

Savjeti za povećanje koncentracije i produktivnosti

Nakon ovih pet ključnih koraka uspjet ćete se koncentrirati na skriptu ispred vas.