LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentski rad

Apsurd papirologije u riječkom Student servisu

Tijekom mjeseca listopada Student servis Studentskog centra Rijeka objavio je dvije kontradiktorne izjave. Činjenica da je stupio na snagu novi Zakon unijela je pravu pomunju u njihove redove te su nastradali redovni studenti.

Tijekom mjeseca listopada Student servis Studentskog centra Rijeka objavio je dvije kontradiktorne izjave. Činjenica da je stupio na snagu novi Zakon unijela je pravu pomunju u njihove redove te su nastradali redovni studenti.

Nakon stupanja na snagu novog Zakona o obavljanju studentskih poslova Student servis u Rijeci zatražio je redovne studente koji su radili prije i nakon 8. studenoga da podignu na njegovu šalteru dva ugovora. Naime, dva ugovora su bila potrebna za dva obračunska razdoblja (prvi za razdoblje do 8. studenoga, a drugi za ostatak mjeseca) dok im oni podignuti prije 8. studenoga preko web-servisa neće biti valjani. Da to nisu ispoštovali, isplata za studeni ne bi bila moguća.

Navedena obavijest našla se na Facebook stranici Student servis - Studentski centar Rijeka te je možete vidjeti u nastavku.

Izvor: Facebook / screenshot

Riječki student servis upozorava: potrebna su dva ugovora za studeni ili ništa od isplate


Onda se dogodio apsurd u redovima Student servisa u Rijeci. Deset dana nakon priložene objave tvrdi nešto potpuno drugačije. Prema novim pravilima nije potrebno podignuti dva ugovora, već samo jedan. Nova objava osvanula je i na Facebook stranici.

Izvor: Facebook / screenshot
 
Nova obavijest unijela je pomutnju među studente. Nekolicina koja je podignula ugovore nakon prve obavijesti u rukama je imala dva ugovora na kojima su bili naznačeni datumi za dva obračunska razdoblja. Kontaktirali smo SC kako bismo saznali koji je daljnji postupak studenata u navedenoj situaciji te smo saznali kako spomenuti studenti moraju ponovno doći na šaltere kako bi im se poništio jedan od dva podignuta ugovora.

Dakle, studenti koji su redovno pratili obavijesti Student servisa našli su se u situaciji odlaska na šalter SC-a dva puta u razmaku od desetak dana. Ujedno, ukoliko su obavijestili svoje poslodavce o dva obračunska razdoblja, nakon 23. studenoga i nove obavijesti ponovno su morali obavijestiti svoje poslodavce o najnovijoj izmjeni.

Ovakav apsurd u riječkom SC-u iskusile su na svojoj koži i redovne studentice Katarina i Ana čije se izjave nalaze u nastavku. Prema naputku SC-a podignule su dva ugovora te nakon deset dana ponovno otišle na šalter kako bi jedan od prethodno podignutih ugovora bio poništen, a u međuvremenu obavijestile poslodavca o novom postupku obračuna samo da bi se isti izmijenio.

– Sreća da je SC tako super organiziran da dignu obavijest na fejs kako su ti potrebna 2 ugovora za 11. mjesec. Naravno, prije još nazoveš i SC, just in case, da ne hodaš bezveze jer prema riječima tete iz SC-a ugovor mora biti ISKLJUČIVO SA ŠALTERA. I ti odeš, digneš jer pare su pare – ma da ih treba i 500 dignuti, nije bitno, samo da dobiješ svoje novce. Baaaaam! Plot twist. Za tjedan dana vraćaš se na šalter da poništiš jedan ugovor jer se ipak može cijeli mjesec obračunati preko jednog ugovora. I pitaš se zašto si morao dva puta na šalter. I nema logičnog odgovora. I to je SC.

Katarina je vrlo ogorčena na tijelo koje bi trebalo štititi interese studenata, dok je Ana jednostavno razočarana s njihovim poslovanjem:

– Stvarno mi nije jasno što se dogodilo. Redovni studenti koji prate obavijesti SC-a na stranici su ispali naivci. Početna obavijest o dva ugovora i dva obračunska razdoblja uklonjena je sa stranica SC-a i da nisam obavijestila svoje frendice, pomislila bih stvarno da sam sve to samo umislila. Vrlo neodgovorno ponašanje, Student servis čak nije niti na svojoj stranici napisao ispriku studentima koji su morali gubiti živce i vrijeme hodajući do njihovih šaltera i natrag, nego su samo izbrisali obavijest – kao da nikada nije niti postojala. Jako tužno.

FOTO: PIXABAY