Šareno okruženje u Japanu

Zanimljivi uredi svijeta: Pixiv, društvena mreža za umjetnike

Pixiv6
Pogledaj fotogaleriju
Pixiv
Pixiv10
Pixiv11
Pixiv2
Pixiv3

+7

Teamlab iz Japana podrudio se da korisnici i zaposlenici društvene mreže za umjetnike Pixiv svoju kreativnost pronađu već na ulazu u sam ured.

Pixiv od 2007. godine funkcionira kao društvena mreža za umjetnike iz Japana, a pokrenuo ju je Takahiro Kamitani. Danas se smatra jednom od najvećih zajednica umjetnika s oko 4 milijuna članova, a osim postavljanja vlastitih umjetničkih uradaka, korisnici dobivaju i povratnu informaciju sustavom ocjenjivanja. 

Teamlab iz Tokija je za Pixiv stvorio šareni ured, koji je ujedno i galerija radova. Na zidove kod ulaza u sam ured/galeriju postavljeno je oko 3 tisuće kartica za crtanje s magnetom, tako da i posjetitelji ureda mogu ostaviti svoj trag. Osim navedenih zidova, cijeli interijer je upotpunjen radovima posjetitelja i korisnika ureda.

U sredini cijelog prostora nalazi se stol dug 250 metara. Naravno ne radi se o običnom stolu, već zmijolikom, koji ide od kuta ureda do kuta, formirajući zatvoreni prostor, dok su ulazi „okviri vrata“, zapravo dio stola, samo na malo višoj razini. U stolu su probušeni i veći krugovi, do kojih se korisnici mogu popeti preko stola i tada imati privatnosti.

Razlozi uređivanja šarenog prostora za Pixiv, objašnjava Teamlab, su ponajprije potpora njihovom radu i da ta društvena mreža ima prostor gdje se ljudi mogu uživo družiti. Također, smatraju da je komunikacija jedan od načina na koji bi se Pixiv mogao još bolje razviti.

Čak 24 milijuna umjetničkih djela objavljeno je svaki mjesec na stranicama Pixiva. Do nedavno su imali samo japansku internet stranicu, ali pokrenuta je i stranica na kojoj se komunikacija odvija samo na engleskom jeziku. Kako bi korisnici postavljali svoje umjetničke radove, bez obzira radi li se o fotografiji, pisanju ili ilustracijama, moraju se besplatno registrirati.

Trenutno je u vlasništvu Pixiv Inc., a za posao se može prijaviti iz bilo tko iz bilo kojeg kraja svijeta, jedini je uvjet - preseliti se u Tokio.

Japanske radne navike su drugačije nego kod nas, osim dužih radnih sati, za njih posao znači i ugled. Ako su na višoj poziciji unutar tvrtke, znači i veći ugled za obitelj te o tome ovisi i društvena klasa u kojoj se nalaze.

U Tokiju je normalno radno vrijeme čak i više od 12 sati, iako u ugovoru stoji 8 radnih sati

No Japanci su poznati radoholičari i to pokazuju svojim uspjehom. Tako je i Pixiv, društvena mreža umjetnika koja je slična američkom DeviantArtu, trenutno u tolikom razvoju da je vrlo vjerojatno da će u skoroj budućnosti postati najveća društvena mreža umjetnika.

Komentari na članak

Vezani članci

Tonight Show

Jimmy Fallon nasmijao svoju publiku uz pomoć Twittera

VIDEO: Mislili ste da imate teškog cimera? Promislite ponovno!

Pomislili ste da je vama život težak ako živite s pomalo ćuknutom osobom? E pa možda ćete ipak promijeniti mišljenje nakon što pročitate „twittove“ koje vam donosi Jimmy Fallon

s.a.r.s.

11. Pozitivan koncert

IZVJEŠTAJ: Pozitivan vikend u Domu sportova

Pozitivan koncert ponovno se pokazao kao platforma s jakim imenima hrvatske glazbene scene. Iako je ove godine bilo manje ljudi nego na prošlogodišnjem Pozitivcu, dobra lista izvođača privukla je velik broj ljudi koji su zadovoljno, nakon dobre zabave, napuštali Veliku dvoranu Doma sportova.

Favorite Words

Nova društvena mreža

Favorite Words

Nešto novo i nešto sasvim drugačije. Po čemu je ova društvena mreža osobita, saznajte u članku.

Natali Dizdar

NATALI DIZDAR NOVA BRAND AMBASADORICA NOKIJE LUMIJE 925

Natali oduševila u Saxu

Natali Dizdar je na koncertu održanom u prepunom zagrebačkom klubu Sax predstavila svoj aktualni singl Grijeh te se publici pohvalila svojom novom Nokijom Lumijom 925. Natali je ovaj tjedan postala brand ambasadorica spomenutog Nokijinog modela te usput predstavila svoju suradnju s Mobis-electronicom i Nokijom.

Humanitarna aukcija muškaraca

Kako se zabaviti čineći dobro djelo?

Humanitarna aukcija muškaraca

Klub mladih Split, nadahnut prošlogodišnjom akcijom u metropoli, organizira humanitarnu aukciju muškaraca 16. prosinca u Caffe baru Academia. Sav iznos koji djevojke uplate za „kupnju" poklanja se socijalnoj samoposluzi Solidarnost Split. Pozvani su svi koji žele pomoći drugima i pritom se dobro zabaviti.