Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

proglašenje pobjednika

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

INA je u suradnji s eSTUDENTOM organizirala natječaj Rebranddd. Cilj je bio osmisliti logo Ine kao poslodavca, naše najveće naftne kompanije. Od kandidata na natječaju se tražilo da formiraju timove od najviše tri osobe ili da samostalno osmisle priču koja će stajati u pozadini novog kreativnog logotipa nakon čega će dati konkretan prijedlog grafičkog rješenja.

Prijave za sudjelovanje odvijale su se od 7. do 16. rujna 2015. dok je krajnji rok za rješenja bio 30. rujna. Odazvala su se 82 tima. Nakon toga je peteročlani stručni žiri odabrao šest najboljih ideja čime je otvoren drugi krug. Za vrijeme javne prezentacije deset inovativnih prijedloga i svečane završnice, 10. studenog, nagrađene su tri najkreativnije ideje s 9.000 kn, 6.000 kn i 3000 kn. Prvo mjesto zauzeli su Marija Radin Mačukat i Barbara Sabo. Na drugom mjestu našli su se Maja Čatlak, Marko Henig i Tomislav Perica. S dva samostalna rješenja, treću nagradu podijelili su Josip Listeš i Antonio Sadarić.

Ovim putem im čestitamo na uspješno izvršenom zadatku i zasluženim nagradama! Neka njihov primjer bude poticaj svim studentima da sudjeluju u zanimljivim natječajima koji im, osim materijalne koristi, mogu pružiti značajno iskustvo.


 

Komentari na članak

Vezani članci

Pokreni nešto svoje

Društvene inovacije

KMS pomaže mladima pri apliciranju na natječaj "Pokreni nešto svoje!"

Klub mladih Split potiče pozitivan utjecaj na zajednicu pružajući mladima pomoć u formiranju ideja, pisanju projekata i pronalasku sredstava.

Ritam kulturizma 2016.

Ritam kulturizma 2016.

Osmislite promotivnu kampanju i osvojite 1000 kuna

Sudionici moraju osmisliti kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika. Prijave su otvorene do 8. travnja. Rješenja je potrebno predati do 17. travnja 2016. godine.

Atmosfera s radionice

Osmi simpozij "Mediji na drukčiji način"

Prijavite se na natječaj za najbolje studentske radove

Svi kreativni studenti mogu pokazati talente u fotografiji, pisanju i likovnom radu.

Vizionar 2016

Predavanje u organizaciji eStudenta

Saznaj kako dizajnirati plakat koji je SH&T

Iskusni dvojac Šesnić&Turković svojim zanimljivim izlaganjem motivirat će vas da se počnete baviti osmišljavanjem i izradom plakata bilo koje vrste. Bez obzira na to bavite li se dizajnom ili ste samo zaljubljenik, predavanje je otvoreno za sve zainteresirane studente.

EUSA

Krajnji rok za prijavu je 1. studenog 2015.

Europsko studentsko sportsko udruženje otvara fotografski natječaj

EUSA foto natječaj otvoren je za sve one koji su fotografirali ili će fotografirati na Europskim sveučilišnim igrama, koje traju diljem Europe od 16. lipnja do 13. studenog 2015. godine.