Zlatni indeks u organizaciji eSTUDENTa

Jedinstvena nagrada poduzećima koja omogućuju bolji studentski život i obrazovanje

Zlatni indeks

Kroz projekt Zlatni indeks potiče se povezivanje akademske zajednice i poslovnog svijeta, ali i sudjelovanja što većeg broja poduzeća u studentskom životu investiranjem u kvalitetnije obrazovanje.

U okviru studentske udruge eSTUDENT, već petu godinu zaredom organizira se dodjela nagrade Zlatni indeks. Nagrada se dodjeljuje poduzećima za njihov doprinos poboljšanju i razvoju kvalitetnijeg studentskog života, od dodjeljivanja stipendija do organiziranja i sudjelovanja na studentskim projektima.

Projekt organiziraju mladi i proaktivni članovi studenstke udruge eSTUDENT, jedne od najaktivnjih udruga Sveučilišta u Zagrebu, a kroz projekt Zlatni indeks potiče se povezivanje akademske zajednice i poslovnog svijeta, ali i sudjelovanja što većeg broja poduzeća u studentskom životu investiranjem u kvalitetnije obrazovanje. Također, ovim projektom nastoji se promicati društvena odgovornost poduzeća radi prepoznavanja potencijala i izvrsnosti studenata te njihovih projekata. Time bi se studentima stvorile dodatne mogućnosti i prilike za razvoj tijekom studiranja kako bi kasnije bili temelj uspješnosti poduzeća.

Nagradu Zlatni indeks dodjeljuju studenti, odnosno odabir dobitnika nagrade donosi Povjerenstvo koje čine predstavnici studenata sa sveučilišta u Hrvatskoj. Studenti će nagraditi velika, srednja i mala poduzeća koja posluju u Hrvatskoj i na taj način pokazati zahvalnost za njihovo aktivno sudjelovanje u studentskom životu, a druge potaknuti da se više potrude u budućnosti.

Pravo sudjelovanja imaju sva poduzeća koja su na bilo koji način doprinijela razvoju i kvaliteti studentskog života kroz prakse, stipendije, strateška partnerstva, donacije i ostale oblike potpora u protekloj godini. Poduzeća se mogu prijaviti u 5 kategorija:

  1. Prakse
  2. Stipendije
  3. Ulaganje u studentske udruge i projekte
  4. Stručna potpora i organiziranje studentskih projekata
  5. Najbolji imidž

Radi bolje transparentnosti i korektnosti dodjele za svaku kategoriju, nagrade će se dodjeljivati u dva dijela: mala i srednja privatna poduzeća te velika (mješovita, javna i privatna) poduzeća.

Prijave za poduzeća su u tijeku i traju do 20. veljače 2015. godine, a prijaviti se može ispunjavanjem obrasca na službenoj web stranici.

Također, za sve dodatne informacije i pitanja, poduzeća se mogu obratiti na navedenoj službenoj stranici projekta ili se javiti na službenu e-mail adresu: zlatniindeks@estudent.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

Logo festivala

Udruga studenata grada Splita poziva

Započele prijave za treći Festival studentskih klapa

Udruga studenata grada Splita organizira treći po redu Festival studentskih klapa, nagrada za prvo mjesto 2.000 kuna

Knjiga

Poziv mladim pjesnicima

Objavljen natječaj za književnu nagradu Milivoj Cvetnić

Književna nagrada Milivoj Cvetnić dodjeljuje se sa svrhom afirmacije novih pjesničkih imena u Hrvatskoj, a pobjedniku će biti tiskana knjiga pjesama do kraja 2017. godine.

Učenici Prve gimnazije

Srednjoškolsko obrazovanje

Zagrebačka gimnazija prva uvela predmet Financijska pismenost

Učenici će stjecati znanja o tome što je novac i kako ga koristiti u svakodnevnom životu, kako odgovorno upravljati osobnim proračunom, štednjom, ulaganjima te svojim pravima kao korisnika financijskih proizvoda i usluga. Pritom će im od velike pomoći biti udžbenik „Moj novac, moja budućnost", koji se na internetu može besplatno preuzeti.

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.

Jimmy Kimmel Oscar host

Filmske nagrade

Oscar prije Oscara: pregled nominacija i preporuke za (ne)gledanje

Svi posebni na svoj način, ovogodišnji su filmovi namijenjeni užoj publici, filmofilima koji znaju cijeniti dobru glumu više nego specijalne efekte.