Fakultet organizacije i informatike

Veliki uspjeh studenata FOI-ja na natjecanju Event Management Contest

Fakultet organizacije i informatike(FOI)

Tim s FOI-ja osvojio je treće mjesto na studentskom natjecanju u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za proizvod "The Famous Grouse".

Event Management Contest studentsko je natjecanje u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za premium brend viskija The Famous Grouse u organizaciji Coca-Cole i studentske organizacije eSTUDENT. Na natjecanju su mogli sudjelovati redovni ili izvanredni studenti/ce koji studiraju na području Republike Hrvatske. Ines Belac, Tea Jurašić, Anja Slobodnjak i Anto Tomaš članovi su uspješnog tima s FOI-ja koji je na natjecanju osvojio treće mjesto.

Natjecanje studentima omogućava da testiraju svoju kreativnost i organizacijske vještine na stvarnim primjerima iz prakse. Tako se oni mogu naći u ulozi brend menadžera te osmišljavati razna tematska i edukativna događanja te promociju kroz društvene mreže s ciljem podizanja svijesti o brendu proizvoda. Za natjecatelje je trebalo osmisliti promotivne aktivnosti za proizvod The Famous Grouse na način da, uz dobiven budžet od 75 000 kn, detaljno organiziraju minimalno 10 promotivnih događaja na kojima se promovira sam proizvod – ali uz naglasak na učenje o viskiju i poticanju umjerene konzumacije alkohola.

Tea i Anja su studentice treće godine preddiplomskog studija Poslovni sustavi, Ines je treća godina na preddiplomskom studiju Informacijski sustavi, dok je Anto student prve godine diplomskog studija Baze podataka i baze znanja.Nakon što su vidjeli oglas na CPSRK portalu, bez razmišljanja su se odlučili prijaviti. Prije svega im je bilo važno steći iskustvo, probati nešto novo i drugačije, a dodatno ih je motivirao i certifikat za sudjelovanje te primamljiva novčana nagrada. Ističu kako svakome od njih leži određeno područje potrebno za natjecanje, stoga im je spajanje međusobnih znanja i vještina unutar tima dalo snagu i motivaciju.

Nakon predaje rješenja zadatka, 10 najboljih timova ušlo je u finale natjecanja te je svaki od timova prisustvovao konzultacijama s gospodinom Filipom Vrbancom koje su im pomogle da potvrde ideju svog rješenja, a osim toga, svaki je tim dobio i priliku da predstavi svoje rješenje pred upravom Coca-Cole. Finalna prezentacija i njeno predstavljanje morala je biti na engleskom jeziku, a nakon što su uspješno predstavili svoje rješenje, FOI tim je odgovarao na pitanja. Ovaj vrlo uspješan tim naglašava kako su im upravo konzultacije pomogle da razrade svoju ideju i do najsitnijeg detalja te spremno predstave svoje rješenje u finalu.

– Budući da su svi timovi kroz natjecanje prolazili individualno, nismo previše uspostavili komunikaciju s njima i ne znamo s kojih fakulteta dolaze, ali od prvog trenutka konkurencija je bila vrlo velika i nismo niti pomislili da su lošiji od nas, a svaka se ideja s razlogom našla u top 10. – poručuju FOI-jevci.

Osvojenim trećim mjestom su kao nagradu dobili personaliziranu bocu The Famous Grouse viskija i certifikat koji potvrđuje osvojeno mjesto. Svi sudionici su ostvarili i mogućnost dobivanja prakse u Coca-Cola kompaniji.

– Najveću korist vidimo u samom iskustvu kojeg smo stekli u završnom izlaganju i dokazali smo sami sebi da možemo postići mnogo ukoliko se potrudimo. Dobili smo odlične komentare za prezentaciju i iznesene ideje, a najljepši feedback dobili smo upravo od direktorice prodaje Coca-Cola Adria. Ovaj uspjeh će puno značiti u našim životopisima i bit će jedna od važnijih stvari koje smo postigli, ali tu ne želimo stati – ističu.

Udruga eSTUDENT pružila im je priliku za koju, kako kažu, nisu niti svjesni da su je imali i pritom još iskoristili. Prezentacija pred Upravom Coca-Cole te razgovori s ljudima koji tamo rade predstavljala im je veliku čast. 

– Želimo svima poručiti da iskoriste prilike za bilo kakav oblik natjecanja jer kakav god on bio donijet će iskustvo, poznanstva koja možda ne odmah, ali kasnije, mogu jako puno značiti i pomoći u daljnjem obrazovanju i pronalaženju posla, – poručili su i još jednom se zahvalili svima koji su im pomogli u realizaciji njihove izvrsne ideje.

Komentari na članak

Vezani članci

Kupovanje namirnica; izvor: Kupovanje namirnica

Humanitarni projekt

Daj i ti nekome šansu: Na zagrebačkim fakultetima prikupljaju se namirnice za potrebite

Sakupljaju se zdrave namirnice poput čajeva, meda, pekmeza, a većina će ih se donirati udruzi Dajmo im šansu koja je osnovana s ciljem pomaganja djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi, oboljelima od kroničnih i malignih bolesti te samohranim roditeljima.

Corina K.

Mladi studenti u inozemstvu

„I tebe sam sit, Hrvatsko!“

Junaci (ili antijunaci, ovisno o vašoj interpretaciji) naše priče odlučili su svoje karijere graditi na znanju stečenom u inozemstvu. Hrvatska nije uspjela utažiti njihovu žeđ za ambicijama, pa su otišli u bijeli svijet.

Anglophilia naslovna slika

Filozofski fakultet u Zagrebu

Raznolik program na međunarodnoj konferenciji „Anglophilia“

Studenti anglistike Filozofskoga fakulteta u Zagrebu i ove su godine pripremili bogat program na konferenciji „Anglophilia“. Osim izlaganja studenata, posjetitelje očekuju i mnoge zanimljive radionice.

Happy people

Navike uspješnih ljudi

Osobine zbog kojih će te svi voljeti

Njihova osobnost privlači pozornost kamo god odu, a osim pozornosti, privlače i zdrave veze, iskrene prijatelje i vrlo su uspješni u karijeri.

SCZG dvorište

Svi brojevi koji vam mogu zatrebati

Telefonski brojevi zagrebačkog SC-a

U sklopu projekta „Informiranje – pravo mladih" donosimo vam popis telefonskih brojeva zagrebačkog SC-a na koja se možete obratiti ako imate pitanje.