Klub studenata povijesti umjetnosti poziva

Prijavite se na natječaj i sudjelujte u izložbi „Anomalije grada“

KSPUFF

Natječaj je otvoren za sve zainteresirane studente kreativno usmjerenih fakulteta i učilišta.

U skladu s tradicijom Kluba studenata povijesti umjetnosti Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, i ovogodišnje predsjedništvo odlučilo se na organizaciju izložbe. Svrha izložbe je bolja suradnja i povezivanje studenata povijesti umjetnosti i umjetnički orijentiranih studija te što ranije umrežavanje srodnih struka.

Natječaj je otvoren za sve zainteresirane studente Akademije likovne umjetnosti, Arhitektonskog fakulteta, Krajobrazne arhitekture pri Agronomskom fakultetu, Akademije dramskih umjetnosti i ostalih kreativno usmjerenih fakulteta i učilišta.

Koncept projekta sličan je ideji salona. Tema izložbe „Anomalije grada“ je grad Zagreb.

– Parkovi, arhitektura 19. stoljeća, javna plastika i simboli grada... Toliko otkrivenih i toliko skrivenih elemenata, a možda najviše onih koji nedostaju. Pozivamo sudionike da upotrijebe maštu i zamisle novu arhitekturu, nove funkcije postojeće, nove spomenike, nove vedute i novi izgled Zagreba u suživotu s postojećim. Osmislite namjene za napuštene građevine ili dajte nekoj građevini drugu namjenu, dodijelite nam novi javni spomenik, naslikajte idealan pogled sa svog prozora ili neke druge točke u gradu, projektirajte park za pse i montažom pokažite što bi se odlično uklopilo na lokaciji koju odaberete. Ne želimo ograničiti vas te vašu kreativnost i projekte svesti na pojam revitalizacije, već vas tražimo da pomaknete granice postojećeg grada dodavanjem točno onoga što mislite da mu nedostaje u ovom trenutku. Također, ne bojte se doze ili razine fikcije u svom radu budući da ovim natječajem i izložbom imate priliku do kraja iskoristiti svoju maštu vezanu za auru naše urbane sredine i dati ideje za stvaranje nekog novog Zagreba u raznim medijima. – stoji u pozivu organizatora.

Prijava treba sadržavati vaše ime i prezime, podatke o studiju i godini studija koju pohađate te fotografije radova i kratki opis radova. Ako se radi o fotografijama, šaljete njih. Ako se, primjerice, radi o maketi građevine, onda šaljete fotografije makete. 

Izložba će biti održana u ožujku 2015. u Galeriji Zvonimir. Rok za slanje radova je 15. siječnja 2015. godine, a šaljite ih na kspuff@gmail.com. Na isti mail možete postaviti i pitanja. Aktivnosti Kluba možete pratiti na njihovoj facebook stranici.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata voditeljima prodaje oglasnog prostora i administratorima

Voditelji prodaje i administratori, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto voditelja prodaje oglasnog prostora ili administratora, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

IQ Barbie

Postani dio Studentski.hr tima

Postani kolumnist na portalu Studentski.hr!

Uvjeren si da si talentirani pisac, a to uvjerenje ne temeljiš na davnoj pohvali osnovnoškolske učiteljice za sastavak na temu „Kako sam proveo ljeto?“ ili...

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.