Financial Literacy in Practice

Ako ne baratate najbolje financijskim terminima, prijavite se na radionicu i osvojite nagrade!

Ekonomski fakultet II

Cilj projekta je financijsko opismenjavanje studenata, a trenutno su otvorene prijave za subotu, 16. svibnja.

Istraživači Ekonomskog fakulteta pozivaju sve studente na sudjelovanje u znanstveno-istraživačkom projektu osnovne financijske edukacije pod nazivom FLiP (Financial Literacy in Practice).

Cilj projekta je financijsko opismenjavanje studenata, a trenutno su otvorene prijave za subotu, 16. svibnja, u 9:30 na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.  

Sudionici koji prođu sve faze edukacije bit će nagrađeni:

1. Cinestar darovnim kuponom (dvije ulaznice)

2. edukativnim materijalima     

3. certifikatom o pohađanju

Prijaviti se mogu svi studenti Sveučilišta u Zagrebu, i to preko linka za prijavu. Sudionici će biti razvrstani u dvije grupe te će predavanje za prvu grupu početi u 9:30, a za drugu grupu u 12:00. Za svaku grupu studenata predviđena su četiri tjedna predavanja,odnosno četiri dionice gradiva osnovne financijske edukacije.

Detaljne informacije o dvorani u kojoj će se održati prvo predavanje te termin početka predavanja za dodijeljenu grupu bit će dostavljeni e-mailom. U terminu prvog i četvrtog predavanja provest će se anketa koja je sastavni dio znanstvenog istraživanja na ovom projektu.

Voditelji projekta su prof. dr. sc. Marijana Ivanov, dr.sc. Dajana Cvrlje i Jasena Kukavčić.

Komentari na članak

Vezani članci

Savjet mladih Grada Zagreba

Savjeta mladih Grada Zagreba poziva na

Konferencija „Zagreb za udruge mladih“

Savjet mladih Grada Zagreba poziva sve udruge mladih i udruge za mlade na konferenciju pod nazivom "Zagreb za udruge mladih".

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!