Volonterska praksa u SIK-u

Stjecanje marketinških vještina nikad nije bilo lakše

MKT

Kampanje, analitika ili newsletter marketing — sve ovo možeš raditi u našem marketing timu! Prijavi se do 21. listopada i stekni iskustvo kojim ćeš budućeg poslodavca oboriti s nogu.

Skrolaš po društvenim mrežama, naletiš na odličnu kampanju ili oglas i odmah pomisliš na osobu koja stoji iza toga? Zanima te internetski marketing i želiš se okušati u svim njegovim oblicima? Odlično, možemo ti pomoći u tome. Marketing je toliko široko područje da nam nije važno jesi li kreativac koji u trenu osmisli kako ispromovirati studentski event ili si osoba koja će paziti na detalje, analizirati brojke i brinuti se da imamo više klikova, lajkova i komentara. Za sve vas ima mjesta kod nas!

Naši marketingaši uključeni su u sve projekte u udruzi Studentski informativni kutak, pa ćeš imati prilike raditi na e-mail marketing kampanjama, osmišljavati i koordinirati pripremu promotivnih materijala, budno pratiti najnovije digitalne trendove i primjenjivati ih u našim marketinškim aktivnostima, a moći ćeš se i pohvaliti radom na ponajvećem portalu za studente u zemlji – Studentski.hr.

Ne brini ako ne znaš što je CTR, reach ili impresija. Radom u marketing timu dobit ćeš priliku raditi s alatima poput Mail Chimpa i Google Analyticsa, saznat ćeš kako kreirati kontekstualne oglase, pratiti efikasnost kreiranog marketinškog sadržaja i izrađivati izvještaje, zajedno s timom razvijati kratkoročnu i dugoročnu marketinšku strategiju projekata u udruzi, puniti dvorane (jer hej, bez prave promocije ni jedan studentski događaj, konferencija ili studentsko natjecanje ne bi zaživjeli!) te razne druge zadatke. Osim dobre zabave, očekuju te i predavanja i radionice, mogućnost posjete poznatim marketinškim agencijama te stjecanje iskustva koje ti može pomoći u pronalasku željene prakse, stažiranja ili posla (dokazali brojni naši bivši i sadašnji članovi!).

Iskustva koja naši marketingaši stječu brojna su: od snalaženja među brojkama i alatima do spašavanja svijeta; FOTO: Studentski.hr

Zanima te? Riješi par laganih zadataka u nastavku za neku od pozicija u marketingu (tvoja rješenja dat će nam odgovor gdje nam se najbolje uklapaš).

  • U maksimalno 1 kartici teksta osmisli kako bi ispromovirao/la studentsko istraživanje o financijskoj pismenosti studenata u Republici Hrvatskoj (kako bi nazvao/la istraživanje, koji sadržaj bi koristio/la, koje kanale, što bi po tebi bilo posebno bitno u promociji takvog projekta).
  • U redu, uspješno si osmislio/la na koji način i gdje ćeš raditi promociju studentskog istraživanja. Toliko si oduševio/la šefa da ti je on odlučio dati da koordiniraš provođenje projekta. Napiši timeline (vremenik) provedbe online i offline aktivnosti, izrade promotivnih materijala i svega što ti padne na pamet. Ne moraš ići u detalje, već ukratko u crticama napiši kada krećemo s kojom aktivnošću. Na tebi je da procijeniš koliko dugo će one trajati, a na raspolaganju imaš novinare, tim za odnose s javnošću i voditelje društvenih mreža.
  • Odaberi 3 ključna pokazatelja sa Studentski.hr Instagram profil i/ili Facebook stranicu (ti izaberi kanal) te ih prikaži u brojkama, napiši što te brojke znače te kako ih poboljšati.
  • Na temelju ove dvije vijesti: članak 1 i članak 2 složi naslov i sažetak (ispod naslova) za newsletter, s ciljem da osoba koja otvori naš e-mail poželi kliknuti upravo na te članke.

Pošalji nam rješenja i životopis na naš e-mail ljudski.resursi@studentski.hr s naznakom Želim raditi u marketingu! do 21. listopada 2018. i postani naš novi marketingaš.

Ako se ne pronalaziš u marketinškim vodama, možda si stvoren za neki drugi od naših timova. Sve informacije o njima imaš na poveznici – škicni ih i pridruži nam se.

Komentari na članak

Vezani članci

Studenti

Pristupni proces

eSTUDENT prima nove članove

eSTUDENT ponovno pruža studentima različitih ideja i interesa priliku da steknu nova znanja, izgrade svoj put izvrsnosti stjecanjem praktičnih iskustava te da podignu kvalitetu studiranja općenito organizacijom i radom na različitim projektima.

Dio volontera EFOS-a, FOTO: Krešimir Strahonja

Volonterski centar Osijek

EFOS dobio nagradu za doprinos razvoju volontiranja u obrazovanju

Volonteri Ekonomskog fakulteta ističu kako su volontiranje prepoznali kao vlastitu društveno odgovornu ulogu kroz koju mogu razvijati praktične sposobnosti i vještine za vrijeme studiranja te se osnaživati za nove prilike za zapošljavanje.

Župa Duha Svetoga Jarun

Župa Duha Svetoga Jarun

„Dati sebe za druge najljepša je stvar na svijetu“

Student novinarstva Marino Pleić jedan je od dvjestotinjak volontera u župi Duha Svetoga na Jarunu. Njihov je oratorij odraz visoke duhovne osviještenosti mladih u Zagrebu i njihove ljubavi prema Bogu koja se reflektira kroz pomaganje drugima.

Sporazum o suradnji Sveučilišta Sjever i Dječje bolnice Srebrnjak

Sveučilište Sjever

Potpisan sporazum o suradnji Sveučilišta Sjever i Dječje bolnice Srebrnjak

Sporazum omogućuje razmjenu znanja i iskustava, stručnu i akademsku nastavu na Studiju sestrinstva, uzajamno pružanje znanstvenih, stručnih, poslovnih i organizacijskih usluga radi poboljšanja ukupne efikasnosti i uspješnosti te niz drugih oblika međusobne suradnje dviju institucija.

16. London, Ujedinjeno Kraljevstvo

Iskustvo jednog studenta

Britanija vs. Hrvatska

Hrvatska bi se trebala ugledati na britanski sustav studiranja. Evo zašto.