Suradnja EFOS-a s poslovnim subjektima

Najuspješnijim osječkim studentima Marketinga ponuđena prilika za posao u MAKO-u

Suradnja EFOS i MAKO

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Najuspješniji timovi u završnici su održali svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Unatrag nekoliko godina vidljivo je da nastavnici na Ekonomskom fakultetu u Osijeku sve veći naglasak stavljaju na primjenjivanje teorijskog znanja u praksi, a to se odvija najčešće kroz poticanje studenata na sudjelovanje u rješavanju poslovnih slučajeva za poslovne subjekte iz Republike Hrvatske. Najsvježiji primjer uspješne suradnje fakulteta i poslovnih subjekata suradnja je Katedre za marketing i poduzeća MAKO d.o.o.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Marije Ham i asistentice Ane Pap, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Ono je smješteno upravo u Osijeku te uspješno djeluje na području dizajna i proizvodnje pletene, pamučne i vunene trikotaže, što uključuje radnu i zaštitnu odjeću. Rješavanje je započelo tijekom listopada kada su studenti posjetili tvornicu te se upoznali s poslovanjem, proizvodnim pogonom i planovima za budućnost. U završnici 23. studenog najuspješniji timovi održali su svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Prilikom dodjele priznanja predsjednica studentske udruge Bookmark, Anja Bradarić, u ime studenata istaknula je veliku važnost ovog iskustva za buduću konkurentnost na tržištu rada. Prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, izv. prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka, izrazila je zadovoljstvo zbog još jedne uspješne suradnje s poslovnim subjektom, pohvalila studente za uloženi trud i ostvaren rezultat te u ime institucije koju predstavlja dodijelila zahvalnicu gospođi Ani Piskač-Dimitrijević za ostvarenu uspješnu suradnju.

Potom je gospođa Ana Piskač-Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i marketinga, u ime poduzeća MAKO d.o.o. dodijelila nagrade i priznanja studentima koji su bili najkreativniji u predlaganju njegova novog logotipa te studentima koji su bili najuspješniji u rješavaju poslovnog slučaja. Prvo mjesto za kreiranje najuspješnije i najkreativnije marketing strategije podijelila su dva tima, točnije studentice: Ines Čamić, Ivona Jakovac, Maja Potočki, Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Studentice Ines Čamić, Ivona Jakovac te Maja Potočki također su nagrađene za kreiranje najuspješnijeg logotipa. Svim studentima koji su bili najuspješniji u rješavanju poslovnog slučaja bit će ponuđena prilika za razgovor za posao u MAKO d.o.o.

Ovo je samo jedan od primjera uspješnih suradnji koje su ostvarene u okviru kolegija Marketing – strategije. Neke od prethodnih suradnji bile su s Javnom ustanovom Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar, Saponiom, Kanditom, Lanicom, G Bowlingom i Borovom. Izvanredna profesorica Marija Ham, nositeljica ovog kolegija, ističe da su sve ove suradnje rezultirale obostranim zadovoljstvom i korišću i za studente i za poslovne subjekte te će stoga dotični fakultet iste nastaviti provoditi i u budućnosti. Studenti kroz ovu vrstu suradnje dobijaju priliku primijeniti svoje znanje u praksi te se predstaviti potencijalnim budućim poslodavcima dok poslovni subjekti dobivaju svježe, kreativne i inovativne ideje za razvoj svog poslovanja te priliku da nagrade i zaposle studente koji se istaknu.

Komentari na članak

Vezani članci

Informiranje - pravo mladih

Projekt „Informiranje – pravo mladih”

Predstavljene besplatne neformalne organizacije i usavršavanja

Pročitajte kako je bilo na još jednom u nizu „Informativnih ponedjeljaka” u sklopu projekta „Informiranje – pravo mladih”.

Konektum stranica

Konektum platforma spaja studente i poslodavce

INTERVJU i FOTO: Studenti Sveučilišta u Rijeci osmislili platformu za pronalaženje zaposlenja u struci

Studenti Odjela za informatiku Sveučilišta u Rijeci osmislili su Konektum platformu koja povezuje studente i poslodavce s ciljem pronalaženja zaposlenja u struci. Platforma je u fazi testiranja, a početkom akademske godine kreće s predstavljanjem po fakultetima.

Cedevita logo

"Najbolji mali europski klub"

KK Cedevita organizira case study koji donosi bogate nagrade maštovitim studentima

Zagrebački košarkaški klub poziva sve zainteresirane da naprave plan pozicioniranja kluba u društvu, te povećanja posjećenosti utakmica i gledanosti.

opuštanje

Savjeti za sretnije dane

Pet jeftinih načina da počastite sami sebe

''Treat yourself" postala je poznata uzrečica koju danas više manje svi izgovorimo kada si nešto priuštimo. To ne mora uvijek biti materijalno, ponekad jednostavno moramo ugađati sebi i pritom uživati. Sigurni smo da je to čak i dobro za nas jer nas odmiče od stresa i briga s kojima se svakodnevno susrećemo. Donosimo vam pet lakih i jeftinih načina za uživanje.

88. Oscari

Tko će pokupiti najprestižniju filmsku nagradu?

Oscarovske nominacije: Lady Gaga i Sam Smith prvi puta nominirani za prestižnu nagradu

Objavljene su nominacije za ovu najprestižniju filmsku nagradu koju dodjeljuje Akademija. Pristojno su ih objavili mjesec dana unaprijed kako bismo stigli pogledati filmove koje još nismo! Neka uživanje započne!