Regrutacija 2015

Prijave do 16. listopada

Financijski klub prima nove članove

Financijski klub tijekom jesenske regrutacije prima između 30 i 40 novih članova, a zaista se nadamo da ćeš se upravo ti javiti.

Regrutacija 2015

Udruga Studenti za studente

Pažnja! Pažnja! S4S ponovno regrutira!

Udruga S4S prima nove članove u svoje aktivistički motivirane redove, a regrutacija traje od 13. listopada do 26. listopada.

Ispunjavanje obrazaca

Digitalna agencija Degordian

Postanite dio tima za upravljanje društvenim mrežama

Ukoliko ste ovisnik o društvenim mrežama, a volite kreativno pisanje i imate ideje kako ih poboljšati, onda ste na prvom mjestu. Agencija Degordian traži stažiste na mjestu upravljanja društvenim m...

Suradnja studenata EFOS-a i Memorijalnog centra Domovinskog rata u Vukovaru

U sklopu kolegija Marketing

Studenti EFOS-a rješavali poslovni slučaj „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Podijeljena priznanja i nagrađeni najuspješniji studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku za rad na poslovnom slučaju Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar”

Studentice

L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roc...

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Studenti Sveučilišta u Dubrovniku izradit će plan marketinške božićne kampanje za tvrtku PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i PEMA nastavit će se na različitim projektima i nakon provedbe projekta integrirane marketinške božićne kampanje.

Bookmark otkriva kako diše marketinški poslovni svijet

Treći SmartCaffe u Osijeku

Bookmark ponovno otkriva tajne marketinškog poslovnog svijeta

Studentska udruga Bookmark u Osijeku organizira treći SmartCaffe. Vice Božić, jedan od vodećih domaćih stručnjaka za marketing, održat će kratku prezentaciju i potaknuti interaktivnu diskusiju o ma...

Market&NG - tržište i nove generacije

Market&NG - Tržište i nove generacije

Kako nastaju televizijske reklame saznajte prvog dana konferencije na EFOS-u

Na Ekonomski fakultet u Osijeku dolaze Nikola Žinić, Mario Petreković i Zorin Radovančević održati predavanja u sklopu trodnevne stručne konferencije Market&NG - tržište i nove generacije.

Igor Medić na Smart Caffeu

Smart Caffe

Igor Medić otkriva male tajne marketinške profesije

Novi Smart Caffe održat će se 11. svibnja u caffe baru Peppermint. Svoj poslovni put posjetiteljima će predstaviti uspješni osječki stručnjak.

Studenti

Studentsko marketinško natjecanje

Upoznajte prve hrvatske finaliste L'Oreal Brandstorma!

Svoje kreativne ideje o tome kako će svjetski kozmetički brend La Roche Posay privući novi segment kupaca od 15 do 25 godina, uz značajan digitalni i tehnološki iskorak, predstavit će četiri tima i...

Pobjednički tim  L'Oreal Brandstorm

Studentsko marketinško natjecanje

Zagrebački tim RIT borit će se u Parizu za nagradu vrijednu 10 000 eura

„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučiliš...

Održan 5. Smart Caffe 1

Mala priča o velikim pričama

Smart Caffe: "Nađite stvar u kojoj ste dobri i u njoj budite najbolji"

Održao se peti Smart Caffe u organizaciji studentske udruge Bookmark. Uspješni Igor Medić okupio je brojne studente i podijelio s njima uzbudljive priče iz poslovnog svijeta.

Tim RIT u Parizu

Projekt „L'Oreal Brandstorm”

Hrvatski tim predstavio regiju na najvećem svjetskom studentskom natjecanju u Parizu

– Ovakvi projekti rijetka su i vrijedna mogućnost da mladi dokažu koliko znaju i koliko mogu doprinijeti, a onda da ih se i nagradi te potakne na daljnji trud, angažman i kreativni rad. – ističe čl...

Ivan Grgić na Smart Caffeu

„Smart Caffe“ u Osijeku

Popijte kavu s Ivanom Grgićem, marketinškim stručnjakom iz kreativne agencije Adverta

Druga sezona „Smart Caffea“ održat će se 2. studenoga u Atelier baru u Osijeku. Gost je Ivan Grgić iz Adverte, agencije koja stoji iza brojnih kreativnih i zabavnih događaja u gradu.

Održan Smart Caffe s Ivanom Grgićem iz Adverte

Udruga studenata marketinga Bookmark

Ivan Grgić na Smart Caffeu: „Mi u Osijeku vidimo potencijal!“

U opuštenome ambijentu Atelier bara u Eurodomu, osječki su studenti dobili priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Gost Smart Caffea bio je Ivan Grgić, suosnivač kreativne ...

Uspjeh

Svijet marketinga

„Crowdfounding" u središtu pozornosti na ovogodišnjoj Market&NG konferenciji

Studentska udruga Bookmark, katedra za marketing EFOS-a i Adverta organiziraju Market&NG konferenciju. Trojac će na inovativan način dočarati studentima marketinške uspjehe.

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će...

EFOS i Bobi Snacks

Rješavanje poslovnih slučajeva

Osječki studenti Marketinga uspješno odgovorili na poslovne izazove Bobi Snacksa

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je svečana dodjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na rješavanju poslovnih slučajeva poduzeća Bobi Snacks d.o.o.

web stranice

Svijet marketinga

"Crowdfunding" entuzijasti stižu u Osijek na Market&NG konferenciju

Studentska udruga Bookmark u suradnji s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta priprema Market&NG konferenciju. Događaj će okupiti brojne uspješne "crow...

Ekonomski fakultet

Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske...