PRIJAVE DO 10. PROSINCA

Prvi doktorski studij komunikologije u Hrvatskoj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Doktorski studij komunikologije zaprima prijave još nepunih tjedan dana. Nastava se održava u Zagrebu.

Prvi interdisciplinarni sveučilišni studij komunikologije u Hrvatskoj upisuje drugu generaciju studenata. Nositelji programa ovog doktorskog studija su Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Sveučilište u Dubrovniku, a nastava se izvodi na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu.

Studij pokriva područja društvenih znanosti, znanstvenog polja informacijskih i komunikacijskih znanosti, znanstvenih grana komunikologije, odnosa s javnošću i masovnih medijia. Program traje tri godine, a njegovim završetkom stječe se 180 ECTS bodova i akademski stupanj doktora znanosti. Također, studenti će steći kompetencije za samostalno znanstveno-istraživačko djelovanje u ovom području. Mogućnosti zapošljavanja nakon završetka ovog studija su visoke - polaznici će imati priliku za zaposlenje u znanstvenim i obrazovnim ustanovama, medijima, javnim i kulturnim institucijama, agencijama za odnose s javnošću, marketinškim kućama i privatnom sektoru.

Ukupna školarina doktorskog studija komunikologije iznosi 60 000 kuna (10 000 kuna po semestru). Predviđen je upis 12 polaznika koji moraju zadovoljiti formalne uvjete i proći razgovor pred Povjerenstvom vijeća Doktorske škole. Prijave se primaju do 10. prosinca 2013. godine

Dodatne informacije potražite na linku.

Komentari na članak

Vezani članci

Uključivanje mladih u politiku

Pokrenimo promjene kreativnošću i inovacijama

Mladi, uključite se u politiku!

Mladi bi trebali sudjelovati u politici zato što se ona tiče i njih i zapravo određuje način na koji će živjeti. Kako bi postali bolji građani, potrebno je svojim političkim radom doprinijeti zajednici u kojoj žive i djeluju.

novi sport

Novi sport

Bossaball - pokažite kreativnost u sportu

Glazba, akrobacije, ritam, lopta i zabava ujedinjeni su u novi sport - bossaball.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.