Volonterska praksa u SIK-u

Studente koji strastveno koriste društvene mreže pretvaramo u profesionalce

Tražimo community managere

Ako i ti s užitkom neprestano visiš na društvenim mrežama, imamo par zadataka za tebe koje moraš izvršiti do 21. listopada. A onda ćemo te uvesti u digitalni svijet u kojem ćeš naučiti koristiti razne „social media management“ alate i razvijati komunikacijske planove.

Htjeli mi to ili ne, generacija smo koja je duboko uronjena u svijet društvenih mreža. Malo tko od nas nema svoje profile na barem jednoj od njih. Korištenje Facebooka, Instagrama, Twittera i drugih potpuno nam je prirodno, a nekima je od nas k tome i strast. Upravljanje društvenim mrežama, ili kako to struka uglavnom naziva – community management, ozbiljna je djelatnost koja iziskuje naprednija znanja od onog koje posjeduje prosječni korisnik. Svima onima koji ih žele steći Studentski informativni kutak nudi priliku – udruga je u ovom trenutku u potrazi za kandidatima za volontersku praksu na portalu Studentski.hr i drugim njenim projektima.

Ako i ti s užitkom neprestano visiš na mobitelu, baš tebe tražimo. Ne očekujemo da znaš baš sve o društvenim mrežama i da imaš, primjerice, iskustva u izradi strategije i digitalnog nastupa brenda jer ćeš se o takvim i sličnim stvarima educirati upravo tijekom angažmana u SIK-u. No, važno nam je da ispunjavaš neke druge uvjete – da si pismen, da ti korištenje društvenih mreža nije bauk i da imaš prirodnu želju za istraživanjem i otkrivanjem novih digitalnih trendova, što znači da, iako možda nisi čuo za ViberPublic Chat, čitajući ovo, pronalaziš Studentski.hr tamo i postaješ naš follower.

Kako bi postao naš community manager koji će naučiti koristiti razne social media management alate, razvijati komunikacijske planove, otkriti čarobni digitalni svijet te se pritom dobro zabavljati, za početak trebaš riješiti tri zadatka i zajedno ih sa životopisom do 21. listopada 2018. u 23:59 dostaviti na e-mail adresu ljudski.resursi@studentski.hr s naznakom Želim biti CM!

Bez brige, zadaci nisu nimalo teški. Neće ti ni oduzeti previše vremena, a nama će poslužiti da provjerimo tvoju kreativnost i vrlo nam važnu motivaciju za stjecanje novih digitalnih vještina. Prvi je zadatak osmisliti objave za članak na poveznici na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter i ViberPublic Chat. Složi tekst objave, dodaj sliku, meme ili što god želiš, napravi screenshot iste (za svaku mrežu) i pokaži nam kako bi ti najavio studentsku konferenciju na društvenim mrežama. Kako bi ispunio drugi zadatak, moraš otvoriti svoju omiljenu društvenu mrežu i pronaći brend, firmu, poznatu osobu ili neku omiljenu stranicu koju pratiš te izabrati jednu odličnu objavu. Uz objavu napiši 2-3 rečenice o tome zašto si izabrao baš taj post. Treći je zadatak odgovoriti na sljedeća pitanja: imaš li iskustva u vođenju društvenih mreža (ako da, navedi kome si vodio stranicu/profil), koju bi društvenu mrežu preporučio/la Studentskom.hr, a da je trenutno ne koristimo i zašto, koji bi po tebi bio glavni cilj koji bi si trebali zadati u vođenju našeg Studentski.hr Instagram profila i na koji se način po tebi najefikasnije nositi s ružnim, negativnim i uvredljivim komentarima na društvenim mrežama. 

Ako se ipak ne vidiš kako CM ekspert, možda si stvoren za neki drugi od naših timova. Sve informacije o njima nalaze se na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

Mobitel

Kampanja na društvenim mrežama

Za sprječavanje seksualnog uznemiravanja – „sherajmo odgovorno"

U svrhu informiranja i osvještavanja javnosti o pojavnim oblicima nasilja putem interneta, posljedicama koje nasilje ostavlja te o mogućnostima zaštite, pomoći i podrške djeci i mladima koji doživljavaju nasilje, na Facebooku, Instagramu i YouTuebu pokrenuta je kampanja „Sherajmo odgovorno."

Social networks

Patricija Panić

Svako Instagram iskustvo je novo iskustvo, svaka prepirka je novi Story

Zašto očekujemo od djece da se znaju snalaziti na internetu, da znaju razlučiti dobro od lošeg i da znaju razvijati svoj stav, a ne slijepo pratiti sve što vide i čuju, kada to ne možemo ni sami?

PR - naslovna

Volonterska praksa u SIK-u

Sudjelujte u provedbi nagrađivanih studentskih projekata i postanite PR stručnjaci

Naučite komunicirati, slati uspješna priopćenja za medije, pisati dobre PR tekstove i steknite neophodna iskustva za svoju buduću karijeru u odnosima s javnošću – prijave su otvorene do 21. listopada 2018.

Asim Ugljen Dnevnik Facebook idiota

Pretpremijera predstave

„Dnevnik fejsbuk idiota" je svojevrsni „Preobražaj" za novi milenij

Priča je to o čovjeku koji dugi niz godina odbija koristiti društvene mreže jer naprosto ne vjeruje u njihovu potrebu niti korist sve dok jednog dana napokon ne popusti nagovaranju brata i okoline te se upusti u otkrivanje Facebooka i ostalih društvenih mreža.

Wivu aplikacija fotolov

Online fotolov

Mladi s mobilnom aplikacijom WIVU žele izazvati Zagrepčane da razmišljaju izvan uobičajenih okvira

Wivu je aplikacija za pametne telefone, koja korisnicima svaki dan postavlja novi izazov: uslikajte dječju sreću, nađite nešto veoma staro, uhvatite objektivom trenutak slavlja vaše omiljene ekipe...