Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Come to the dark side

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Središnji hrvatski studentski portal nudi ti priliku da stekneš radno iskustvo prije završetka fakulteta i tako izbjegneš gužve na burzi!

ŠTO ŽELIMO OD TEBE?

  • VODITELJ MARKETINGA I KOMUNIKACIJA I NJEGOV POMOĆNIK/CA: radno mjesto zahtijeva iznimne organizacijske sposobnosti za uspješnu koordinaciju svih timova unutar odjela (digitalni i kreativni tim, glasnogovornik, dizajneri, video tim i CM tim). Radni zadaci uključuju izradu marketinškog plana, kontrolu njegove provedbe, nadziranje svih marketinških aktivnosti (Facebook, Google AdWords, YouTube, Newsletter...) - od ideje preko provedbe pa do realizacije i evaluacije uspješnosti pojedine aktivnosti. Dakle, najvažnije nam je da imaš razvijene organizacijske vještine te da si spreman/a konstantno učiti i savladavati nove vještine, a ostalo je na nama :)
  • VODITELJ CM TIMA: upravlja čitavim CM timom, uspostavlja i ažurira smjene community managera, prati promjene i novitete u funkcioniranju društvenih mreža kao i statistiku stranica Studentskog.hr (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn) te za svaku od njih radi mjesečni izvještaj
  • VODITELJ SURADNJE SA STUDENTSKIM UDRUGAMA: budući da Studentski.hr ima uspostavljenu mrežu od 63 različite studentske udruge, kandidat mora biti spreman na redovitu komunikaciju, odnosno konstantno se javljati udrugama, tražiti vijesti i povratne informacije njihovih aktivnosti. 
  • GLASNOGOVORNIK/CA: voliš i želiš predstavljati naš projekt javnosti i smatraš da imaš izvrsne govorne i pisane komunikacijske vještine? To je sve što ti treba za ovo radno mjesto! :)
  • ČLANOVI MARKETINŠKOG TIMA: zanimaju te marketinške aktivnosti i kampanje, ali si tek početnik i želiš savladati vještine potrebne za napredovanje na više pozicije ovoga odjela? Prijavi se za člana marketinškog tima i sudjeluj u osmišljavanju i izvršavanju raznoraznih marketinških aktivnosti.

ŠTO TI NUDIMO?

  • mogućnost da od iskusnih marketinških managera savladaš vještine osmišljavanja, provođenja i analize Facebook, Google AdWords, YouTube i drugih kampanja, kreiraš uspješan Newsletter te stekneš znanje o tome kako funkcioniraju društvene mreže
  • mogućnost sudjelovanja u radionicama: rad u dCMS sučelju, osnove SEO optimizacije (iliti kako napisati članak koji će na google tražilici iskočiti među prvim rezultatima kad se traže pojmovi navedeni u članku), usavršavanje poznavanja pravopisnih i gramatičkih načela kroz pravopisne radionice, stjecanje komunikacijskih vještina kroz radionice (osnovne komunikacijske vještine, pisanje molbi i životopisa i sl.), stjecanje istraživačkih vještina (konstrukcija upitnika/ankete, statistička obrada podataka, pisanje znanstvenog izvještaja i sl.) i tako dalje i tako dalje.
  • izvrsnu referencu u životopisu kao i hvalevrijedne preporuke voditelja projekta
  • fleksibilne radne uvjete: rad od kuće, fleksibilno radno vrijeme koje sam biraš sukladno vlastitim obavezama i planovima
  • mogućnost napretka na više pozicije unutar portala
  • poticanje inicijative: potičemo svaku ideju, prijedlog i kritiku pod motom „Svaki prijedlog je dobrodošao!“ Voditelji projekta osim odgovornosti i pouzdanosti, najviše cijene inicijativu suradnika, odnosno predlaganje i realizaciju vlastitih ideja, bilo u vidu novih projekata i radnih zadataka, bilo kao proširenje postojećih planova i ideja.
  • rad u ugodnoj, opuštenoj, poticajnoj i kreativnoj okolini
  • stjecanje novih poznanstava i prijateljstava te poslovnih kontakata koji mogu pomoći pri kasnijem zaposlenju

O STUDENTSKOM.HR

Studentski.hr portal je koji radi već godinu dana i okuplja oko 80 suradnika koji su do sada zajedničkim snagama objavili preko 3000 lektoriranih članaka. Kvaliteta našeg rada prepoznata je i u širem krugu pa tako surađujemo sa svim sveučilištima, mnogim fakultetima, studentskim zborovima i drugim medijima. Također surađujemo s velikim brojem studentskih udruga kao što su AIESEC ili eSTUDENT.

Premda je rad baziran na volonterskim snagama, studentski.hr nudi svojim suradnicima mogućnost stjecanja vještina nužnih za kasnije zaposlenje i izvrsne preporuke za daljnji rad. Također je dio suradnika dobio dodatne bodove na kolegijima zbog rada na portalu, a u tijeku je realizacija suradnje i s drugim fakultetima. Dosadašnji suradnici dobili su od Agencije za mobilnost potvrdu Youthpass za Inicijative mladih što je izvrstan dodatak životopisu koji će ti donijeti dodatne bodove pri selekcijskom postupku. Facebook kampanje, Adwords kampanje, newsletter, guerilla i 

Fleksibilnost rada, izvrsna komunikacija između suradnika, stjecanje bogatstva novih vještina i mogućnost napretka osobine su koje suradnici portala ističu kao najvrjednije, a ako si se prepoznao u gore navedenom tekstu, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Komentari na članak

Vezani članci

Washington Post

Plaćena praksa u SAD-u

Postani pripravnik u Washington Postu!

Najpoznatije i najčitanije vašingtonske novine, The Washington Post, raspisale su natječaj za pripravničke pozicije za ljeto 2016. Praksa traje 12 tjedana, a prijave se primaju do 16. listopada 2015.

INA

Natječaj eStudenta i INA-e

Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Radno iskustvo za sve mlade: pridruži se Studentski.hr timu!

Središnji hrvatski studentski portal nudi ti priliku da stekneš radno iskustvo prije završetka fakulteta i tako izbjegneš gužve na burzi!

Pisanje

Stvaranje Hrvatske

Raspisan Natječaj za kraće književno djelo o Domovinskom ratu

Do 15. rujna otvoren je natječaj za kraće prozno ostvarenje ili manju zbirku pjesama na temu Domovinskog rata. Prvonagrađeni radovi bit će objavljeni u Vukovarskom zborniku.

Rebranddd

Natječaj eStudenta i INA-e

Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.