Poticanje poduzetništva

Sveučilište u Rijeci osiguralo dva milijuna kuna za poslovne ideje znanstvene zajednice

uniri

Sveučilište u Rijeci osiguralo je dva milijuna kuna kako bi podržalo najbolje poslovne ideje i pothvate svojih članova znanstvene zajednice, kao i bivših i sadašnjih studenata te potaknulo bolje povezivanje znanstvene zajednice i poduzetništva

Na Kampusu Sveučilišta u Rijeci predstavljen je Javni poziv za dodjelu sredstava iz Fonda za poticanje poduzetništva i partnersko povezivanje s gospodarstvom, objavljen na mrežnim stranicama Sveučilišta.

U pozdravnoj riječi rektorica Sveučilišta u Rijeci prof. dr. sc. Snježana Prijić-Samaržija istaknula je:

– Kada smo kreirali ovaj Fond vodili smo se trima ciljevima: pitali smo se što je potrebno našim studentima imajući na umu da upravo oni moraju biti u prvome planu i da zbog njih osnivamo Fond; razmišljali smo na koji se najbolji način u ovome trenutku može pomoći našim studentima s obzirom na jedan od većih problema – zapošljavanje i treće, trudili smo se kreirati nešto što će povezivati sveučilišnu zajednicu, studente i društvo. Oformili smo Povjerenstvo za izradu kriterija za dodjeljivanje sredstava u sastavu:

  • Boris Golob, upravitelj Fonda,
  • prof. dr. sc. Damir Zec, Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci,
  • prof. dr. sc. Davor Vašiček, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci,
  • prof. dr. sc. Vlado Galičić, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija Sveučilišta u Rijeci i
  • Damir Sila-Zih, student Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci.

Osigurali smo početna dva milijuna kuna za provedbu ovog projekta, a spremni smo uložiti i više ako se pokaže veliki interes. –

Ciljeve djelovanja Fonda, uvjete i kriterije za dodjelu sredstava predstavio je upravitelj Fonda Boris Golob, mag. ing., direktor STEPRI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

– Cilj Fonda poticanje je uspostavljanja poslovne suradnje i bolje povezivanje znanstvene zajednice, studenata i partnerskih organizacija iz okruženja, poticanje poduzetništva znanstvene zajednice i studenata, poticanje zapošljavanja studenata Sveučilišta u Rijeci. Želimo doprinijeti stvaranju novih radnih mjesta i postavili smo si vrlo ambiciozan cilj. Nadamo se da će se u idućih godinu dana iskristalizirati interes; osluškivat ćemo, učit ćemo i gledati kako unaprijediti postupak. Postavili smo prilično stroge kriterije, no sama je procedura vrlo jednostavna. Jedan od glavnih kriterija bit će održivost projekta i dokazivanje sposobnosti provedbe projekta. Bit će nam važan sadržaj, suština projekta, a što se tiče forma, nastojat ćemo biti što fleksibilniji. –

U Fondu je ukupno dva milijuna kuna raspoloživih sredstava. Dodijelit će se kroz dva programa: beskamatni poduzetnički krediti i ulaganje u temeljni kapital inovativnih startup tvrtki.

Natječaj je otvoren trajno, do iskorištenja sredstava, a prvi rokovi za predaju prijava na program kredita i na program ulaganja su 15. rujna i 1. prosinca 2017. Rok evaluacije je 30 dana od utvrđenih rokova za predaju prijava.

Kroz program beskamatnih poduzetničkih kredita odobravaju se krediti u visini od 50 do 200 tisuća kuna čija je glavna namjena financiranje operativnih troškova projekata poslovne suradnje te zapošljavanja sadašnjih i bivših studenata. Prihvatljivi su prijavitelji poduzeća u vlasništvu sastavnica Sveučilišta ili članova znanstvene zajednice i studenata s ugovorenom suradnjom s organizacijama iz okoline te partnerska poduzeća izvan sustava Sveučilišta s ugovorenom suradnjom sa sastavnicama i preuzetom obavezom zapošljavanja studenata.

Kroz program ulaganja u temeljni kapital moguća su ulaganja do 200 tisuća kuna, uz preuzimanje udjela u vlasništvu poduzeća, a radi financiranja razvojnih troškova projekata. Namijenjen je inovativnim razvojnim projektima koji imaju ograničeni ili mali tehnološki rizik, a osnovni rizik vezan je uz pokretanje poslovanja, tržište, postojanje dovoljnog broja kupaca i mogućnost stvaranja primjerene ponude vrijednosti. Prihvatljivi su prijavitelji novoosnovana poduzeća u vlasništvu sastavnica Sveučilišta, članova znanstvene zajednice ili studenata i partnera izvan sustava Sveučilišta ili s ugovorenom suradnjom s organizacijama iz okoline.

Postupak procjene prijava provodi Povjerenstvo koje je imenovao Senat Sveučilišta, a za provedbu aktivnosti i njihovu koordinaciju zadužen je upravitelj Fonda Boris Golob. Javni poziv, obrasci za prijave i kriteriji procjenjivanja dostupni su na poveznici. Dodatnu podršku, informacije i pomoć pružaju poslovni savjetnici STEPRI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci d. o. o. (kontakt g. Neven Tamarut: ntamarut@uniri.hr).

Komentari na članak

Vezani članci

Kape u zraku

Iskustvo zlata vrijedi

Večernji i Poslovni dnevnik olakšavaju zapošljavanje studentima s invaliditetom

– Do sada je kroz projekt  omogućena radna praksa za ukupno više od 60 studenata s invalidnošću te studenata slabijega materijalnog statusa. Ponosno ističemo da je nekoliko studenata nakon odrađene prakse dobilo i stalan posao u istoj tvrtki – tvrde inicijatori projekta.

Promocija

Švicarsko Sveučilište Lugano

Diplomski studij u Švicarskoj uz stipendiju od 4000 švicarskih franaka

Sveučilište Lugano u Švicarskoj raspisalo je natječaj za dodjelu stipendija za diplomski studij za akademsku godinu 2017/2018.

gw

Promicanje kvalitete fotografske umjetnosti

Izvrsna prilika za mlade fotografe

Ako ste amaterski ili profesionalni fotograf, ovaj natječaj stvoren je za vas.

Growww 2016

GROWWW 2016.

Započele prijave za jednogodišnji staž u Ini

Nakon sedam uspješnih godina programa Growww u Hrvatskoj i više od 450 zaposlenih pripravnika, ponovno su otvorene prijave za jednogodišnji staž u INA Grupi. Natječaj traje do 8. travnja 2016.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.