Fakultet organizacije i informatike

Veliki uspjeh studenata FOI-ja na natjecanju Event Management Contest

Fakultet organizacije i informatike(FOI)

Tim s FOI-ja osvojio je treće mjesto na studentskom natjecanju u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za proizvod "The Famous Grouse".

Event Management Contest studentsko je natjecanje u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za premium brend viskija The Famous Grouse u organizaciji Coca-Cole i studentske organizacije eSTUDENT. Na natjecanju su mogli sudjelovati redovni ili izvanredni studenti/ce koji studiraju na području Republike Hrvatske. Ines Belac, Tea Jurašić, Anja Slobodnjak i Anto Tomaš članovi su uspješnog tima s FOI-ja koji je na natjecanju osvojio treće mjesto.

Natjecanje studentima omogućava da testiraju svoju kreativnost i organizacijske vještine na stvarnim primjerima iz prakse. Tako se oni mogu naći u ulozi brend menadžera te osmišljavati razna tematska i edukativna događanja te promociju kroz društvene mreže s ciljem podizanja svijesti o brendu proizvoda. Za natjecatelje je trebalo osmisliti promotivne aktivnosti za proizvod The Famous Grouse na način da, uz dobiven budžet od 75 000 kn, detaljno organiziraju minimalno 10 promotivnih događaja na kojima se promovira sam proizvod – ali uz naglasak na učenje o viskiju i poticanju umjerene konzumacije alkohola.

Tea i Anja su studentice treće godine preddiplomskog studija Poslovni sustavi, Ines je treća godina na preddiplomskom studiju Informacijski sustavi, dok je Anto student prve godine diplomskog studija Baze podataka i baze znanja.Nakon što su vidjeli oglas na CPSRK portalu, bez razmišljanja su se odlučili prijaviti. Prije svega im je bilo važno steći iskustvo, probati nešto novo i drugačije, a dodatno ih je motivirao i certifikat za sudjelovanje te primamljiva novčana nagrada. Ističu kako svakome od njih leži određeno područje potrebno za natjecanje, stoga im je spajanje međusobnih znanja i vještina unutar tima dalo snagu i motivaciju.

Nakon predaje rješenja zadatka, 10 najboljih timova ušlo je u finale natjecanja te je svaki od timova prisustvovao konzultacijama s gospodinom Filipom Vrbancom koje su im pomogle da potvrde ideju svog rješenja, a osim toga, svaki je tim dobio i priliku da predstavi svoje rješenje pred upravom Coca-Cole. Finalna prezentacija i njeno predstavljanje morala je biti na engleskom jeziku, a nakon što su uspješno predstavili svoje rješenje, FOI tim je odgovarao na pitanja. Ovaj vrlo uspješan tim naglašava kako su im upravo konzultacije pomogle da razrade svoju ideju i do najsitnijeg detalja te spremno predstave svoje rješenje u finalu.

– Budući da su svi timovi kroz natjecanje prolazili individualno, nismo previše uspostavili komunikaciju s njima i ne znamo s kojih fakulteta dolaze, ali od prvog trenutka konkurencija je bila vrlo velika i nismo niti pomislili da su lošiji od nas, a svaka se ideja s razlogom našla u top 10. – poručuju FOI-jevci.

Osvojenim trećim mjestom su kao nagradu dobili personaliziranu bocu The Famous Grouse viskija i certifikat koji potvrđuje osvojeno mjesto. Svi sudionici su ostvarili i mogućnost dobivanja prakse u Coca-Cola kompaniji.

– Najveću korist vidimo u samom iskustvu kojeg smo stekli u završnom izlaganju i dokazali smo sami sebi da možemo postići mnogo ukoliko se potrudimo. Dobili smo odlične komentare za prezentaciju i iznesene ideje, a najljepši feedback dobili smo upravo od direktorice prodaje Coca-Cola Adria. Ovaj uspjeh će puno značiti u našim životopisima i bit će jedna od važnijih stvari koje smo postigli, ali tu ne želimo stati – ističu.

Udruga eSTUDENT pružila im je priliku za koju, kako kažu, nisu niti svjesni da su je imali i pritom još iskoristili. Prezentacija pred Upravom Coca-Cole te razgovori s ljudima koji tamo rade predstavljala im je veliku čast. 

– Želimo svima poručiti da iskoriste prilike za bilo kakav oblik natjecanja jer kakav god on bio donijet će iskustvo, poznanstva koja možda ne odmah, ali kasnije, mogu jako puno značiti i pomoći u daljnjem obrazovanju i pronalaženju posla, – poručili su i još jednom se zahvalili svima koji su im pomogli u realizaciji njihove izvrsne ideje.

Komentari na članak

Vezani članci

Završen Zagreb Government Jam

„Global Government Jam”

U samo 48 sati studenti došli do platforme koja omogućuje kreiranje studijskog programa prema njihovim potrebama

Na prvom zagrebačkom izdanju „Government Jama” generirano je više od 70 grubih ideja, a titulu najbolje odnijela je platforma koja omogućuje studentima kreiranje studijskog programa prema njihovim potrebama, od odabira kolegija i praksi, preko povezivanja s mentorima i kolegama, sve do profesionalnog savjetovanja.

SCZG dvorište

Prilika za studente Sveučilišta u Zagrebu

Osmislite vizualni identitet zagrebačke Smotre Sveučilišta

Studenti Sveučilišta u Zagrebu mogu sudjelovati u osmišljavanju vizualnog identiteta Smotre Sveučilišta koja će se održati u prostorima Studentskog centra od 17. do 19. studenog 2016. godine.

Logo ICM Croatia 2013.

ELSA Hrvatska prošlog tjedna u Opatiji ugostila studente prava iz cijele Europe

Uspješno održan International Council Meeting Croatia 2013 (ICM Croatia)

Prošlog tjedna u Opatiji održan je međunarodni susret studenata prava iz cijele Europe pod nazivom International Council Meeting Croatia 2013 (ICM Croatia). Susret je trajao od 27. do 2. studenoga.

Sveučilište Sjever

Radionica na Sveučilištu Sjever

Studenti prezentiraju ideje razvoja naselja u sklopu „ISD Uni-a“ vrijednog preko 168 tisuća eura

Projektom „ISD Uni“ povećava se obrazovna ponuda predmetnih lokalnih visokoškolskih ustanova, a u njegovu će sklopu studenti prezentirati svoje ideje vezane za integrirani razvoj naselja Ludbreg, Prelog i Varaždin.

Održan sastanak projekta Mov’in Europe u Šibeniku

Erasmus Student Network Hrvatska

Postanite ambasadori projekta Mov’in Europe

Mov'in Europe jedan je od projekata ESN-a koji promovira mobilnost kao stil života. I vi možete postati ambasadori projekta i uključiti se u zabavnu #hookedonME kampanju.