Volonterska praksa u SIK-u

Stjecanje marketinških vještina nikad nije bilo lakše

MKT

Kampanje, analitika ili newsletter marketing — sve ovo možeš raditi u našem marketing timu! Prijavi se do 21. listopada i stekni iskustvo kojim ćeš budućeg poslodavca oboriti s nogu.

Skrolaš po društvenim mrežama, naletiš na odličnu kampanju ili oglas i odmah pomisliš na osobu koja stoji iza toga? Zanima te internetski marketing i želiš se okušati u svim njegovim oblicima? Odlično, možemo ti pomoći u tome. Marketing je toliko široko područje da nam nije važno jesi li kreativac koji u trenu osmisli kako ispromovirati studentski event ili si osoba koja će paziti na detalje, analizirati brojke i brinuti se da imamo više klikova, lajkova i komentara. Za sve vas ima mjesta kod nas!

Naši marketingaši uključeni su u sve projekte u udruzi Studentski informativni kutak, pa ćeš imati prilike raditi na e-mail marketing kampanjama, osmišljavati i koordinirati pripremu promotivnih materijala, budno pratiti najnovije digitalne trendove i primjenjivati ih u našim marketinškim aktivnostima, a moći ćeš se i pohvaliti radom na ponajvećem portalu za studente u zemlji – Studentski.hr.

Ne brini ako ne znaš što je CTR, reach ili impresija. Radom u marketing timu dobit ćeš priliku raditi s alatima poput Mail Chimpa i Google Analyticsa, saznat ćeš kako kreirati kontekstualne oglase, pratiti efikasnost kreiranog marketinškog sadržaja i izrađivati izvještaje, zajedno s timom razvijati kratkoročnu i dugoročnu marketinšku strategiju projekata u udruzi, puniti dvorane (jer hej, bez prave promocije ni jedan studentski događaj, konferencija ili studentsko natjecanje ne bi zaživjeli!) te razne druge zadatke. Osim dobre zabave, očekuju te i predavanja i radionice, mogućnost posjete poznatim marketinškim agencijama te stjecanje iskustva koje ti može pomoći u pronalasku željene prakse, stažiranja ili posla (dokazali brojni naši bivši i sadašnji članovi!).

Iskustva koja naši marketingaši stječu brojna su: od snalaženja među brojkama i alatima do spašavanja svijeta; FOTO: Studentski.hr

Zanima te? Riješi par laganih zadataka u nastavku za neku od pozicija u marketingu (tvoja rješenja dat će nam odgovor gdje nam se najbolje uklapaš).

  • U maksimalno 1 kartici teksta osmisli kako bi ispromovirao/la studentsko istraživanje o financijskoj pismenosti studenata u Republici Hrvatskoj (kako bi nazvao/la istraživanje, koji sadržaj bi koristio/la, koje kanale, što bi po tebi bilo posebno bitno u promociji takvog projekta).
  • U redu, uspješno si osmislio/la na koji način i gdje ćeš raditi promociju studentskog istraživanja. Toliko si oduševio/la šefa da ti je on odlučio dati da koordiniraš provođenje projekta. Napiši timeline (vremenik) provedbe online i offline aktivnosti, izrade promotivnih materijala i svega što ti padne na pamet. Ne moraš ići u detalje, već ukratko u crticama napiši kada krećemo s kojom aktivnošću. Na tebi je da procijeniš koliko dugo će one trajati, a na raspolaganju imaš novinare, tim za odnose s javnošću i voditelje društvenih mreža.
  • Odaberi 3 ključna pokazatelja sa Studentski.hr Instagram profil i/ili Facebook stranicu (ti izaberi kanal) te ih prikaži u brojkama, napiši što te brojke znače te kako ih poboljšati.
  • Na temelju ove dvije vijesti: članak 1 i članak 2 složi naslov i sažetak (ispod naslova) za newsletter, s ciljem da osoba koja otvori naš e-mail poželi kliknuti upravo na te članke.

Pošalji nam rješenja i životopis na naš e-mail ljudski.resursi@studentski.hr s naznakom Želim raditi u marketingu! do 21. listopada 2018. i postani naš novi marketingaš.

Ako se ne pronalaziš u marketinškim vodama, možda si stvoren za neki drugi od naših timova. Sve informacije o njima imaš na poveznici – škicni ih i pridruži nam se.

Komentari na članak

Vezani članci

Lost Theory Festival 2014.

Lost Theory Festival 2014.

Volontirajte na poznatom transformacijskom festivalu

Šest dana odlične zabave u prekrasnom ličkom krajoliku.

Posao

Priča dviju studentica

Stjecanje iskustva na faksu lijek je za nezaposlenost

Kako se boriti protiv nezaposlenosti pokazuje primjer dviju studentica koje su na vrijeme shvatile da je uz učenje potrebno uložiti dodatne napore kako bi uspjele u poslovnom smislu.

Slika 10

Jelena Gašpar

Kako je sve počelo

Moram priznat' da sam prva osoba na projektu koja je dobila otkaz (prvi put na današnji dan prije 4 godine jer sam "seljanka", a drugi put jer je zbilja bilo vrijeme da mlađi preuzmu posao). Ipak, i dalje ga ne mogu skroz pustiti. Još uvijek škicnem na Analytics da vidim kakvo je stanje, ulogiram se u sučelje, nemam srca maknut' se iz grupa.

Putovanja

Savjeti za uspješno putovanje

Putujte kao iskusan putnik

Sigurno ste barem nekoliko puta doživjeli neugodnosti na putovanju i pitate se što je potrebno da putovanje bude što ugodnije. Mi imamo odgovore!

BB

Intervju s Barbarom Božić

„Zahvaljujući SIK-u dobila sam uvid u svakodnevicu jednog komunikacijskog stručnjaka te saznala sve što ti na fakultetu nitko neće reći”

Barbara Božić, studentica Komunikologije koja je posljednje dvije godine uložila u volonterski rad i stjecanje prakse, podijelila je s nama svoje iskustvo.