Fakultet organizacije i informatike

Veliki uspjeh studenata FOI-ja na natjecanju Event Management Contest

Fakultet organizacije i informatike(FOI)

Tim s FOI-ja osvojio je treće mjesto na studentskom natjecanju u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za proizvod "The Famous Grouse".

Event Management Contest studentsko je natjecanje u osmišljavanju promotivnih aktivnosti za premium brend viskija The Famous Grouse u organizaciji Coca-Cole i studentske organizacije eSTUDENT. Na natjecanju su mogli sudjelovati redovni ili izvanredni studenti/ce koji studiraju na području Republike Hrvatske. Ines Belac, Tea Jurašić, Anja Slobodnjak i Anto Tomaš članovi su uspješnog tima s FOI-ja koji je na natjecanju osvojio treće mjesto.

Natjecanje studentima omogućava da testiraju svoju kreativnost i organizacijske vještine na stvarnim primjerima iz prakse. Tako se oni mogu naći u ulozi brend menadžera te osmišljavati razna tematska i edukativna događanja te promociju kroz društvene mreže s ciljem podizanja svijesti o brendu proizvoda. Za natjecatelje je trebalo osmisliti promotivne aktivnosti za proizvod The Famous Grouse na način da, uz dobiven budžet od 75 000 kn, detaljno organiziraju minimalno 10 promotivnih događaja na kojima se promovira sam proizvod – ali uz naglasak na učenje o viskiju i poticanju umjerene konzumacije alkohola.

Tea i Anja su studentice treće godine preddiplomskog studija Poslovni sustavi, Ines je treća godina na preddiplomskom studiju Informacijski sustavi, dok je Anto student prve godine diplomskog studija Baze podataka i baze znanja.Nakon što su vidjeli oglas na CPSRK portalu, bez razmišljanja su se odlučili prijaviti. Prije svega im je bilo važno steći iskustvo, probati nešto novo i drugačije, a dodatno ih je motivirao i certifikat za sudjelovanje te primamljiva novčana nagrada. Ističu kako svakome od njih leži određeno područje potrebno za natjecanje, stoga im je spajanje međusobnih znanja i vještina unutar tima dalo snagu i motivaciju.

Nakon predaje rješenja zadatka, 10 najboljih timova ušlo je u finale natjecanja te je svaki od timova prisustvovao konzultacijama s gospodinom Filipom Vrbancom koje su im pomogle da potvrde ideju svog rješenja, a osim toga, svaki je tim dobio i priliku da predstavi svoje rješenje pred upravom Coca-Cole. Finalna prezentacija i njeno predstavljanje morala je biti na engleskom jeziku, a nakon što su uspješno predstavili svoje rješenje, FOI tim je odgovarao na pitanja. Ovaj vrlo uspješan tim naglašava kako su im upravo konzultacije pomogle da razrade svoju ideju i do najsitnijeg detalja te spremno predstave svoje rješenje u finalu.

– Budući da su svi timovi kroz natjecanje prolazili individualno, nismo previše uspostavili komunikaciju s njima i ne znamo s kojih fakulteta dolaze, ali od prvog trenutka konkurencija je bila vrlo velika i nismo niti pomislili da su lošiji od nas, a svaka se ideja s razlogom našla u top 10. – poručuju FOI-jevci.

Osvojenim trećim mjestom su kao nagradu dobili personaliziranu bocu The Famous Grouse viskija i certifikat koji potvrđuje osvojeno mjesto. Svi sudionici su ostvarili i mogućnost dobivanja prakse u Coca-Cola kompaniji.

– Najveću korist vidimo u samom iskustvu kojeg smo stekli u završnom izlaganju i dokazali smo sami sebi da možemo postići mnogo ukoliko se potrudimo. Dobili smo odlične komentare za prezentaciju i iznesene ideje, a najljepši feedback dobili smo upravo od direktorice prodaje Coca-Cola Adria. Ovaj uspjeh će puno značiti u našim životopisima i bit će jedna od važnijih stvari koje smo postigli, ali tu ne želimo stati – ističu.

Udruga eSTUDENT pružila im je priliku za koju, kako kažu, nisu niti svjesni da su je imali i pritom još iskoristili. Prezentacija pred Upravom Coca-Cole te razgovori s ljudima koji tamo rade predstavljala im je veliku čast. 

– Želimo svima poručiti da iskoriste prilike za bilo kakav oblik natjecanja jer kakav god on bio donijet će iskustvo, poznanstva koja možda ne odmah, ali kasnije, mogu jako puno značiti i pomoći u daljnjem obrazovanju i pronalaženju posla, – poručili su i još jednom se zahvalili svima koji su im pomogli u realizaciji njihove izvrsne ideje.

Komentari na članak

Vezani članci

ništa

Natječaj za inovacije

„Mind (y)our own bussines“ novčano nagrađuje studentske ideje

Do 31. ožujka zaprimaju se prijave na projekt „Mind (y)our own bussines“. Najinovativnija i najprimjenjivija studentska ideja nagradit će se s 15 000 kuna.

EDU-LAB prezentacija

Zaključci radionice na VERN'u

Predstavljeni alati za uspješnu suradnju visokog obrazovanja i gospodarstva

Studentska natjecanja i radionice samo su neki od domaćih primjera koje u Siemensu navode kao alate za uspješnu suradnju s akademskom zajednicom i obrazovanje budućih stručnjaka prema potrebama same organizacije.

 Lorenzzo Sagittarius S4S

Studenti za studente Splita

S4S – djela, a ne riječi

Iako je S4S u svojim počecima nailazio na skeptične komentare i etiketiran je kao „još jedna tvorevina sektaša i nadobudnih buntovnika", kroz godine djelovanja pokazao je kvalitetu, ustrajnost, svestranost i sposobnost svojih članova.

Promocija studenata

Studiranje u Italiji

Naučite sve o financijama na studiju u Trstu

Studirati u Italiji oduvijek je bila tvoja želja? Sada se možeš prijaviti na studij koji je uvršten među top 10 u području osiguranja. Prijave traju do 10. prosinca.

Trash film festival broj 9

Trash film festival

Deveti Trash film festival u rujnu u Varaždinu, zgrabite priliku za ulogom u filmu!

Legendarna Ella te kultni Let 3 i Električni Orgazam bit će glavne zvijezde 9. Trash film festivala koji će se u Varaždinu održati od 10. do 13. rujna.