Suradnja EFOS-a s poslovnim subjektima

Najuspješnijim osječkim studentima Marketinga ponuđena prilika za posao u MAKO-u

Suradnja EFOS i MAKO

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Najuspješniji timovi u završnici su održali svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Unatrag nekoliko godina vidljivo je da nastavnici na Ekonomskom fakultetu u Osijeku sve veći naglasak stavljaju na primjenjivanje teorijskog znanja u praksi, a to se odvija najčešće kroz poticanje studenata na sudjelovanje u rješavanju poslovnih slučajeva za poslovne subjekte iz Republike Hrvatske. Najsvježiji primjer uspješne suradnje fakulteta i poslovnih subjekata suradnja je Katedre za marketing i poduzeća MAKO d.o.o.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Marije Ham i asistentice Ane Pap, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Ono je smješteno upravo u Osijeku te uspješno djeluje na području dizajna i proizvodnje pletene, pamučne i vunene trikotaže, što uključuje radnu i zaštitnu odjeću. Rješavanje je započelo tijekom listopada kada su studenti posjetili tvornicu te se upoznali s poslovanjem, proizvodnim pogonom i planovima za budućnost. U završnici 23. studenog najuspješniji timovi održali su svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Prilikom dodjele priznanja predsjednica studentske udruge Bookmark, Anja Bradarić, u ime studenata istaknula je veliku važnost ovog iskustva za buduću konkurentnost na tržištu rada. Prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, izv. prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka, izrazila je zadovoljstvo zbog još jedne uspješne suradnje s poslovnim subjektom, pohvalila studente za uloženi trud i ostvaren rezultat te u ime institucije koju predstavlja dodijelila zahvalnicu gospođi Ani Piskač-Dimitrijević za ostvarenu uspješnu suradnju.

Potom je gospođa Ana Piskač-Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i marketinga, u ime poduzeća MAKO d.o.o. dodijelila nagrade i priznanja studentima koji su bili najkreativniji u predlaganju njegova novog logotipa te studentima koji su bili najuspješniji u rješavaju poslovnog slučaja. Prvo mjesto za kreiranje najuspješnije i najkreativnije marketing strategije podijelila su dva tima, točnije studentice: Ines Čamić, Ivona Jakovac, Maja Potočki, Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Studentice Ines Čamić, Ivona Jakovac te Maja Potočki također su nagrađene za kreiranje najuspješnijeg logotipa. Svim studentima koji su bili najuspješniji u rješavanju poslovnog slučaja bit će ponuđena prilika za razgovor za posao u MAKO d.o.o.

Ovo je samo jedan od primjera uspješnih suradnji koje su ostvarene u okviru kolegija Marketing – strategije. Neke od prethodnih suradnji bile su s Javnom ustanovom Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar, Saponiom, Kanditom, Lanicom, G Bowlingom i Borovom. Izvanredna profesorica Marija Ham, nositeljica ovog kolegija, ističe da su sve ove suradnje rezultirale obostranim zadovoljstvom i korišću i za studente i za poslovne subjekte te će stoga dotični fakultet iste nastaviti provoditi i u budućnosti. Studenti kroz ovu vrstu suradnje dobijaju priliku primijeniti svoje znanje u praksi te se predstaviti potencijalnim budućim poslodavcima dok poslovni subjekti dobivaju svježe, kreativne i inovativne ideje za razvoj svog poslovanja te priliku da nagrade i zaposle studente koji se istaknu.

Komentari na članak

Vezani članci

Mrkva

Studentska kuhinja

Za uštedu u studentskom džepu: biljke koje je moguće ponovo uzgojiti

Donosimo vam neke od povrtnih biljaka koje je moguće ponovo uzgojiti.

VUS

Pošaljite svoje fotografije i podijelite svoj hobi s drugima

Šibenik: Fotografijom do boljeg studentskog standarda

Uz to što ističe umjetnički talent studenata, izložba će imati i humanitarni karakter.

SCoolFEST

Dvodnevni festival u organizaciji Studentskog zbora

NAGRADNA: Osvoji karte za najveći studentski festival u Zagrebu - SCool Fest!

Vikend se bliži i ako još uvijek nemate planove gdje otići, na pravom ste mjestu.

Bookmark otkriva kako diše marketinški poslovni svijet

Treći SmartCaffe u Osijeku

Bookmark ponovno otkriva tajne marketinškog poslovnog svijeta

Studentska udruga Bookmark u Osijeku organizira treći SmartCaffe. Vice Božić, jedan od vodećih domaćih stručnjaka za marketing, održat će kratku prezentaciju i potaknuti interaktivnu diskusiju o marketinškom poslovnom svijetu.

UN

Globalno građanstvo i kulturno razumijevanje

UN nagrađuje najbolje studente esejiste putovanjem na Global Youth Forum u SAD

U eseju treba biti vidljiv osobni, akademski, kulturalni i nacionalni kontekst studenta. Mora imati najviše 2000 riječi te biti napisan na jednom od šest službenik jezika Ujedinjenih Naroda: arapski, kineski, engleski, francuski, ruski ili španjolski.