Google Online Marketing Challenge

Marketingaši s Ekonomskog fakulteta među najboljima na svijetu

Ekonomski fakultet

Na natjecanju je sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 država svijeta, a upravo je jedan hrvatski tim među pet posto najboljih.

Svjetsko natjecanje u digitalnom marketingu, Google Online Marketing Challenge, okupilo je brojne studente iz cijeloga svijeta, među kojima su bili i timovi iz Hrvatske.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu studenti sudjeluju na ovom Google-ovom natjecanju u sklopu kolegija Internetski marketing. Na natjecanju primjenjuju znanje koje su stekli na kolegiju u radu s klijentima iz prakse.

Koliki je velik razmjer ovog natjecanja govori podatak da je ukupno sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora. Dva tima iz Hrvatske dospjela su među pet posto najboljih, tim s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i tim s Visokog učilišta Algebra.

Od njihovih osam timova, najbolje pozicioniran tim činili su: Taja Kuzmić, Josip Mileta, Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Maja Šuman i Filip Krbavac. Uz mentorstvo doc. dr. sc. Vatroslava Škare proveli su kampanju za Polikliniku za dječje bolesti Helena.

―  Ponosni smo na naš rezultat i smatramo da će nam to otvoriti mnoga vrata i biti samo početak svih uspjeha koji nas očekuju, rekli su studenti.

Cilj natjecanja bio je pripremiti cjelovitu digitalnu marketinšku kampanju, od analize potreba klijenata, tržišta i konkurencije pa sve do priprema plana oglašavanja. Timovi su mogli birati jednu od tri kategorije - neprofitne organizacije, posao ili certifikacijski zadaci.

― Projekt se sastojao od opsežnih zadataka prepoznavanja tržišnih prilika, analize potražnje u zdravstvenoj industriji, osmišljavanja potpune strategije, razrade kampanje te njezine implementacije. Nastavili smo suradnju s klijentom za daljnji rad na Google platformi te smo proširili suradnju i na Facebook oglašavanje zbog odličnih rezultata i velike isplativosti kampanje, istaknuli su članovi tima nakon uspješno završenog natjecanja.

Visok plasman pokazao je i kako fakulteti prate trendove na tržištu te pripremaju studente za budući rad.

― Iznimno sam ponosan na sve svoje studente na kolegiju Internetski marketing. Pobjednički tim pokazao je iznimno dobro poznavanje struke i sposobnost primjene naučenog u praksi. Osim odličnih rezultata prema Googleovom algoritmu za procjenu, moram istaknuti i njihove vještine rada s klijentom, argumentacije poslovnih ideja i prezentacije rezultata. Ovo je jedan od dokaza da u sklopu javnog obrazovanja postižemo relevantne rezultate za praksu te da se naši studenti dobro pripremaju za tržište rada, dodao je doc. dr. sc. Vatroslav Škare.

Komentari na članak

Vezani članci

Plivanje

Sveučilišno natjecanje u plivanju

Dominacija KIF-a na Utrini

Na bazenu Utrina održano je sveučilišno natjecanje u plivanju. Najbrži su bili plivači i plivačice Kineziološkog fakulteta.

SUPEUS

Studentsko natjecanje

„SUPEUS Case Study 2017“ najbolje timove studenata vodi na putovanje

Već sedmu godinu udruga SUPEUS organizira natjecanje „SUPEUS Case Study“. Ovogodišnje natjecanje koncipirano je u tri radionice, a održava se na tri fakulteta i u tri dana. Studenti imaju priliku slušati predavanja renomiranih stručnjaka iz svijeta energetske učinkovitosti, obnovljivih izvora energije i održive gradnje.

Social Impact Award 2014

Impact Hub Zagreb i Erste zaklada:

Social Impact Award i ove godine osnažuje studente i studentice na području društvenog poduzetništva

Social Impact Award puno je više od natjecanja jer nudi kontinuiranu podršku projektima, omogućuje prepoznatljivost u zajednici te potiče na stvaranje poslovnih veza sa stručnjacima iz područja društvenog poduzetništva.

Nexus 5

Novi Googleov telefon

Nexus 5

Najjača strana uređaja je nova verzija Androida nazvana KitKat.

Project Management Championship

Ove godine u Hrvatskoj

Otvorene prijave za međunarodno natjecanje menadžerskih timova

Project Management Championship odlična je prilika za studente da se upoznaju s rješavanjem „real life case study“ zadataka, da iskoriste teorijsko znanje iz područja projektnog menadžmenta u praksi te se predstave svjetskim stručnjacima u području projektnog menadžmenta.