Google Online Marketing Challenge

Marketingaši s Ekonomskog fakulteta među najboljima na svijetu

Ekonomski fakultet

Na natjecanju je sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 država svijeta, a upravo je jedan hrvatski tim među pet posto najboljih.

Svjetsko natjecanje u digitalnom marketingu, Google Online Marketing Challenge, okupilo je brojne studente iz cijeloga svijeta, među kojima su bili i timovi iz Hrvatske.

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu studenti sudjeluju na ovom Google-ovom natjecanju u sklopu kolegija Internetski marketing. Na natjecanju primjenjuju znanje koje su stekli na kolegiju u radu s klijentima iz prakse.

Koliki je velik razmjer ovog natjecanja govori podatak da je ukupno sudjelovalo više od 12 tisuća studenata iz 65 zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora. Dva tima iz Hrvatske dospjela su među pet posto najboljih, tim s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i tim s Visokog učilišta Algebra.

Od njihovih osam timova, najbolje pozicioniran tim činili su: Taja Kuzmić, Josip Mileta, Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Maja Šuman i Filip Krbavac. Uz mentorstvo doc. dr. sc. Vatroslava Škare proveli su kampanju za Polikliniku za dječje bolesti Helena.

―  Ponosni smo na naš rezultat i smatramo da će nam to otvoriti mnoga vrata i biti samo početak svih uspjeha koji nas očekuju, rekli su studenti.

Cilj natjecanja bio je pripremiti cjelovitu digitalnu marketinšku kampanju, od analize potreba klijenata, tržišta i konkurencije pa sve do priprema plana oglašavanja. Timovi su mogli birati jednu od tri kategorije - neprofitne organizacije, posao ili certifikacijski zadaci.

― Projekt se sastojao od opsežnih zadataka prepoznavanja tržišnih prilika, analize potražnje u zdravstvenoj industriji, osmišljavanja potpune strategije, razrade kampanje te njezine implementacije. Nastavili smo suradnju s klijentom za daljnji rad na Google platformi te smo proširili suradnju i na Facebook oglašavanje zbog odličnih rezultata i velike isplativosti kampanje, istaknuli su članovi tima nakon uspješno završenog natjecanja.

Visok plasman pokazao je i kako fakulteti prate trendove na tržištu te pripremaju studente za budući rad.

― Iznimno sam ponosan na sve svoje studente na kolegiju Internetski marketing. Pobjednički tim pokazao je iznimno dobro poznavanje struke i sposobnost primjene naučenog u praksi. Osim odličnih rezultata prema Googleovom algoritmu za procjenu, moram istaknuti i njihove vještine rada s klijentom, argumentacije poslovnih ideja i prezentacije rezultata. Ovo je jedan od dokaza da u sklopu javnog obrazovanja postižemo relevantne rezultate za praksu te da se naši studenti dobro pripremaju za tržište rada, dodao je doc. dr. sc. Vatroslav Škare.

Komentari na članak

Vezani članci

Youtube

Korisni savjeti za sve ljubitelje popularne stranice

Sedam trikova za učinkovitije korištenje YouTubea

Mislili ste da su „play“ i „pause“ jedine opcije na YouTubeu? Uz naše ćete trikove imati još bolje iskustvo korištenja popularne stranice.

Google 2016

Najtraženiji pojmovi s Google tražilice

„Pokémon Go“ najtraženiji pojam 2016. godine na najpoznatijoj tražilici svijeta

Provjerite koji su najtraženiji pojmovi godine na izmaku i tko je iz svijeta filma, glazbe i sporta zasjeo na prva mjesta najpopularnije svjetske tražilice.

Internet

Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Ekipa Resistance

Esport natjecanje

Umjesto finala Lige prvaka, odlični mečevi na CS:GO LAN-u u Zagrebu

Na izuzetno zanimljivoj LAN završnici lige CSadria Championship powered by Hangar 18 održanoj 3. lipnja u H18 Gaming Areni, srpska ekipa Resistance osvojila je prvo mjesto i nagrade u vrijednosti od 2000 €.

Trening reprezentativaca

Ratko Martinović

Tko je rasturio kult reprezentacije?

Ovakav nogomet je nusprodukt ovakvog sustava - pogledajmo samo kako dišu repke u državama sa sličnim postulatima.