Suradnja EFOS-a s poslovnim subjektima

Najuspješnijim osječkim studentima Marketinga ponuđena prilika za posao u MAKO-u

Suradnja EFOS i MAKO

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Najuspješniji timovi u završnici su održali svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Unatrag nekoliko godina vidljivo je da nastavnici na Ekonomskom fakultetu u Osijeku sve veći naglasak stavljaju na primjenjivanje teorijskog znanja u praksi, a to se odvija najčešće kroz poticanje studenata na sudjelovanje u rješavanju poslovnih slučajeva za poslovne subjekte iz Republike Hrvatske. Najsvježiji primjer uspješne suradnje fakulteta i poslovnih subjekata suradnja je Katedre za marketing i poduzeća MAKO d.o.o.

Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Marije Ham i asistentice Ane Pap, u sklopu kolegija Marketing – strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o. Ono je smješteno upravo u Osijeku te uspješno djeluje na području dizajna i proizvodnje pletene, pamučne i vunene trikotaže, što uključuje radnu i zaštitnu odjeću. Rješavanje je započelo tijekom listopada kada su studenti posjetili tvornicu te se upoznali s poslovanjem, proizvodnim pogonom i planovima za budućnost. U završnici 23. studenog najuspješniji timovi održali su svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade.

Prilikom dodjele priznanja predsjednica studentske udruge Bookmark, Anja Bradarić, u ime studenata istaknula je veliku važnost ovog iskustva za buduću konkurentnost na tržištu rada. Prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, izv. prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka, izrazila je zadovoljstvo zbog još jedne uspješne suradnje s poslovnim subjektom, pohvalila studente za uloženi trud i ostvaren rezultat te u ime institucije koju predstavlja dodijelila zahvalnicu gospođi Ani Piskač-Dimitrijević za ostvarenu uspješnu suradnju.

Potom je gospođa Ana Piskač-Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i marketinga, u ime poduzeća MAKO d.o.o. dodijelila nagrade i priznanja studentima koji su bili najkreativniji u predlaganju njegova novog logotipa te studentima koji su bili najuspješniji u rješavaju poslovnog slučaja. Prvo mjesto za kreiranje najuspješnije i najkreativnije marketing strategije podijelila su dva tima, točnije studentice: Ines Čamić, Ivona Jakovac, Maja Potočki, Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Studentice Ines Čamić, Ivona Jakovac te Maja Potočki također su nagrađene za kreiranje najuspješnijeg logotipa. Svim studentima koji su bili najuspješniji u rješavanju poslovnog slučaja bit će ponuđena prilika za razgovor za posao u MAKO d.o.o.

Ovo je samo jedan od primjera uspješnih suradnji koje su ostvarene u okviru kolegija Marketing – strategije. Neke od prethodnih suradnji bile su s Javnom ustanovom Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar, Saponiom, Kanditom, Lanicom, G Bowlingom i Borovom. Izvanredna profesorica Marija Ham, nositeljica ovog kolegija, ističe da su sve ove suradnje rezultirale obostranim zadovoljstvom i korišću i za studente i za poslovne subjekte te će stoga dotični fakultet iste nastaviti provoditi i u budućnosti. Studenti kroz ovu vrstu suradnje dobijaju priliku primijeniti svoje znanje u praksi te se predstaviti potencijalnim budućim poslodavcima dok poslovni subjekti dobivaju svježe, kreativne i inovativne ideje za razvoj svog poslovanja te priliku da nagrade i zaposle studente koji se istaknu.

Komentari na članak

Vezani članci

UniPepper

Aplikacija koja olakšava studiranje

UniPepper rješava problem pronalaska kvalitetnih materijala za učenje

Radi se o kombinaciji društvene mreže i platforme za učenje s elementima gemifikacije. Studentima omogućava komunikaciju, kreiranje, dijeljenje, ocjenjivanje i korištenje sadržaja (materijala za učenje, oglasa, informacija i slično).

Zdravstvena iskaznica osobe

Obvezno zdravstveno osiguranje studenata

Ipak nije sve dobro definirano

Rok treba poštovati, a tek će se 31. listopada znati što je sa studentima koji nisu ispoštovali zadani rok.

Prijemni

Poslije mature, trči na prijemni

Što kada dolaziš iz manje hrvatske sredine iliti koliko je zapravo mukotrpno upisati faks?

Brojni fakulteti zahtijevaju dodatne provjere znanja kako bi osigurali da samo oni najbolji upišu taj smjer. Ono što dodatno otežava jest to da se ti smjerovi mogu studirati i u ostalim hrvatskim gradovima, ali i oni zahtijevaju slične provjere koje se odvijaju gotovo dan za danom, a neke čak i isti dan. Nakon napisanih prijemnih, na koje ste valjda stigli, slijedi čekanje rezultata svih tih silnih testova pa, naposljetku, i mature i onda ne znaš u kojem gradu ćeš završiti. Kada dođu rezultati, žuri na upis na faks koji opet moraš platiti.

7. MAGfestival – zatvaranje festivala

Međunarodni festival komorne glazbe

FOTO: Rasprodanim koncertom nagrađivanog Trija Korngold završen je 7. MAGfestival

MAGfestival je i ove godine, zahvaljujući originalnosti projekta i kvalitetno osmišljenom programu, prepoznat kao dio branda EFFE Festival Label.

Hrana i učenje

Savjeti za uspješnije ostvarivanje ciljeva

Kako kao student možete održati motivaciju na visokoj razini?

Pad motivacije pojavljuje se u situacijama u kojima osoba nastoji ostvariti više ciljeva odjednom. Takav razvoj događaja naročito je poznat studentima koji često moraju uravnotežiti studentske i radne obveze.